تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803292391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه تهران - ایرنا - ظریف: اراده سیاسی طرف مقابل همیشه مشکل داشته است/ سردار دهقان: اظهارات وزیر دفاع آمریکا تکراری، توخالی و بی ارزش است/ سخنگوی کاخ سفید: مذاکرات با ایران «سازنده» است/ موگرینی: سخت مشغول کار بر روی توافق نهایی هستیم/ دومین دور مذاکره ظریف - کری در روز هفتم لوزان/ وزیر علوم: برنامه ریزی برای تحقق شعار سال 94 در مجموعه وزارت علوم را به طور جدی پیگیری می کنیم/ معاون حقوقی رییس جمهوری: همدلی و هم زبانی ملت و دولت با رعایت حقوق متقابل تحقق می یابد/ سردار جزایری: گزینه نظامی آمریکایی ها از مدت ها پیش دچار پوسیدگی شده است/ حماس: پیوستن فلسطین به دیوان کیفری لاهه گامی در جهت انزوای رژیم صهیونیستی است/ حرکت تانک های سعودی به سوی مرزهای یمن از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** لوزان - ایرنا - محمد جواد ظریف گفت: پیشرفت مذاکرات بستگی به اراده سیاسی دارد و اراده سیاسی طرف مقابل همیشه مشکل داشته است.
** لوزان - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و جان کری دومین دور مذاکره دوجانبه برای کاستن از اختلافات را آغاز کردند.
** لوزان - ایرنا - تیم های فنی ایران و امریکا به ریاست علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیرانرژی آمریکا در لوزان مذاکره کردند.
** تهران - ایرنا - در حالی که به گفته محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اراده سیاسی طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته ای همیشه مشکل داشته است، مقامات غربی ادعاهای ضدو نقیضی در خصوص مذاکرات مطرح و به اشکال مختلف برای تحت فشار گذاشتن تیم ایرانی در مذاکرات تلاش می کنند.
** نوشهر - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه ریزی این وزارتخانه برای تحقق شعار سال 94، با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی در مجموعه علمی کشور، توسعه کیفی آموزش عالی در حوزه تحقیقات و توسعه فعالیت مراکز علمی را از جمله این برنامه ها ذکر کرد
** نوشهر - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات با اشاره اهمیت و نیاز توسعه شبکه فیبر نوری در تمام کشور، گفت: اجرای پوشش کامل فیبر نوری برای کل کشور بیش از60 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
** نوشهر - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به اهمیت نهادینه کردن حقوق شهروندی در کشور، گفت: همدلی و هم زبانی ملت ودولت با رعایت حقوق متقابل تحقق می یابد.
** یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت رمز موفقیت ایران در تمام عرصه ها از جمله مذاکرات هسته ای با کشورهای عضو گروه 1+5 است.
** نوشهر - ایرنا - مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت که این سازمان تلاش دارد تا در سال 94 برخی از فرانشیزها را که در حد یک یا دو درصد از بیماران خاص دریافت می شود، حذف کند و همه هزینه های این بیماران را بیمه سلامت تقبل کند.
** تهران - ایرنا- معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به سخنان وزیر دفاع آمریکا، گفت: گزینه نظامی آمریکایی ها مدت زمان زیادی می باشد که دچار پوسیدگی شده است.
** ساری - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رویکرد دولت تدبیر و امید، فارغ از قیمت نفت، توجه به حوزه گردشگری است و گردشگری از مهمترین ابزارهای صدور انقلاب و ارزشهای آن است و گردشگری موجب توسعه فرهنگی می شود.
** کرمان- ایرنا- زلزله 4.9 ریشتری نصرت آباد استان سیستان و بلوچستان شبانگاه چهارشنبه در شرق استان کرمان نیز احساس شد.
** تهران - ایرنا- معاون امور بین الملل وزارت نفت گفت: در صورت لغو تحریم ها، وزارت نفت کشورمان در هماهنگی با اوپک، سهم بازار قبلی نفت خود را بدست خواهد آورد.
** تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در واکنش به اظهارات اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مبنی براینکه اگر مذاکرات به توافق خوب منجر نشود گزینه نظامی قطعا روی میز باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: اینگونه اظهارات توخالی که همواره از سوی برخی مقام های آمریکایی تکرار می شود از موضع انفعال و بی ارزش است.
** کوالالامپور – ایرنا - رئیس شورای اجرایی گروه بین المجالس ایران با تاکید بر ضرورت ایجاد راهبری نوین عادلانه، فراگیر و همه جانبه در فرایند رشد کشورهای در حال توسعه، اعمال تحریم های ظالمانه اقتصادی یکجانبه علیه کشورهای در حال توسعه را در تضاد با حقوق بین الملل و غیر قابل توجیه دانست.
** کوالالامپور – ایرنا – هیات پارلمانی ایران در یکصد و سی و دومین نشست اتحادیه بین المجالس جهان خواستار وضع قوانین مناسب در پارلمان های کشورهای مختلف برای مقابله با بحران آب در جهان شد.

اخبار خارجی
***********
** تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پی اعلامیه رسمی دیوان بین المللی کیفری لاهه مبنی بر پذیرش عضویت فلسطین ، تاکید کرد: این اقدام گام نخست از سوی جامعه بین الملل برای منزوی کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی است.
** تهران- ایرنا- مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امورخارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقام های عراقی شامگاه چهارشنبه با ابراهیم الجعفری وزیر امورخارجه عراق دیدار و گفت وگو کرد‎.
** تهران- ایرنا- یک منبع محلی در استان نینوا عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش اخیرا با یک دخترا آلمانی ازدواج کرد .
** لوزان - ایرنا - فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپادر صفحه توییتر خود نوشت: سخت مشغول کار بر روی یک توافق هستیم؛ یک توافق خوب.
** تهران - ایرنا - جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت که مذاکرات هسته ای با ایران «سازنده» بوده اما «ایران هیچ تعهد ملموسی نداده و زمان آن رسیده که ایران تصمیماتی اتخاذ کند. »
** تهران - ایرنا - فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امور خارجه آلمان گفت که چهارشنبه شب در جریان مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس، پیشنهادهای جدیدی مورد بحث قرار خواهد گرفت.
** لوزان - ایرنا - ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت جان کری برای ادامه مذاکرات حداقل تا صبح پنج شنبه در لوزان می ماند.
** تهران- ایرنا- خبرگزاری روسی ایتارتاس در خبری اعلام کرد: لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه قصد دارد برای ادامه مذاکرات هسته ای به لوزان بازگردد.
** تهران- ایرنا- «ماری هرف» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در توییتر خود از ماندن جان کری وزیر خارجه آمریکا دست کم تا روز پنج شنبه برای ادامه مذاکرات در لوزان خبر داد.
** لوزان - ایرنا - لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه که بامداد چهارشنبه لوزان را ترک کرده بود چهارشنبه شب به هتل بوریواژ بازگشت.
** تهران- ایرنا- سناتور آمریکایی «مارک کرک» مدعی شده است که با وضع تحریم های جدید علیه ایران به یک توافق خوب خواهیم رسید.
** تهران- ایرنا- رییس پارلمان عراق در دیدار با قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان از نقش سازنده منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در کمک به ملت عراق و مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.
** آنکارا - ایرنا به دنبال حادثه گروگانگیری خونین روز گذشته در دادسرای استانبول، عصر یکشنبه نیز یک درگیری مسلحانه در مقابل مرکز پلیس در استانبول رخ داد که گزارش های اولیه حاکی از کشته و زخمی شدن چهار نفر است.
** مسکو- ایرنا- دادستانی کل اوکراین درخواست گرجستان برای استرداد "میخاییل ساآکاشویلی" رییس جمهوری سابق این کشور را رد کرد.
** تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه از پیشروی ستونی از تانک ها و خودروهای زرهی ارتش یمن به همراه نیروهای جنبش مردمی انصارالله به سوی مرکز شهر عدن خبر داد.
** تهران -ایرنا - حمله هوایی یک جنگنده عربستان سعودی به بیمارستان دانشگاه علوم و فن آوری در صنعا پایتخت یمن، شماری کشته و زخمی بر جای گذاشت.
** لندن - ایرنا - روزنامه تایمز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام پیشین دادستانی انگلیس نوشت: ما نگران از پیوستن مجدد دانش آموزان انگلیسی به گروه تروریستی داعش در فرصت ایجاد شده در ایام تعطیلات عید پاک (ایستر) هستیم.
** لندن - ایرنا – منابع انگلیسی روز چهارشنبه به نقل از مقامات نظامی ترکیه گزارش دارند که 9 تن از شهروندان انگلیس، در زمان تلاش غیرقانونی برای ورود به خاک سوریه از طریق ترکیه، دستگیر شده اند.
** تهران - ایرنا- یک فروند هواپیمای نظامی مصر عصر چهارشنبه اهدافی را در مناطق مختلف جنوب شیخ زوید و رفح واقع در شمال شبه جزیره سینا بمباران کرد.
** تهران -ایرنا - وزیر دفاع عراق اعلام کرد که عملیات آزادسازی شهر تکریت از اشغال تروریست های داعش، درس جالبی برای اداره جنگ های بزرگ بود و این عملیات ما را در آستانه مرحله تازه ای برای آزادسازی استان های الانبار و نینوا قرار داد.
** لندن- ایرنا- "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس روزچهارشنبه ضمن تبریک به "محمدو بوهاری" رییس جمهوری منتخب نیجریه گفت که لندن از مبارزه "آبوجا" با تروریسم و فساد حمایت می کند.
** نیویورک- ایرنا- نماینده سازمان ملل در بیانیه ای از پیروزی و بازپس گیری شهر تکریت توسط ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور استقبال کرد.
** تهران -ایرنا - رسانه ها از سقوط شهر عدن به دست نیروهای جنبش مردمی انصارلله و نیروهای علی عبدالله صالح رییس جمهوری سابق یمن و فرار هواداران عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور خبر دادند.
** مسکو- ایرنا- بر اثر غرق شدن یک کشتی ماهیگیری در خاور دور روسیه 9 نفر از سرنشینان آن کشته شدند.
** تهران - ایرنا - فعالان سعودی و یمنی با پخش یک نوار ویدیوئی در شبکه اینترنت، از نقل و انتقال نیروهای سعودی در مرزهای یمن و تدارک ریاض برای آغاز حمله زمینی به این کشور همسایه خبردادند.
** تهران - ایرنا - پس از آنکه تولید نفت آمریکا برای اولین بار در مدت دو ماه کاهش یافت، قیمت نفت خام روز چهارشنبه حدود 5 درصد یا حدود 2.5 دلار بالا رفت.
** تهران- ایرنا- «رابرت منندز» سناتور حامی تحریم های ایران، به دلیل فساد مالی از مقام خود در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا کناره گیری کرد.
** پکن - ایرنا - سفیر جدید روسیه در سئول با مخالفت استقرار سیستم دفاع موشکی پیشرفته آمریکا موسوم به «تاد» در کره جنوبی، انجام این کار را تهدیدی جدی برای کل منطقه شبه جزیره کره دانست.
** تهران - ایرنا - وقوع انفجار و آتش سوزی روز چهارشنبه در یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک موجب کشته شدن چهار کارگر این سکو شد و کارگران وحشت زده دیگر، خود را به دریا انداختند.
** تهران - ایرنا- روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، حمله عربستان سعودی به یمن را نشانه تغییر سیاست خارجی ریاض دانست و با اشاره به تحمیل هزینه این سیاست تهاجمی بر مردم این کشور تاکید کرد ریاض باید برای پیشگیری از شورش داخلی مجموعه ای از اصلاحات سیاسی و اقتصادی را آغاز کند.
** تهران- ایرنا- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) پیروزی نتانیاهو در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی را باعث افزایش تنش در منطقه و از بین رفتن هرگونه امید برای دستیابی صلح در خاورمیانه دانست و از جامعه بین الملل خواست تا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت بشناسد.
** پکن - ایرنا - مردم کره جنوبی با برپایی تجمع اعتراض آمیز، نسبت به استقرار سیستم دفاع موشکی آمریکا موسوم به «تاد» در کشور خود مخالفت کردند.
** تهران - ایرنا - نخست وزیر عراق در بازدید از شهر آزاد شده تکریت مرکز استان صلاح الدین، بر مصمم بودن دولت برای آزادسازی تمام مناطق تحت اشغال تروریست های داعش تاکید کرد.
ایرانم **1004** 3404



13/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن