تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820674283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مکتب وهابيت فاصله بگيريد و به مسلمانان بپيونديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۲۴ق.ظ)
آيت الله مکارم در واکنش به سخنان امام مسجدالحرام: از مکتب وهابيت فاصله بگيريد و به مسلمانان بپيونديد موج - آيت الله مکارم شيرازي گفتند: پس از ظهور داعش، القاعده، النصره و... معلوم شد که مکتب شما بر خلاف عقل، نص و قرآن بوده و ميوه اين درخت، همين گروه هاي تروريستي هستند؛ پس آبرومندانه اين است که از مکتب وهابيت فاصله گرفته و به مسلمانان بپيونديد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، اين مرجع تقليد صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم در واکنش به سخنان امام مسجدالحرام، اظهار کرد: آنها در اين مسجد مقدس شروع به بد و بيراه و تکفير شيعيان و ايرانيان کرده اند؛ در حالي که سه هفته گذشته کنگره اي را بر ضد تکفيري ها برگزار کرده بودند.
وي ادامه دادند: امام مسجدالحرام در سخنان خود گفته است که نبايد به جنگ اسرائيل برويم، بلکه بايد با شيعيان بجنگيم.
آيت‌الله مکارم شيرازي خطاب به امام جماعت مسجدالحرام ابراز کرد: شما ديروز مي گفتيد که تکفيري ها از ما نيستند، اما؛ امروز در مقدس ترين مکان شروع به تکفير شيعيان کرده ايد؛ آن هم بعد از آنکه فساد مکتب شما بر همگان ظاهر شده است.
اين مرجع تقليد گفت: پس از ظهور داعش، القاعده، النصره و... معلوم شد که مکتب شما بر خلاف عقل، نص و قرآن بوده و ميوه اين درخت، همين گروه هاي تروريستي هستند؛ پس آبرومندانه اين است که از مکتب وهابيت فاصله گرفته و به مسلمانان بپيونديد.

*شما عراق و يمن را ويران کرديد؛ حالا طلبکار شديد؟
آيت‌الله مکارم شيرازي تصريح کرد: شما خود را از ديگران جدا کرده و شيعه و سني را تکفير مي کنيد. شما
وي خطاب به آل سعود که شما در يمن چه کاري مي خواهيد انجام دهيد؟ اظهار کرد: شما بايد ببينيد خواست مردم اين کشور چيست. آيا عراقي ها و يمني ها حق ندارند از کشور خود دفاع کنند؟ جالب اينجاست که مفتي اعظم اين کشور اعلام کرده که حمله به يمن و بمباران آن، بسيار حکيمانه بوده است.

*وهابيت در خيال واهي زندگي مي کند
اين مرجع تقليد با بيان اين مطلب که وهابيت در خيال واهي زندگي مي کنند، ابراز کرد: آنها در سخنان خود اعلام کرده اند که شيعيان قصد تصرف مکه و مدينه را دارند؛ در حالي که اصلا واقعيت نداشته و در خيال واهي به سر مي برند.

*رسوايي بي سابقه شما در جده براي همگان کافي است
آيت الله مکارم در پايان با بيان اين مطلب که رسوايي بي سابقه شما در جده، براي همگان کافي است و در تاريخ سابقه ندارد، خاطرنشان کرد: اميدوارم تذکرات ما را دوستانه دانسته و مطابق آن عمل کرده و مسلمين را از اين بلاي عظيم نجات دهند.
استاد حوزه علميه قم در بخش ديگر از سخنان خود به روايتي از امام حسن عسکري (ع) اشاره کردند و گفتند: اين امام همام فرمود: «صَديقُ الْجاهِلِ تَعَبٌ/ دوست نادان، مايه رنج است».
وي تصريح کرد: از آغاز خلقت بشر، عظمت انسان در علم و دانش بوده است؛ به همين دليل بوده که حضرت آدم مسجود فرشتگان واقع شده است.
اين مرجع تقليد با اشاره به اينکه جهاد علم از مهمترين جهادها در اسلام است، اظهار کرد: حوزه هاي علميه مراکز بسيار مقدسي هستند؛ چراکه در آن علم وجود دارد.
آيت الله مکارم شيرازي خطاب به طلاب ابراز کرد: شما بايد در فراگيري علم جدي بوده و حوزه بايد روز به روز بالنده تر باشد.
وي افزود: بايد علوم خود را به ديگران انتقال داده و به تبليغ بپردازيد؛ چراکه شايد اين واجب کفايي در عصر ما به واجب عيني تبديل شده باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن