تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيشترين رشد شاخصهاي فناوري اطلاعات كشور به خراسان جنوبي رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيشترين رشد شاخصهاي فناوري اطلاعات كشور به خراسان جنوبي رسيد
بيرجند - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت مخابرات خراسان جنوبي گفت: طبق آخرين ارزيابي انجام شده توسط شركت فناوري اطلاعات كشور بيشترين رشد شاخص‌هاي فناوري اطلاعات را خراسان جنوبي كسب كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، محمد رضا حاجي محمدي صبح امروز در حاشيه مراسم افتتاح 87 پروژه مخابراتي اين استان در جمع خبرنگاران با بيان اين كه ضريف نفوذ تلفن ثابت در استان در حال حاضر 1/30 درصد است، افزود: در ابتداي دولت نهم اين ضريب در حدود 2/22 درصد بوده است.

وي با اشاره به اينكه بعد از تفكيك خراسان جنوبي از خراسان بزرگ استان بيش از 138 هزار تلفن ثابت نصب شده داشت، تصريح كرد: بيش از 73 هزار تلفن نيز در دولت نهم در استان نصب شده است.

مديرعامل شركت مخابرات خراسان جنوبي تعداد تلفن هاي ثابت نصب شده در روستاها را حدود 50 هزار شماره دانست و يادآور شد: ضريب نفوذ تلفن روستايي 2/22 درصد است كه اين رقم در ابتداي دولت نهم 1/12درصد بود.

حاجي محمدي تعداد مشتركين تلفن همراه استان را بيش از 140 هزار نفر برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر 173 سايت bts در استان وجود دارد كه از اين رقم 93 سايت شهري و 80 سايت در جاده هاي استان است.

وي با تأكيد بر اينكه هم اكنون 70 درصد جاده هاي اصلي خراسان جنوبي تحت پوشش تلفن همراه است، ادامه داد: با نصب 50 سايت جديد در سطح جاده ها تا پايان امسال پوشش تلفن همراه در سطح جاده ها به 85 درصد مي ‌رسد.

مديرعامل شركت مخابرات خراسان جنوبي تعداد دستگاه هاي تلفن همگاني شهري و بين شهري در اين استان را حدود يك هزار و 800 دستگاه عنوان كرد و يادآور شد: طي سال گذشته با همكاري شركت مخابرات و سازمان آموزش و پرورش 80 مدرسه اين استان به شبكه اينترنت متصل شدند.

حاجي محمدي تأكيد كرد: در زمينه شبكه فيبر نوري نيز حدود چهارهزار و 300 كيلومتر در استان كار شده كه بيش از دو هزار و 900 كيلومتر آن مربوط به اقدامات دولت نهم است.

وي با بيان اينكه حدود 92 درصد جمعيت استان تلفن خانگي دارند، عنوان كرد: حدود 78 درصد جمعيت استان تحت پوشش خدمات تلفن همراه و حدود 73 درصد تحت پوشش خدمات شبكه اينترنت قرار دارند.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 632]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن