تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بر اساس پيش بيني يك گروه تحليلي بازار سرمايه شاخص كل بورس به 11 هزار واحد مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بر اساس پيش بيني يك گروه تحليلي بازار سرمايه شاخص كل بورس به 11 هزار واحد مي رسد
خبرگزاري فارس: يك گروه تحليلي بازار سرمايه پيش بيني كرد شاخص كل بورس به 11 هزار واحد برسد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس ، گروه تحليلي كارآمد درباره تحولات بسيار با اهميت شاخص كل بورس پيش بيني كرد كه ارقام دماسنج بازار سهام به سوي 11 هزار واحد حركت كند.
در اين تحليل آمده است : شاخص كل قيمت در اولين روز خردادماه و در پايان معاملات در سطح 10 هزار و 425 واحد بسته شد كه اين رقم در 14 ماهه گذشته يك ركورد محسوب مي شود چرا كه 14 ماه اخير بالاترين عدد شاخص 10 هزار و 395 واحد بود كه در روز 5 آبان سال گذشته به ثبت رسيده بود و پس از آن گرچه نمودار شاخص داراي حركتي سينوسي بود، اما روند منفي در پيش گرفت.
نكته جالب توجه آن است كه شاخص در فصل بهار سال هاي 85 و 86 تا مرز 9 هزار واحد سقوط و پس از آن شروع به رشد كرد و در سال 85، شاخص تنها چند روزي در آذرماه پنج رقمي شد و دوباره مسير نزولي در پيش گرفت اما در سال 86 با عبور شاخص از 10 هزار واحد، الگويي تكميل شد كه در تحليل تكنيكي به آن، كف دوقلو ( double bottom) مي گويند كه تشكيل اين الگو به اين معناست كه شاخص به اندازه عرض الگو ( فاصله تقريبي 9 تا 10 هزار واحد يعني: هزار واحد) در بعد ميان مدت جا به جا خواهد شد و به 11 هزار واحد خواهد رسيد.
در ادامه اين تحليل آمده است : شاخص بورس كه تا پيش از اين در عبور از مرز 10 هزار و 400 واحد ناتوان نشان مي داد در معاملات امروز نشانه هايي از توان عبور از اين سطح مشاهده شدكه البته براي اطمينان از وقوع اين رويداد بايد تحولات روز هاي آينده را نيز در نظر گرفت كه در صورت ادامه روند مثبت فعلي مي توان گفت شاخص به سوي 11 هزار واحد در حركت خواهد بود.
انتهاي پيام
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن