تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرترددترين استان‌ها و پايانه‌هاي مرزي در سفرهاي نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اعلام کرد: پرترددترين استان‌ها و پايانه‌هاي مرزي در سفرهاي نوروزي موج - بالغ بر ۸ ميليون و ۳۵۰ هزار نفر مسافر از ۲۵ اسفند ماه ۹۳ تا ۱۵ فروردين سال جاري به وسيله ناوگان عمومي حمل‌ونقل جاده‌اي با صدور صورت وضعيت در سراسر كشور جابه‌جا شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تعداد مسافر طي ۶۸۸ هزار و ۶۱۱ سفر به وسيله ناوگان حمل‌ونقل عمومي جاده‌اي جابه‌جا شدند که از مجموع مسافران جابه‌جا شده تعداد ۴ ميليون و ۸۸۹ هزار و ۱۴۰ نفر معادل ۵۸ درصد با اتوبوس، تعداد يک ميليون و ۹۸۰ هزار و ۵۷۹ نفر معادل ۲۴ درصد با ميني‌بوس و ميدل‌باس و تعداد يک ميليون و ۴۸۰ هزار و ۸۹۰ نفر معادل ۱۸ درصد با سواري کرايه جابه‌جا شدند.
بر اساس اين گزارش در بخش حمل‌ونقل بين‌المللي نيز در مدت ياد شده در مجموع ۷۵۸ هزار و ۵۸۷ نفر از ۲۳ پايانه مرزي زميني تردد کرده‌اند که از اين تعداد ۴۸۷ هزار و ۲۵۸ نفر معادل ۶۴ درصد ايراني و ۲۷۱ هزار و ۳۲۹ نفر معادل ۳۶ درصد اتباع خارجي بوده‌اند.
اين گزارش حاکي است پرترددترين پايانه‌هاي مرزي در ايام سفرهاي نوروزي به ترتيب مرز مهران، بازرگان، باشماق، تمرچين و بيله‌سوار بوده است و همچنين پرترددترين استان‌هاي کشور براساس نرخ تردد به ترتيب استان‌هاي البرز، تهران، مازندران، گيلان و قزوين بوده است.
در طي اجراي طرح نوروزي يک‌ميليون فرم نظرسنجي در بين مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومي توزيع و جمع‌آوري شد تا ضمن احترام به نقطه نظرات هموطنان در جهت انجام درخواست‌هاي آنان از طريق شرکت‌هاي حمل‌ونقل مسافري در آينده اقدام شايسته صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن