تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات شهرداري مشهد در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ارزنده و قابل تقدير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۵۲ق.ظ)
معاون رئيس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران؛ خدمات شهرداري مشهد در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ارزنده و قابل تقدير است موج - نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: خدمات شهرداري مشهد در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ارزنده و قابل تقدير است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي در ديدار با شهردار مشهد اظهار داشت: بااطلاع از فعاليت‌هاي شهرداري مشهد درزمينهٔ ايثار و شهادت و همچنين همکاري‌هاي اين سازمان با بنياد شهيد بر خود لازم دانستم براي عرض تشکر و تقدير اقدام کنم.
وي عنوان کرد: خدمات شهرداري در اين زمينه کم‌نظير و ارزشمند بوده که يکي از اين موارد اکران تصاوير شهدا همزمان با نوروز در نقاط مختلف مشهد بوده است.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: مقام معظم رهبري بر حفظ فرهنگ ايثار و شهادت تأکيد دارند و خواسته‌اند تا نگذاريم اين فرهنگ کم‌رنگ شود.
شهيدي ادامه داد: نسل سوم که جايگزين ما به‌عنوان مديران آينده خواهند بود، چيزي در مورد جبهه و جنگ و ايثارگري‌هاي رزمندگان نمي‌دانند که وظيفه ما آشنا ساختن اين نسل بافرهنگ شهادت است.
وي با اشاره به تأکيد رئيس‌جمهور براي ديدار از خانواده شهدا و ايثارگران و تبليغ اين مهم، خاطرنشان ساخت: جامعه ايثارگري جامعه بزرگي است که بيش از 3 ميليون و 200 هزار نفر تحت پوشش بنياد شهيد قرار دارند.
نماينده ولي‌فقيه، معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران در ادامه گفت: اداره بنياد شهيد واقعاً سخت است اما خدمت به ايثارگران يک دين به عهده همه ما است؛ هرچقدر خدمت کنيم بازهم کم است. نمي‌شود فداکاري‌ها را ديد و حل مشکلات ايثارگران را پشت گوش انداخت.
شهيدي افزود: سعي شده تا آرامش را به بنياد شهيد برگردانيم و فاصله زيادمان را از مجلس با افزايش تعاملات کاهش دهيم. 101 نفر نماينده ايثارگر مجلس نيز در لايحه بودجه سال جاري کمک خوبي به بنياد شهيد کردند.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي هم در اين ديدار اظهار داشت: شهرداري و شوراي اسلامي شهر مشهد همکاري خوبي با بنياد شهيد دارند که يکي از ثمرات اين همکاري دستور شهردار مشهد مبني بر تعامل در جهت توسعه 100 درصدي مرکز توان‌بخشي جانبازان ويلچري پارک ملت است.
عابدين عابدي مقدم تصريح کرد: شهردار مشهد در ديدار با والدين شهدا در مرکز توان‌بخشي ايثار، قول مساعد جهت احداث ساختمان جديد اين مرکز به‌منظور نگهداري والدين و همسران شهدا، داده‌اند که تا دو ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد و احداث سوله ورزشي چندمنظوره و حسينيه در بهشت رضا (ع) از ديگر اقدامات شهرداري مشهد بوده است.
وي با اشاره به سرکشي مستمر شهردار مشهد از خانواده شهدا، ادامه داد: شوراي اسلامي شهر نيز کميسيون ويژه ايثار و شهادت را تشکيل داده است و شهرداري مشهد نيز نقش کليدي در برگزاري همه يادواره‌هاي شهدا ايفا مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن