تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802244752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون امنیت ملی: نگران عملکرد تیم مذاکره‌کننده نیستیم/از خدعه و زیاده‌خواهی‌های استکبار نگرانیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی: نگران عملکرد تیم مذاکره‌کننده نیستیم/از خدعه و زیاده‌خواهی‌های استکبار نگرانیم
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگاه نگران عملکرد تیم مذاکره‌کننده کشورمان نیستیم لیکن از خدعه و زیاده‌خواهایی‌های دولت‌های استکباری نگرانیم زیرا دولت آمریکا همچنان غیر قابل اعتماد است.
به گزارش نامه نیوز، جواد هروی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (16 فروردین 94) گفت: جا دارد تا درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب را در اعلام نام دولت و ملت همدلی و همزبانی تحسین کنیم.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 افزود: شایسته و بایسته است که از تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان قدردانی کرده و اعلام کنیم که به آنها اعتماد داریم و هیچ نگران عملکرد آنها نبوده و نیستیم لیکن از خدعه و زیاده‌خواهایی‌های دولت‌های استکباری نگرانیم زیرا دولت آمریکا همچنان غیر قابل اعتماد است اما این دل‌نگرانی مانع از توقعات بی‌مورد داشتن در این سطح از مذاکرات است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز در سایه توجهات حضرت ولیعصر منطق‌طلبی نظام جمهوری اسلامی ایران بر اقتدار نظامی دول غربی قائق گشته و نرمش قهرمانانه در آستانه حصول نتیجه است. لیکن نباید هشیاری خود را از دست دهیم و دیگر شاهد تکرار قراردادهای تاریخی همچون گلستان و ترکمانچای نباشیم.

هروی خاطرنشان کرد:‌دولت‌های غربی بدانند که امروز شبیه دانستن دولت و نظام ما به دولت قاجار و عصر امتیازدهی‌ها و تشبیه دکتر ظریف به میرزا ابوالحسن خان ایلچی اشتباه محض است و باید در آن تجدیدنظر کنند. بدیهی است امروز لجبازی‌های بین‌المللی به مذاکره و توافق مبدل شده و این مفهوم کاملا روشنی است.

وی افزود: هیچکس حق ندارد به بهانه نگرانی، خوشحالی مردم را به دغدغه تبدیل کند مگر دولت صهیونیستی.

وی تاکید کرد: پایان این مذاکرات به روشنی پایان عصر تنش‌زایی و آغاز دوران تنش‌زدایی برای ایران و منطقه خاورمیانه و حتی فضای بین‌الملل خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور دو وزیر خارجه فعلی و سابق ایران در این مذاکرات به معنای نشان از همدلی و همزبانی و جای تحسین دارد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که دیروز در تشدید تحریم‌ها علیه ایران نقش جدی داشته‌اند و افرادی که امروز در تبیین و توافق به ضرر دولت ایران نقش ایفا کنند باید محاکمه شوند تا درس عبرتی شود که به خاطر عقاید شخصی با سرنوشت یک ملت نمی‌توان به سهو یا به عمد بازی کرد.

هروی خاطرنشان کرد: توافق نهایی باید دربردارنده حذف کامل تحریم‌ها، سوء‌ظن‌ها و تهدید علیه ایران باشد و طرف آمریکایی با این کار نشان دهد که صداقت در عرصه بین‌المللی هنوز شأن و بها دارد و برای شنیدن آن هم هنوز گوش‌های شنوای بسیاری هست.

وی افزود: چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی، قدمی جدی در راستای رفع فقر و اختلاف طبقاتی برداشته نشده، امسال در سایه همدلی دولت و ملت باید لکه سیاه اختلاف طبقاتی نیز پاک شود که از این جمله می‌توان به نارضایتی‌ها و مشکلات قشر فرهنگی جامعه اشاره کرد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مثبت دستگاه قضایی گفت: انتظار می رود روند عملکرد مثبت قوه قضائیه تداوم یافته و بر هر فسادی در هر پست و لباس برخورد شود. در نظام جمهوری اسلامی ایران خون هیچکس رنگین‌تر از دیگران نیست و همه در برابر قانون برابرند.

هروی خاطرنشان کرد: عاملان و جرثومه‌های فساد در هر جایگاه و موقعیتی باید از عدالت دستگاه قضایی در هراس باشند و زمان آن نیز فرا رسیده است که عوامل اختلاف‌ها و مفاسد ملی معرفی و با آنان برخورد شود و از سویی زمان آن هم فرا رسیده است که به اموال تمام مقامات سیاسی رسیدگی و نظارت شود و در انتظار همگان از قوه قضائیه اقتدار در این زمینه است.

وی افزود: ما در حالی به سراغ تدوین برنامه ششم توسعه می رویم که بخش اعظمی از قانون برنامه پنجم اجرا نشده و این مسئله باید مورد تأمل جدی مسئولان ذیربط قرار گیرد.





منبع: فارس


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن