تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814959767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار بروجرد: ايرنا گامهاي مهمي در بخش اطلاع رساني برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار بروجرد: ايرنا گامهاي مهمي در بخش اطلاع رساني برداشته است
داخلي. فرهنگي. اطلاع رساني.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ايرنا گامهاي مهمي در بخش اطلاع رساني و خبر در كشور برداشته است.

"محمدعلي توحيدي" روز دوشنبه در بازديد از غرفه ايرنا در نمايشگاه ارتباطات و توانمندي روابط عمومي‌ها در بروجرد افزود: در طول سال اخبار و گزارش‌هاي متنوعي از ايرنا منتشر شده كه براي سازمانها و نهادها مفيد بوده است.

وي اظهار داشت: دفتر خبرگزاري ايرنا در حوزه شهرستان بروجرد نيز توانسته به نحو شايسته رسالت خود را در بخش اطلاع‌رساني در اين شهرستان عملي و ايفا كند.

فرماندار بروجرد با مطلوب ارزيابي كردن عملكرد خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: سرعت ، صحت و دقت ايرنا موجب شده تا بخش زيادي از اخبار منتشره برخي جرايد و رسانه‌ها از سايت خبرگزاري جمهوري اسلامي تامين شود.

توحيدي در ادامه با اشاره به اهميت نقش روابط عموميها افزود: روابط عموميها با عملكرد مطلوب مي‌توانند عامل موفقيت هر سازماني بوده و حتي با كاركرد ناموفق خود نيز مي‌توانند حيثيت و آبروي سازمان را خدشه دار نمايند.

وي روابط عمومي را قلب هر سازمان دانست و گفت: مديران ادارات و سازمانها و موسسات نيز بايد درباره جايگاه روابط عموميها اهتمام ويژه داشته تا بتوانند فعاليتهاي خود را توسعه دهند.

وي اظهار داشت: خدمات زيادي در نظام انجام مي‌شود اما اغلب مردم از آنها آگاهي لازم را نداشته كه روابط عموميها مي‌توانند در اين زمينه نقش مهمي را ايفا نمايند.

نمايشگاه ارتباطات و توانمنديهاي روابط عموميهاي ادارات، كارخانجات و شركتهاي بروجرد از ‪ ۲۹‬ارديبهشت الي دوم خرداد ماه سال جاري براي بازديد علاقمندان داير است. ك/‪۳‬
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن