تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه اهواز: حماسه سوم خرداد معجزه‌اي بزرگ در تاريخ ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اهواز: حماسه سوم خرداد معجزه‌اي بزرگ در تاريخ ايران است
خبرگزاري فارس: امام جمعه اهواز گفت: عمليات بيت‌المقدس معجزه‌اي در دوران دفاع مقدس و در تاريخ ايران اسلامي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، سيدمحمد علي موسوي جزايري امروز در خطبه‌هاي نمازجمعه در مصلاي مهديه اهواز اظهار داشت: خداوند صبر و مقاومت ملت ايران در جنگ را ديد و در پرتو اين مقاومت، پيروزي بزرگ در عمليات بيت‌المقدس را نصيب ما كرد.
وي افزود: با وجود اينكه در دوران دفاع مقدس كشورهاي عربي و استكبار جهاني عليه ايران دست به دست هم داده بودند، اما رزمندگان ايران موفق شدند با انسجام و اتحاد و مقاومت به اين پيروزي بزرگ در آزادسازي خرمشهر دست يابند.
موسوي جزايري همچنين در بخش ديگري از سخنان خود به هفتم خرداد و آغاز كار مجلس هشتم اشاره كرد و افزود: كساني كه به نمايندگي مردم نائل شده‌اند مسئوليت بزرگي بر عهده دارند كه بايد آن را به شايستگي به انجام برسانند.
نماينده ولي فقيه در استان خوزستان با بيان اينكه نمايندگان مجلس فقط در سايه اتحاد، همكاري و همراهي با دولت مي‌توانند اهداف خود را به پيش ببرند، ادامه داد: نمايندگان بايد شورايي بينديشند، شورايي كار كنند و از آرا و نظرات ديگران بهره‌مند شوند.
موسوي جزايري به وجود اختلافاتي در آخرين روزهاي عمر مجلس هفتم ميان مجلس و دولت اشاره كرد و افزود: اختلاف سليقه و ناهماهنگي‌هايي كه در آخرين روزهاي عمر مجلس به وجود آمد موجب مشكلاتي براي مردم به ويژه مردم خوزستان شد.
وي تاكيد كرد: مجلس هفتم و دولت در آخرين روزها بايد سعي كنند به توافق برسند، چرا كه دود اين اختلافات به چشم مردم خواهد رفت.
انتهاي پيام/م
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن