تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسه: تا 40 سالگي براي رئال بازي ميکنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خسه: تا 40 سالگی برای رئال بازی میکنم
خسه، پس از گذشت يک سال، شب گذشته از ابتدا در ترکيب رئال مادريد قرار گرفت و موفق شد گل سوم تيمش مقابل ايبار را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد به راحتی و با سه گل بر ایبار غلبه کند و با توجه به تساوی بارسلونا مقابل سویا، فاصله امتیازی خود با این تیم را به دو امتیاز کاهش دهد. خسه که مارس 2014 در بازی مقابل شالکه دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود، دسامبر گذشته به میادین بازگشت.

او در پایان بازی روز گذشته، به خبرنگاران گفت:" از گلی که زدم بسیار خوشحالم. گل زدن در برنابئو باورنکردنی است.بخصوص در چنین بازی هایی که حریف مقابل برای ارائه یک بازی خوب، بسیار باانگیزه است. حالا به اتلتیکو فکر می کنیم. برای این بازی هیجان زیادی داریم. بازی برگشت در برنابئو خواهد بود و ما باید در بازی رفت نتیجه مطلوبی کسب کنیم. باید نشان دهیم که ما رئال مادرید هستیم."

خسه در یکی از بازی های رئال مادرید وقتی در دقیقه 90 وارد زمین شد، به شدت نسبت به تصمیم آنچلوتی واکنش نشان داد او در این مورد گفت:" برخی مواقع یک فوتبالبست در وضعیت روحی مناسبی به سر نمی برد ولی همیشه باید به تصمیم مربی احترام گذاشت و آن را درک کرد. از او بخاطر همه لطفی که به من دارد متشکرم."

ستاره 22 ساله رئال در مورد شرایط ادامه همکاری اش با رئال گفت:" به فکر جدایی از رئال نیستم.از 13 سالگی در این باشگاه هستم و حالا 22 ساله ام.دوست دارم تا 40 سالگی برای تیم محبوبم بازی کنم. از حضور در رئال مادرید خوشحالم. رئال همه زندگی من است."


1394/01/23 15:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن