تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803233690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح و تاکید ناجا درباره حضور زنان در مسابقات مردان/ تشدید فضاسازی ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توضیح و تاکید ناجا درباره حضور زنان در مسابقات مردان/ تشدید فضاسازی ها


فضاسازی و تولید خبر درباره بی اشکال بودن حضور زنان در مسابقات ورزشی مردان، باوجود تکذیب های نهادهای مسئول همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر، در مصاحبه های مختلف، مسئولان نیروی انتظامی وادار به واکنش نشان دادن به این موضوع می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره نظر پلیس درباره حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی خاطرنشان کرد: جواب این سوال را به طور کلی عرض می‌کنم و آن این است که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها تابع یکسری شرایطی است که آن را قانون تصویب می‌کند و ما نیز تابع مصوبات قانون هستیم و آن را اجرا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور بانوان در استادیوم‌ها به ویژه استادیوم‌های فوتبال به صلاح نیست اما اگر قانون به نتیجه برسد، ما آن را اجرا خواهیم کرد.

* نهایی شدن، نهایی نشدن، تائید و تکذیب سوژه حضور بانوان در ورزشگاه های مردان:

پس از اظهار نظر یکی از معاونان وزیر ورزش درباره بلامانع بودن حضور زنان در ورزشگاه ها با حکم شورای امنیت ملی که به سرعت تکذیب شد، شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امرو زنان دیروز به خبرنگاران گفت:  در حاشیه جلسه هیات دولت در روز گذشته با مسئولان ذیربط گفت و گو کردم و بنا بر اعلام آنان در وزارت کشور در این مورد جلساتی تشکیل داده و سازو کارهایی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است.

وی افزود: در جلسه تقدیر از قهرمانان ورزشی نیز موضوعاتی مبنی بر ضرورت اتخاذ سازوکارهایی برای "رفع تبعیض علیه زنان در صحنه‌های ورزشی"! بیان شد و آیین نامه جامعی را برای حضور خانواده‌ها و زنان در ورزشگاه‌ها به «شورای عالی امنیت ملی» فرستاده‌ایم، اما این آیین نامه هنوز در دستور بررسی این شورا قرار نگرفته است.

مولاوردی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم در کمیته مشترکی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش، معاونت امورزنان ریاست جمهوری و وزارت کشور در وزارت کشور برگزار شد، اتخاذ شده است.
وی افزود: در این کمیته آیین نامه جامعی در باره نحوه حضور زنان و خانواده ها در سالن های ورزشی تدوین شده ، ولی هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

معاون رییس جمهوری درامور زنان و خانواده ادامه داد : جلسات متعددی در وزارت کشور در خصوص حضور تماشاگران در مسابقات والیبال برگزار و به تایید نهایی هم رسید، اما هنوز ابلاغ نشده است.

به گفته وی، معاون آموزشی، فرهنگی وپژوهش وزیر ورزش و جوانان هم صحبتی که در باره تایید حضورخانواده ها در سالن های ورزشی کرده است، به این موضوع باز می گردد.

مولاوردی درباره اینکه آیا در این آیین نامه رشته های مختلف اولویت بندی شده اند، گفت: این آیین نامه با یک چشم به همه رشته ها نگاه نمی کند، چون رشته ها متفاوت بوده و در برخی ازآنها حضور زنان ضروری نیست ، بنابر این اولویت بندی شده است .

مولاوردی چند روز پیش نیز در مصاحبه ای با یکی از روزنامه های صبح اعلام کرده بود که شورای امنیت ملی با بسته پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان ومعاونت زنان ریاست جمهوری برای ورود زنان به سالن های ورزشی موافقت کرده است.

وی افزوده بود: « نمی توان برای تمام ورزش ها حکم کلی صادر کرد، در حال حاضر ورود زنان به سالن های ورزشی شامل شنا، بوکس و فوتبال نمی شود، اما شامل والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس و... می شود. ورزش ها طبقه بندی شده و ملاحظات مختلف درنظرگرفته شده است. پس از بررسی فراوان، این نتیجه حاصل شد که ورود زنان به ورزشگاه ها هیچ اشکالی از نظر شرعی ندارد و باید سازوکار لازم برای حضور زنان فراهم شود.»

* موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها، چندسال پیش نیز از سوی مسئولان دولتی مطرح و حتی با صدور دستور ویژه، معاون رئیس جمهور مامور اجرای آن شد، اما با اعتراض وسیع برخی از مراجع، نمایندگان مجلس و رسانه ها اجرا نشد.


سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن