تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814736117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محسن جلال پور:احياء فرش كرمان باعث ارز آوري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محسن جلال پور:احياء فرش كرمان باعث ارز آوري مي شود
كرمان - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت مديره شركت توسعه و احياء فرش كرمانيان گفت: احياء فرش كرمان باعث ايجاد رونق اقتصادي و ارزآوري در استان كرمان خواهد شد.

جلال پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: فرش كرمان در دنيا از شهرت و اعتبار جهاني برخوردار است و با توجه به استقبال بازارهاي جهاني از اين كالاي بايد با بازاريابي مطابق با سلايق مصرف كنندگان به جايگاه واقعي فرش كرمان در بازار دست يابيم.

وي تصريح كرد: در يك سال گذشته سعي شده است با توزيع مواد اوليه مرغوب و جمع آوري مواد اوليه نامطلوب از توليد فرش هاي نامرغوب كرماني و ضربه زدن و به اعتبار اين فرش جلوگيري شود.

رئيس اتاق بازرگاني كرمان گفت: در حال حاضر توزيع مواد اوليه در اكثر شهرستانهاي فرش باف استان در حال انجام است و اين مسئله باعث رضليت قالي بافان و مصرف كنندگان شده است.

وي با اشاره به اهميت بازاريابي بر اساس سليقه بازار هدف گفت: در زمينه صادرات فرش اخيرا هيئتي از كشور آمريكا كه از مصرف كنندگان اصلي فرش كرمان محسوب مي شود به استان دعوت شده اند و از كارگاههاي قالي بافي استان ديدن كرده اند.

وي با اشاره به اهميت جذب سرمايه در بخش قالي بافي در كرمان گفت: اين هيئت در زمينه سرمايه گذاري مشترك در زمينه بافت قالي كرمان ابراز تمايل كرده اند.

جلال پور گفت: متاسفانه تاكنون نتوانسته ايم قيمت فرش را با توجه به رقابتي كه در بازارهاي جهاني وجود دارد بالا ببريم و تحول نرخ ارز نيز باعث شده قيمت هاي داخلي افزايش پيدا نكند.

رئيس هيئت مديره شركت توسعه و احياء فرش كرمانيان گفت: هزينه هاي بالاي كارگري و مواد اوليه باعث شده قدرت رقابت در بازارهاي خارجي را از دست بدهيم.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 727]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن