تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798714065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت علوم، معاونت علمي و معاونت زنان رياست جمهوري تفاهم نامه همکاري امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۱۲ب.ظ)
وزارت علوم، معاونت علمي و معاونت زنان رياست جمهوري تفاهم نامه همکاري امضا کردند موج - تفاهم نامه همکاري توسعه و ساماندهي پژوهش هاي زنان و ارتقاي توانمندي هاي زنان نخبه و مدير در محل وزارت علوم و توسط دکتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري ،دکتر سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و شهيندخت مولاوردي معاون امور زنان و خانواده رئيس جمهور به امضا رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر فرهادي در مراسم امضاي اين تفاهم‌نامه همکاري گفت: اين تفاهم‌نامه در راستاي اجرايي شدن ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و حمايت از زنان در حوزه پژوهش و فناوري، شناسايي و معرفي زنان نخبه در عرصه‌هاي مختلف علمي، اجتماعي و اجرايي بين وزارت علوم، معاونت علمي و فناوري و معاونت زنان و امور خانواده رياست جمهوري به امضا مي‌رسد.
وي افزود: بيش از 54 درصد جمعيت دانشجويي در مقاطع مختلف تحصيلي را دختران تشکيل مي‌دهند و در دوره‌هاي دکترا نيز درصد بالايي از دانشجويان را دختران تشکيل مي‌دهند و در بسياري از عرصه‌هاي علمي آموزشي زنان نخبه بسياري داريم که اميدواريم بتوانيم آن‌ها را معرفي و حمايت کنيم.
در ادامه مراسم سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور گفت: زنان در مديريت شرکت‌هاي دانش‌بنيان که حوزه خصوصي دانش‌آموختگان دانشگاهي است مشارکت روبه رشدي دارند و 15 درصد از مديران عامل 1500 شرکت دانش‌بنيان داراي تأييديه کشور را زنان تشکيل مي‌دهند.
وي با اشاره چالش اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهي، جسارت و جرات زنان را در ورود به شرکت‌هاي دانش‌بنيان قابل‌تحسين دانست و از حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از متقاضيان ورود به اين صحنه خبر داد .
ستاري گفت: تعدادي از استارت آپ هاي سال گذشته در حوزه زنان برگزار شد و در مواردي مانند مد و لباس و صنايع‌دستي قابليت زيادي براي تجاري‌سازي مشاهده شد.
وي با اشاره به اختصاص جوايز مهم علمي داخلي و بين‌المللي به زنان گفت: معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در تمام ستادهاي خود از فعاليت‌هاي زنان حمايت مي‌کند.
شهيندخت مولاوردي معاون امور زنان و خانواده رئيس‌جمهور نيز در اين مراسم، هدف از امضاي اين تفاهم‌نامه را هم‌افزايي ميان وزارت علوم، معاونت علمي و فناوري و معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري در حمايت از زنان نخبه اعلام کرد.
وي افزود: تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌مندي از امکانات و توانمندي‌هاي تخصصي اين سه دستگاه براي انتشار دانش، هدايت تحقيقات دانشگاهي به سمت اولويت‌ها و نيازهاي پژوهشي زنان، آسيب‌شناسي مسائل مرتبط با امور زنان و خانواده و فراهم کردن زمينه فعاليت زنان در بنگاه‌هاي اقتصادي و شرکت‌هاي دانش‌بنيان ازجمله اهداف اصلي اين تفاهم‌نامه همکاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن