تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليرضا تابش:دو هزار واحد مسكوني در كشور مقاوم سازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عليرضا تابش:دو هزار واحد مسكوني در كشور مقاوم سازي مي شود
بوشهر - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور گفت: دو هزار واحد مسكوني با اعتباري بالغ بر يك‌ هزار و 400 ميليارد تومان در كشور مقاوم سازي و بهسازي مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، عليرضا تابش، عصر امروز در حاشيه همايش خيرين مسكن ساز بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنين امسال دو هزار ميليارد تومان اعتبار براي بازسازي و مقاوم سازي 300 هزار واحد مسكوني روستايي كه از اسفند گذشته كار پرداخت آنها شروع شده، اختصاص مي‌يابد.

تابش اظهار داشت: بانك‌ها نيز بدون نگراني نسبت به پرداخت تسهيلات مقاوم سازي مسكن روستاييان اقدام كنند.

وي افزود: با توجه به قانون و مقررات پرداخت تسهيلات يارانه ها و تضمين هاي موجود براي وامها، بانكها هيچ مشكلي در بازپرداخت وجوه پرداخت شده خود ندارند.

تابش اظهار داشت: با گذشت دو سال از برنامه بهسازي و مقاوم سازي روستاييان در كشور 700 هزار واحد مسكوني روستايي براي دريافت تسهيلات به بانكها معرفي شده اند و در حال دريافت تسهيلات و تكميل پرونده هستند.

وي ادامه داد: همچنين علاوه بر اين، كار احداث بيش از 280 هزار واحد مسكوني روستايي نيز در سطح كشور به پايان رسيده است.

رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور تصريح كرد: بنياد مسكن براي اقشار كم درآمد و محرومي كه از طريق دريافت وام و يارانه ها نيز نمي توانند مسكن مناسبي داشته باشند با كمك خيرين مسكن ساز مسكن حمايتي مي سازد.

تابش با بيان اينكه انجمن خيرين مسكن ساز در تمام استانها تشكيل شده افزود: سال گذشته از محل كمكهاي خيرين مسكن ساز 10 هزار واحد مسكوني تعهد شده كه در حال ساخت است.

وي گفت: پيش بيني مي‌شود امسال نيز خيرين مسكن ساز بين 10 تا 15 هزار واحد مسكوني را متقبل شوند.

تابش يادآور شد: همچنين پيش بيني مي شود مجموعه كمكهاي خيرين در استان بوشهر به 500 واحد مسكوني برسد كه بنياد مسكن براي تشويق خيرين پرداخت 500 ميليون تومان از محل حساب 100 امام را عهده ‌دار شده و در صورت افزايش اين واحدها، اين ميزان كمك تا يك ميليارد تومان هم افزايش پيدا مي‌كند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن