تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهاي تيم مذاكره كننده افتخار بزرگي براي نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۷:۱۵ب.ظ)
سرپرست حجاج ايراني: دستاوردهاي تيم مذاكره كننده افتخار بزرگي براي نظام است موج -دستاورد تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي ايران يك افتخار بزرگ محسوب مي شود زيرا در اين مذاكرات نمايندگان كشورمان با تسلط بر تمام قوانين و حقوق بين المللي و از موضع برتر با قدرت هاي جهاني مذاكره كردند و اين افتخاري براي ملت ايران محسوب مي شود كه بايد قدر دان آن باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي عسکر در سخنان خود در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت با تبريک سال جديد به شعار مهم امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به شعار دولت و ملت، همدلي و هم‌زباني که رهبر معظم انقلاب براي نام‌گذاري امسال مطرح فرمودند، همه بايد تلاش کنيم تا با جديت و تلاش دلسوزانه اين شعار در مجموعه حج و زيارت کاملاً محقق و پياده شود.
وي افزود: آنچه اين روزها شاهد بازتاب وسيع منطقه‌اي و جهاني آن هستيم بحث موفقيت تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران در مذاکرات است. اين موفقيت در آغاز سال جديد، با درايت و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تلاش‌هاي رياست جمهوري و تيم مذاکره‌کننده حاصل شد.
سرپرست حجاج ايراني تصريح کرد: در طول دوران مذاکرات هسته‌اي همواره شاهد بوديم که رهبر عزيزمان در سخنان خود از تيم مذاکره‌کننده حمايت کردند و الحمدالله اين امر محقق شد و رهنمودهاي معظم له نقطه قوت تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران بود.
وي ادامه داد: دستاورد تيم مذاکره‌کننده جمهوري اسلامي ايران يک افتخار بزرگ محسوب مي‌شود زيرا در اين مذاکرات نمايندگان کشورمان با تسلط بر تمام قوانين و حقوق بين‌المللي و از موضع برتر با قدرت‌هاي جهاني مذاکره کردند و اين افتخاري براي ملت ايران محسوب مي‌شود که بايد قدردان آن باشيم.
سرپرست حجاج ايراني در ادامه سخنان خود اظهار داشتند: بايد سپاسگزار اين‌گونه نعمت‌ها باشيم که خداوند عنايت فرموده تا جمهوري اسلامي بااقتدار با قدرت‌هاي جهاني به مذاکره پرداخته و به موفقيت دست يابد و کساني که به ما مي‌گفتند شما حق داشتن تکنولوژي هسته‌اي را نداريد حالا ناچارند اين حق را به رسميت بشناسند بدون اين‌که از مواضع خود عقب‌نشيني کنيم.
وي گفت: نبايد عده‌اي اين موفقيت‌ها را به کام مردم تلخ کنند و اکنون‌که بحمدالله گام اول اين کار با موفقيت برداشته‌شده است. اميدواريم گام‌هاي بعدي نيز با موفقيت همراه شود، اکنون بسياري از کشورها و مجامع بين‌المللي از اين توافق استقبال کرده‌اند و جايگاه منطقه‌اي و بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران تقويت‌شده است.
نماينده ولي‌فقيه در امور حج وزيارت تصريح کرد: ان‌شاءالله خداوند کمک کند تا اين باقي‌مانده راه هم به‌درستي طي شود و نتيجه نهايي به‌عنوان پيروزي براي ملت عزيز ايران در سال جاري رقم بخورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن