تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815179512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير راه و ترابري در گفت وگو با خبرنگاران/ راه آهن اصفهان - شيراز امسال به بهره برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير راه و ترابري در گفت وگو با خبرنگاران/ راه آهن اصفهان - شيراز امسال به بهره برداري مي‌رسد
سياسي. قوه مجريه. هيات دولت. وزيران = وزرا
وزير راه و ترابري گفت كه راه آهن اصفهان - شيراز به طول ‪ ۵۰۰‬كيلومتر امسال به بهره برداري مي‌رسد.

محمد رحمتي روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره ‪ ۳۰‬طرح ويژه اين وزارتخانه كه امسال و يا اوايل سال آينده به بهره برداري مي‌رسد، گفت: در حال جمع آوري اين طرح‌ها هستيم . گرچه تعداد طرح‌هاي در دست اين وزارتخانه بيش از اين تعداد است اما طرح‌هايي كه امسال يا اوايل سال آينده به بهره برداري مي رسند، اعلام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، وزير راه و ترابري اتمام مسير خط آهن اصفهان- شيراز را يكي از مهمترين طرح‌هاي اين وزارتخانه برشمرد و گفت: با راه اندازي اين مسير، طول ريلي كشور به حدود ‪ ۹‬هزار كيلومتر مي‌رسد.

وي افزود: راه آهن بم - زاهدان نيز تا اوايل سال آينده تمام مي‌شود كه با افتتاح اين مسير، ‪ ۴۰۰‬كيلومتر به طول خط آهن كشور اضافه مي‌شود.

وزير راه و ترابري در پاسخ به سوالي درباره وضعيت آزادراه تهران - شمال نيز گفت: چيني‌ها براي احداث ‪ ۳۲‬كيلومتر اين مسير ‪ ۳۶‬ماه فرصت دارند كه تنها ‪ ۶‬ماه از آن گذشته است.

خبرنگار ديگري از وزير راه درباره تعرفه ترانزيت و توافق كشورهاي منطقه براي كاهش آن سوال كرد. رحمتي با بيان اينكه رفتار ايران در خصوص تعيين نرخ تعرفه ترانزيت در تعامل با ساير كشورهاي همسايه است، گفت: در حال مذاكره براي هزينه‌ها هستيم.

وي افزود: ما هيچ گاه هزينه‌ها را افزايش نمي‌دهيم مگر آنكه آنها تعرفه اي را وضع كنند.

سياست ما بر كاهش هزينه هاست.

رحمتي درباره سفرهاي تابستاني و تمهيدات اين وزارتخانه براي فروش بليت نيز گفت: به طور يقين بر ظرفيت حمل و نقل جاده اي، ريلي و هوايي كشور نسبت به سال گذشته اضافه شده است.

وي درباره نبود بليت قطار و سرگرداني مردم نيز گفت: كمبود بليت قطار تنها در برخي روزها و به دليل تراكم تقاضاست و براي ساير ايام تعطيلات تابستاني مشكلي وجود ندارد.

وي يادآور شد كه تقاضا براي بليت‌هاي قطار در شروع تابستان و دوره هفته پاياني تابستان زياد است و به همين خاطر مردم با كمبود بليت مواجه مي شوند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن