تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804005816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هاي نوروزي رسانه ملي قابل تقدير بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶ب.ظ)
برنامه هاي نوروزي رسانه ملي قابل تقدير بود موج - چند تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از برنامه هاي نوروزي رسانه ملي، از تقسيم بندي اين برنامه ها در دو بخش مناسبتي و شاد ابراز رضايت كردند .
به گزارش خبرگزاري موج، اين نمايندگان تقسيم‌بندي برنامه‌هاي راديو و تلويزيون را در دو بخش مناسبتي در ايام فاطميه و شاد و مفرح در نيمه دوم تعطيلات نوروز هوشمندانه و قابل‌تقدير خواندند.
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي گفت: صداوسيما در ايام نوروز همه مخاطبان خود را راضي نگه‌داشت. عزت‌الله يوسفيان ملأ با تشکر از رياست سازمان صداوسيما و همه همکاران رسانه ملي گفت: صداوسيما با توجه به کاهش اعتبارات و بودجه کم موفق شده است در ايام نوروز ويژه‌برنامه‌هاي بسيار خوبي را روي آنتن ببرد. نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه خود و خانواده‌اش در ايام نوروز بيشتر سريال‌ها و ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي را نگاه کرده‌اند گفت: مجموعه موفق "در حاشيه" مهران مديري از سريال‌هاي بسيار خوب و درواقع بازگوکننده درد دل مردم است و به‌خوبي توانسته معضلات و مشکلات بهداشتي و درماني جامعه ما را با زبان طنز مطرح کند.
صفر نعيمي زر، نماينده مردم مرزنشين آستارا در مجلس شوراي اسلامي هم ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي امسال صداوسيما را بسيار خوب توصيف کرد و گفت: ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي رسانه ملي اعم از سريال‌ها، فيلم‌هاي سينمايي، گزارش‌ها مستندها و برنامه‌هاي ورزشي بسيار عالي بود و درواقع رسانه ملي نمره قبولي گرفت. نايب‌رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي همچنين گفت: مجموعه تلويزيوني در حاشيه از مجموعه‌هاي موفق سازمان صداوسيما در ايام نوروز امسال بود که مردم از اين سريال رضايت داشتند.
عبدالرضا مصري، نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از رئيس و کارکنان صداوسيما به خاطر توليد و پخش برنامه‌هاي نوروزي در سال 94، گفت: انصافاً ويژه‌برنامه‌هاي رسانه ملي در نوروز امسال بسيار خوب و مثبت بود بطوريکه همه از برنامه‌هاي نوروزي رضايت داشتند. وي بابيان اين مطلب که برنامه‌هاي نوروزي به‌ويژه سريال‌هاي شبکه‌هاي 1، 2 و 3 سيما در ايام نوروز بسيار خوب، شاد و با طراوت بوده گفت: مردم سريال‌هاي رسانه ملي را باعلاقه نگاه مي‌کنند.
وي مجموعه "در حاشيه " را نيز از مجموعه‌هاي تلويزيوني موفق در تلويزيون دانست و گفت: اين مجموعه جايگاه خوبي در بين مردم پيداکرده است.
بهروز نعمتي نماينده مردم اسدآباد همدان در مجلس شوراي اسلامي هم ضمن تقدير و تشکر از مديران و دست‌اندرکاران صداوسيما در توليد و ارائه ويژه‌برنامه‌هاي نوروزي گفت: رسانه ملي در نوروز 94، کارهاي ارزشمندي را به مخاطبان ارائه کرد. وي با اعلام اين مطلب که رسانه ملي توانسته در چند روز اول ايام نوروز که مصادف با ايام فاطميه بود برنامه‌هايي بهارانه را باحال و هواي آن ايام پخش کند افزود: صداوسيما پس از ايام فاطميه نيز برنامه‌هاي شاد و پرطراوتي را براي مردم پخش کرد که به نظرم بسيار موفق عمل کرده است. سخنگوي هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي بابيان اين مطلب که در ايام نوروز بيشتر برنامه‌هاي سيما را تماشا کرده است به مجموعه تلويزيوني در حاشيه مهران مديري اشاره و اين مجموعه را يک سريال موفق قلمداد کرد و گفت: اين سريال که با يک گروه باتجربه و موفق روي آنتن رفت، يکي از آثار بسيار خوب تلويزيون ارزيابي مي‌شود. نعمتي از مجموعه‌هاي تلويزيوني کلاه قرمزي و فوق سري هم ابراز رضايت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن