تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813068444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نامه‌اي خطاب به استيضاح‌كنندگان 124 نماينده مجلس خواستار عدم استيضاح وزير بازرگاني شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نامه‌اي خطاب به استيضاح‌كنندگان 124 نماينده مجلس خواستار عدم استيضاح وزير بازرگاني شدند
خبرگزاري فارس: 124 تن از نمايندگان مجلس در نامه‌اي خطاب به طراحان استيضاح وزير بازرگاني از آنها خواستند تا از پيگيري اين موضوع منصرف شوند.
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، پيش از پايان جلسه علني امروز مجلس محمد رضا باهنر كه رياست جلسه علني امروز مجلس برعهده داشت، نامه 124 نفر از نمايندگان خطاب به همكاران خود در رابطه با درخواست انصراف استيضاح وزير بازرگاني را قرائت كرد.
متن اين نامه به شرح ذيل است: ما نمايندگان همكار شما ضمن اذعان به حق قانوني استيضاح وزير بازرگاني و با ابراز تاسف از عدم اجراء قوانين مورد اشاره در متن استيضاح و با وقوف به حسن نيت شما همكاران و پيگيري انتظارات درباره نابساماني قيمت‌ها، اشعار مي‌‌داريم از آنجا كه در آستانه پايان دوره هفتم مجلس هستيم اكثريت شما عزيزان در مجلس هشتم نيز حضور داريد و فرصت پيگيري موارد مذكور در صورت عدم اصلاح امور وجود دارد و با عنايت به اينكه دو وزارت‌خانه مهم امور اقتصاد و دارايي و كشور، فاقد وزير مي‌باشند و تغيير وزير بازرگاني ممكن است شرايط دولت را متزلزل نشان دهد از شما مي‌خواهيم تقاضاي همكاران خود بر مجلس را بپذيريد و از پيگيري استيضاح در حال حاضر منصرف شويد.
باهنر پس از قرائت اين نامه گفت: به دنبال اين نامه، تعدادي از استيضاح‌كنندگان اين درخواست را پذيرفتند و اجازه دادند كه ما موضوع استيضاح از دستور كار مجلس خارج كنيم.
وي همچنين در مورد تعداد امضاهاي اين نامه گفت:‌ معمولا تعداد امضاءها بايد بيش از نصف باشد تا خوانده شود اما چون اين نامه در راستاي موضوع استيضاح است و توضيح اينكه استيضاح كنندگان اجازه دادند اين موضوع را از دستور مجلس خارج كنيم لذا با همين تعداد امضا قرائت مي كنيم.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن