تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات عملیات قرارگاه قدس در روز گذشته / انهدام یک تیم تروریستی در جنوب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


انهدام تیم تروریستی؛
جزئیات عملیات قرارگاه قدس در روز گذشته / انهدام یک تیم تروریستی در جنوب کشور
سردار محمد پاکپور جزئيات عمليات روز گذشته قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در انهدام يک تيم تروريستي در جنوب شرق کشور را تشريح کرد.



  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، سردار محمد پاکپور جزئيات عمليات روز گذشته قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در انهدام يک تيم تروريستي در جنوب شرق کشور را تشريح کرد.
در پي انتشار خبر انهدام يک تيم تروريستي و هلاکت اعضاي آن توسط رزمندگان قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در جنوب شرق کشور سردار سرتيپ پاسدار محمدپاکپور در تشريح جزئيات اين عمليات اظهار داشت: در پي اقدامات دقيق اطلاعاتي و کشف و شناسايي آثار تردد و استقرار يک تيم تروريستي وابسته به سرويس هاي جاسوسي بيگانه در ارتفاعات منطقه "قصر قند" نيروهاي اطلاعاتي و عملياتي قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه عمليات انهدام اين تيم تروريستي را با سرعت و قاطعيت آغاز و طي اين عمليات سه نفر از اشرار مسلح را به هلاکت رساندند.
وي افزود: در اين عمليات همچنين دو نفر از تروريست ها زخمي و تعدادي از آنها دستگير شدند.
سردار پاکپور گفت: در اين عمليات خسارات سنگين به تروريست ها وارد شد و از آنها مقادير زيادي سلاح و مهمات و تجهيزات ارتباطي و الکترونيکي از جمله 200 کيلوگرم موارد منفجره، فيتيله هاي انفجاري، مهمات کلاشينکف و تيربار، چاشني هاي مکانيکي و کيت هاي الکترونيکي کشف و ضبط گرديد.
فرمانده نيروي زميني سپاه در پايان با اعلام اينکه منطقه به طور کامل از لوث وجود تروريست هاي وابسته به استکبار جهاني پاکسازي گرديد تصريح کرد: فرزندان ملت ايران در قرارگاه قدس اين نيرو با اشراف و آمادگي همه جانبه خود با هر گونه اقدامي که بخواهد امنيت منطقه و مردم را به مخاطره بياندازد با قاطعيت برخورد خواهد کرد.    آریا/ 2009



۱۸/۰۱/۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن