تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806524496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز طبيعت در قطب تفريحي گردشگري پايتخت با پذيرايي از بيش از يک ميليون شهروند و گردشگر نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۷ب.ظ)
روز طبيعت در قطب تفريحي گردشگري پايتخت با پذيرايي از بيش از يک ميليون شهروند و گردشگر نوروزي موج - روز طبيعت امسال نيز بيش از يک ميليون شهروند تهراني و حتي بسياري از مهمانان نوروزي پايتخت را در فضاهاي بزرگ تفريحي گردشگري و بوستان هاي قطب تفريحي گردشگري پايتخت جمع کرد تا آخرين روز از تعطيلات نوروزي به نوعي همايش دوستداران طبيعت در محدوده شمال غرب تهران باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، تمامي امکانات و تجهيزات، همچنين مسؤولان و عوامل خدمتگزار از شهرداري منطقه و ديگر ارگان‌ها و سازمان‌هاي خدمات رسان در منطقه همزمان با روز 13 فروردين‌ در بوستان‌هاي بزرگ و فرا منطقه‌اي قطب تفريحي گردشگري پايتخت بسيج شدند تا شهرونداني که پهنهٔ شمال غرب پايتخت را براي گذراندن روز طبيعتشان انتخاب کرده بودند، در رفاه و آسايش باشند.
قاسم مولايي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: استقرار 30 دستگاه تانکر آب آشاميدني در بوستان جنگلي چيتگر و 10 دستگاه تانکر آب شرب ديگر در بوستان‌هاي جوانمردان، آبشار تهران، لتمال کن و درياچه شهداي خليج فارس، تهيه 40 تن هيزم براي تجهيز منقل‌هاي موجود در بوستان چيتگر و لتمال کن و آبشار تهران براي جلوگيري از شکسته شدن شاخه‌هاي درختان، توزيع 4 تن کيسه زباله تجزيه پذير همراه با ارائه آموزش‌ها و بروشورهاي بازيافت توسط حوزه امور شهري و محيط زيست منطقه 22 در بوستان‌هاي آبشار تهران، لتمال کن، مجموعه تفريحي گردشگري درياچه شهداي خليج فارس و بوستان جوانمردان ايران، استقرار اکيپ جمع آوري ماهي قرمز در درياچه شهداي خليج فارس و ... از جمله تمهيدات شهرداري منطقه 22 براي استقبال و پذيرايي از مهمانان روز طبيعت پايتخت بود.
وي در ادامه با اشاره به اينکه تدابير لازم براي رفع موانع و مشکلات احتمالي ترافيکي با هماهنگي پليس راهور و حوزه حمل و نقل و ترافيک منطقه صورت گرفت تا تردد وسايل نقليه در محورهاي متصل به فضاهاي تفريحي تفرجي همزمان با روز طبيعت، به‌راحتي انجام شود، خاطرنشان کرد: با برگزاري جلسات متعدد پيش از شروع سال جديد، هماهنگي‌هاي لازم با پليس راهور، يگان ويژه، هلال‌احمر، اورژانس تهران، آتش‌نشاني و کلانتري‌هاي سطح منطقه براي ارائه خدمات مرتبط به شهروندان به عمل آمد تا روز طبيعت براي شهروندان و مهمانان نوروزي منطقه 22 به‌روزي امن، آسوده و خاطره‌انگيز تبديل شود. 2200 نفر از نيروها و عوامل يگان ويژه، 350 نفر از عوامل و نيروهاي پليس راهور، 700 نفر از عوامل و پيمانکاران شهرداري منطقه، 16 نفر از عوامل اورژانس و ... خدمت‌رساني به شهروندان را در روز طبيعت به عهده داشتند.
مولايي در ادامه از آماده‌سازي پارکينگ‌هايي با فضا و گنجايش مناسب هم‌جوار با فضاهاي تفريحي گردشگري منطقه 22 همزمان با روز 13 فروردين خبر داد و خاطرنشان کرد: افزون بر تسطيح زمين بزرگي در ورودي شرقي بوستان جنگلي چيتگر (ابتداي بلوار کوهک) و آماده‌سازي آن به‌عنوان پارکينگ در روز طبيعت، پارکينگ‌هاي بوستان جوانمردان ايران و درياچه شهداي خليج فارس و آبشار تهران نيز براي استفاده شهروندان آماده‌سازي شده بود.
وي با اشاره به اينکه در روز طبيعت، برگزاري نماز جماعت در فضاهاي تفريحي گردشگري منطقه با استقبال بسيار خوبي از سوي شهروندان و مهمان نوروزي مواجه شد، در تشريح ديگر اقدامات فرهنگي صورت گرفته در روز طبيعت منطقه 22 نيز گفت: «استقرار ايستگاه‌هاي سيار فرهنگي، ورزشي، سلامت، اجراي مسابقات قرآني و هنري، اجراي نمايش‌هاي خياباني، نقالي، برگزاري نمايشگاه عطر ياس، توزيع بروشورهاي فرهنگي و آموزشي با مضامين طرح خط سفيد و آسمان آبي زمين پاک، پسماند، بازيافت، پايش قند و فشارخون، مشاوره روانشناسي و مشاوره ازدواج، پاسخگويي به سؤالات و شبهات ديني و ... بخشي از اقدامات فرهنگي شهرداري منطقه بود که در راستاي استقبال از بهار فاطمي به اجرا درآمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن