تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«معاوضه» در جشنواره كن


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: «معاوضه» در جشنواره كن
در هفتمين روز برگزاري شصت و يكمين جشنواره بين المللي فيلم كن فيلم «معاوضه» به كارگرداني «كلينت ايستوود» چهره برجسته سينماي آمريكا در بخش مسابقه كن اكران شد.
همزمان با هفتمين روز برگزاري شصت و يكمين جشنواره بين المللي فيلم كن، جديد ترين فيلم «كلينت ايستوود» كه پيش از اين «بچه عوضي» نام داشت، با نام «معاوضه» در بخش مسابقه كن 2008 اكران شد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه ، در هفتمين روز برگزاري شصت و يكمين جشنواره بين المللي فيلم كن فيلم «معاوضه» به كارگرداني «كلينت ايستوود» چهره برجسته سينماي آمريكا در بخش مسابقه كن اكران شد.
فيلم جديد «كلينت ايستود» كارگردان برجسته آمريكايي تا پيش از اين «بچه عوضي» Changeling نام داشت كه يك روز مانده به اكران آن در بخش مسابقه كن 2008، به "معاوضه" The Exchange تغيير كرد.
داستان فيلم «معاوضه» در سال‌هاي 1920 روي مي‌دهد و درباره مادري است كه فرزند او ربوده شده است.
«آنجلينا جولي» نقش مادر را در اين فيلم بازي مي‌كند و «جان مالكوويچ» و «ايمي رايان» ديگر بازيگران اين فيلم هستند كه ايستوود آن را بعد از دوگانه «ايوو جيما» ساخته است.
فيلم «معاوضه» پنجمين فيلم «كلينت ايستوود» است كه در بخش مسابقه كن شركت مي‌كند. وي سال 1993 براي فيلم «نابخشوده» برنده اسكار بهترين فيلم و كارگردان و نامزد اسكار بهترين بازيگر مرد شد.
همچنين «ايستوود» سال 2004 نيز براي فيلم «رود ميستيك» نامزد دريافت جوايز بهترين فيلم و كارگرداني بود و يكسال بعد براي «عزيز ميليون دلاري» براي دومين بار اسكار اين بخش را برد. «نامه‌هايي از ايوو جيما» نيز نامزد دريافت جوايز بهترين فيلم و كارگردان شد.
شصت و يكمين جشنواره فيلم كن از 14 مه (25 ارديبهشت) با نمايش فيلم «كوري» به كارگرداني فرناندو ميره‌يس آغاز شد و تا 25 مه (پنجم خرداد) ادامه دارد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن