تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان: ايران امروز خواستار صلح و ثبات و آرامش در همه نقاط جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان: ايران امروز خواستار صلح و ثبات و آرامش در همه نقاط جهان است
خبرگزاري فارس: نماينده ولي فقيه و امام زنجان با اشاره به اينكه ايران در امور هيچ كشوري دخالت ندارد، گفت: جمهوري اسلامي ايران امروز در همه نقاط جهان خواستار صلح و ثبات و آرامش و آسايش است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، محمدتقي واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به سخنان رئيس جمهور آمريكا كه آشكارا درباره دخالت‌ها و راهنمايي‌هاي سفيرش در لبنان در مورد جناح حاكم سخن گفته بود، تصريح كرد: اين در حالي است كه وي ايران را به دست داشتن در امور داخلي لبنان متهم مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي در اوضاع داخلي هيچ كشوري دخالت ندارد، ادامه داد: ما از توافق بين همه گروه‌هاي لبناني حمايت كرده‌ايم و خواستار اتحاد و همدلي در لبنان بين همه گروه‌ها و طرف‌هاي درگير هستيم.
خطيب جمعه زنجان در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت سالروز آزادسازي و فتح خرمشهر گفت: ما نبايد شهداي بزرگ عمليات بيت‌المقدس را از ياد ببريم، بلكه آنها بايد در قلب ما جاي داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه سوم خرداد روز بزرگي براي همه تاريخ ايران است گفت: در اين روز رزمندگان و دلاورمردان ايراني در لباس بسيجي، سپاهي و ارتشي حماسه‌اي بزرگ آفريدند كه هرگز از اذهان تاريخ پاك نخواهد شد.
واعظي با اشاره به اينكه ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس نشان داد كه اجازه نمي‌دهد حتي وجبي از خاكش در اشغال بيگانگان بماند، گفت: جزاير سه گانه جزء بخش‌هاي جدانشدني ايران اسلامي است و اين جزاير هرگز از خاك پاك ايران اسلامي جدا نخواهد شد.
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان با اشاره به اينكه پس از فتح خرمشهر عراق و ايادي‌اش به اين نكته رسيدند كه هرگز نمي‌توانند به ايران دستر‌سي داشته باشند، گفت: اين در حالي بود كه ملت ايران در اين جنگ فقط خدا را داشتند و رژيم بعثي صدام همه كشورهاي شرق و غرب را پشت سر خود مي‌ديد.
وي افزود: در جنگ برخي كشورهاي خارجي حتي به ما سيم خاردار هم نمي‌فروختند، در حالي كه پيشرفته‌ترين و جديدترين سلاح‌هاي نظامي را در اختيار صدام قرار مي‌دادند.
امام جمعه زنجان در بخش ديگري از سخنان خود با دعوت از مردم به صرفه‌جويي در مصرف آب و برق و انرژي گفت: امسال نزولات جوي كاهش يافته كه بايد با مديريت مصرف به مقابله با كمبودها برويم.
انتهاي پيام/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن