تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنجمين نشست مديران تربيت بدني شهرداريهاي كلانشهرهاي كشور برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پنجمين نشست مديران تربيت بدني شهرداريهاي كلانشهرهاي كشور برگزار شد
داخلي. ورزشي. شهرداري. كلانشهرها .

پنجمين نشست مديران تربيت بدني شهرداري كلانشهرهاي كشور روز پنجشنبه در هتل "پيروزي" اصفهان برگزار شد.

به گزارش ايرنا،در اين همايش جز تهران ، مديران تربيت بدني شهرداريهاي شهرهاي مشهد، اهواز، قم، تبريز، اصفهان، كرج و فارس شركت دارند.

در آيين آغاز به كار اين نشست،معاون ورزشي سازمان رفاهي تفريحي شهرداري اصفهان، توجه به ورزش شهرها را از جمله وظايف شهرداريها بيان كرد.

"احمدرضا مهنام" گفت:مكان‌هاي ورزشي زيادي طي سالهاي اخير توسط شهرداري‌ها احداث شده است.

وي افزود: توسط شهرداري اصفهان ‪ ۲۴‬مجموعه فرهنگي،ورزشي درسطح شهراصفهان احداث شده و ‪ ۱۲‬مجموعه ديگر نيز توسط اين ارگان در دست احداث است.

معاون ورزشي سازمان رفاهي تفريحي شهرداري‌اصفهان،سرانه ورزشي كشور را ‪۶۷‬ سانتي مترمربع بيان كرد و افزود: شهرداريها در كاهش اين رقم نقش‌آفرين بوده‌اند.

وي به‌تكميل بازسازي استخر "انقلاب " اصفهان اشاره كرد و افزود: بازسازي اين استخر توسط تربيت بدني استان شروع شد اما پس از ‪ ۱۵‬سال توسط شهرداري اصفهان با اعتبار يك ميليارد و‪ ۶۰۰‬ميليون تومان تكميل شد و به بهره‌برداري رسيد.

مهنام به بلااستفاده بودن برخي از ورزشگاههاي اصفهان از جمله"تختي" و"‪۲۲‬ بهمن"اشاره كرد و افزود: اين ورزشگاهها در مركز شهر اصفهان بدليل فرسودگي بلااستفاده مانده‌اند درحاليكه اگر به‌شهرداري واگذار شده بود، هم‌اكنون مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

در پنجمين نشست مديران تربيت بدني شهرداري كلانشهرهاي كشور، برنامه‌هاي ورزشي سالجاري اين شهرداريها پس از بررسي تصويب مي‌شود.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن