تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو ميليون سفر كارت براي كاركنان دولت صادر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دو ميليون سفر كارت براي كاركنان دولت صادر شده است
مشهد - خبرگزاري مهر: مديركل دفتر برنامه ريزي و توسعه گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي گفت: تاكنون دو ميليون و 273 هزار و 409 سفر كارت براي كاركنان دولت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر مشهد، مديركل دفتر برنامه ريزي و توسعه گردشگري داخلي عصر امروز در هفتمين جلسه كميته كارشناسي طرح ملي سامان دهي اماكن اقامتي خصوصي و استيجاري كشور در هتل پرديسان مشهد افزود: فلسفه اصلي تشكيل اين كميته و اين طرح رسيدن به توسعه گردشگري و سفرهاي راحت براي عموم مردم است.

جمشيد حمزه زاده خاطرنشان كرد: تاكنون دو ميليون و 273 هزار و 409 سفر كارت براي كاركنان دولت صادر شده است.

وي بيان داشت: طرح واحدهاي اقامتي استيجاري ابتدا به صورت پايلوت در شش استان اجرا شد و اكنون اين طرح به صورت كشوري قابل اجراست كه اين مكانها بيشتر در ايام اوج مسافرت، داراي اهميت هستند.

حمزه زاده يادآور شد: در حال حاضر مشغول شناسايي زائر سراهاي دولتي در شهرهاي مشهد، قم و شيراز هستيم تا عموم مردم بتوانند از اين مكانها استفاده كنند.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي نيز در اين مراسم عنوان كرد: مشهد در سال حدود 20 ميليون زائر دارد و به همين دليل موضوع ساماندهي اماكن اقامتي خصوصي و استيجاري در اين شهر از اهميت بالايي برخوردار است.

ابوالفضل مكرمي فر يادآور شد: به نظر مي رسد كه حدود هزار واحد مسكوني اقامتي استيجاري در مشهد وجود داشته باشد كه حدود سه هزار واحد آن شناسايي و 950 واحد اقامتي داراي پروانه و مجوز باشند.

رسول فلاحت، دبير طرح در اين كميته گفت: تعداد واحدهاي اقامتي در اين شش استان حدود 14 هزار و 442 واحد است كه از اين تعداد پنج هزار و 878 واحد شناسايي شده كه دو هزار و 188 واحد پروانه دار شده اند و تعداد دفاتر نمايندگي اين واحدهاي اقامتي خصوصي و استيجاري در سطح استانها 55 واحد است و تعداد مراكز رزرواسيون 136 واحد است و تعداد اشتغالزايي ايجاد شده نيز 542 نفر است.

وي خاطرنشان كرد: استان گيلان در ميان اين شش استان برترين استان طرح اقامتي خصوصي و استيجاري است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن