تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كل بانك مركزي: رسانه‌ها بايد در خصوص تورم وارداتي به مردم توضيح دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس كل بانك مركزي: رسانه‌ها بايد در خصوص تورم وارداتي به مردم توضيح دهند
اقتصاد. پول و بانك
رييس كل بانك مركزي گفت: رسانه‌ها بايد در خصوص تورم وارداتي به مردم توضيح دهند، زيرا اگر در مورد آن زياده روي و روي آن تمركز شود، اثر منفي روي گراني خواهد داشت.

طهماسب مظاهري روز شنبه در دومين همايش ملي روابط عمومي دستگاههاي اجرايي ، افزود: آنچه روي يك اقتصاد پويا موثر است و روي تورم اثر مي‌گذارد از سه جزء سياست‌هاي پولي، مالي و انتظارات تورمي تشكيل شده است.

وي تاكيد كرد: رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها مي‌توانند سياست‌هاي انتظارات تورمي را كمك و هدايت كنند تا انتظارات تورمي در جامعه شكل بگيرد.

به گفته وي نقش رسانه‌ها به معناي آگاهي درست دادن به مردم است، به گونه‌اي كه اطلاعات صحيح را در اختيار مردم قرار دهند و علامت گمراه‌كننده به مردم ندهند.

مظاهري ادامه داد: اصحاب رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها نياز دارند مشكلات اقتصادي را بشناسند كه اين شناخت نياز به ارتباط نزديك با نخبگان هر بخش است.

وي يادآور شد: رسانه‌هايي كه گام‌هاي موثري در اين عرصه برداشته اند نتوانسته‌اند حركت بهتري را انجام دهند.

رييس كل بانك مركزي گفت: شناخت مشكلات اقتصادي از طريق رسانه‌ها منجر به ارايه راه حل مي‌شود، ضمن آنكه رسانه‌ها بايد منعكس‌كننده روابط و انديشه‌هاي متقابل در جامعه باشند.

مظاهري تاكيد كرد: هر مقدار درجه خلوص بيانات يك رسانه بيشتر باشد، اثرگذاري آن رسانه بيشتر است.

وي يادآور شد: شايد هنوز در بخش اقتصادي فاقد رسانه حرفه‌اي هستيم لذا دولت و بانك مركزي بايد براي ايجاد رسانه اقتصادي اقدام كنند، هرچند رسانه نبايد وابسته به دولت باشد.

به گفته رييس كل بانك مركزي، راز موفقيت يك رسانه حرفه‌اي اين است كه وابسته به دولت نباشد.

وي گفت: اختلافات يك امر طبيعي است و اختلاف مفاهيم بايد موضوع اصلي كار باشد.

مظاهري تاكيد كرد: در صورتي كه هزينه‌هاي انجام يك كار براي مردم به درستي توضيح داده شود و از اينكه هزينه بالايي هم داشته باشد، مردم با آن همراهي بيشتري خواهند كرد.

رييس كل بانك مركزي در پايان تاكيد كرد: روابط عمومي‌ها نقش ارزنده اي جهت غني تر كردن اطلاعات در رسانه‌ها دارند لذا مسئولان مي‌توانند در تصميم‌سازي از آنها بهره مند شوند.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن