تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی‌پورتو: راه طولانی پیش رو داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرمربی‌پورتو: راه طولانی پیش رو داریم خبرگزاری پانا: سرمربی پورتو پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل بایرن عنوان کرد که تیمش هنوز راه طولانی پیش رو دارد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين ساعت 10:10

خبرگزاری پانا+پورتو

به گزارش خبرگزاری پانا، ریکاردو کورشما در ده دقیقه اول موفق شد تیمش را با 2 گل پیش بیندازد. سپس تیاگو آلکانترا اختلاف را به حداقل رساند ولی در نهایت، جکسون مارتینز با گلی که به ثمر رساند، کار را یک سره کرد تا حالا بایرن کار سختی در بازی برگشت پیش رو داشته باشد.
لوپتگوی گفت:" در بازی برگشت، کار سختی خواهیم داشت. هنیز نیمی از راه را آمده‌ایم، مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های تاریخ، بایرن. امشب عالی بودیم و می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. این تیم انگیزه بالایی دارد. جکسون حضور مثبتی در زمین داشت و ما مجبور شدیم کمی ریسک کنیم. بازی مونیخ کاملا متفاوت خواهد بود و ما نمی‌توانیم دو بازیکن خود (دانیلو و الکس ساندرو) را به دلیل محرومیت در تیم داشته باشیم، پس باید راه حلی برایش پیدا کنیم. بازی کردن مقابل بایرن همیشه سخت است ولی شروع خیلی خوبی مقابل بهترین تیم جهان در مالکیت توپ داشتیم." 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن