تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799451331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه تهران - ایرنا - لوزان سوییس؛ پایان چهار ساعت مذاکرات ظریف و کری/ رییس کمیسیون اصل 90: با متعرضان به عرصه های جنگلی و اراضی ملی در هرمقامی برخورد خواهد شد/ امام جمعه کرمان: وقایعی مانند حمله به علی مطهری نباید تکرار شود/ فرمانده نزاجا: تلاش دشمن ایجاد تفرقه از راه اسلام هراسی و تبلیغ علیه ایران است / فرمانده انتظامی خوزستان:آتش سوزی خودروی پلیس عمدی نبوده است/ پهپاد آمریکایی ساقط شده در سوریه از اینجرلیک به پرواز درآمده بود/ 27 داعشی در عملیات پاکسازی جاده الثرثار به فلوجه کشته شدند/ پلیس آمریکا مدعی ارسال یک نامه حاوی سیانور به کاخ سفید شد/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** نوشهر - ایرنا - رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با متعرضان به عرصه های جنگلی و اراضی ملی در هرمقامی برخورد خواهد شد.
** قم - ایرنا- آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: فرهنگ اسلامی باید بر مسائل شهرسازی حاکم باشد؛ دشمنان به دنبال این هستند که فرهنگ همه ملل را غرق در فرهنگ خود کنند و از جمله تلاش های گذشته آنها در زدودن خط فارسی و سنن دینی و قرآنی بود.
** سنندج - ایرنا- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تلاش دشمن ایجاد تفرقه از راه اسلام هراسی و تبلیغ علیه کشور است.
** نوشهر - ایرنا - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت درمجلس شورای اسلامی گفت: صلابت و منطق ایران در مذاکرات هسته ای اقتدار و عزت کشور را به جهانیان نشان داد.
** کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با انتقاد شدید از حمله به علی مطهری در شیراز بر جلوگیری از تکرار این گونه وقایع تاکید کرد.
** اهواز- ایرنا- فرمانده ناحیه انتظامی استان خوزستان گفت: آتش گرفتن خودروی پلیس اهواز در ورزشگاه الغدیر این شهر عمدی نبوده است.
** کرج- ایرنا- معاون مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: 53 مصدوم حوادث چهارشنبه آخر سال به مراکز بیمارستانی این استان انتقال یافتند.
** کرمانشاه - ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: 34 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در استان دچار مصدومیت شدند.
** ارومیه - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: بر اثر بازی با مواد محترقه در سطح استان، سه مورد قطع عضو گزارش شده است
** شیراز - ایرنا - مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی استان فارس اعلام کرد: در مراسم چهارشنبه سوری تعداد 24 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه در این استان دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند.

اخبارخارجی
**********
** تهران- ایرنا- مذاکرات هسته ای هیات ایرانی و آمریکایی به ریاست ظریف و کری بعدازظهر روز سه شنبه به وقت محلی در لوزان سوییس بعد از چهار ساعت پایان یافت و دو طرف بعد از استراحت یک ساعته، مذاکرات را ادامه می دهند.
** بیروت - ایرنا - شبکه المنار لبنان شامگاه سه شنبه به نقل از منابع نظامی سوری اعلام کرد که یک هواپیمای شناسایی دشمن در شمال لاذقیه سوریه سرنگون شده است.
** لندن - ایرنا - روزنامه ایندیپندنت روز سه شنبه نوشت: چهار قاضی دادگاه های انگلیس به دلیل دسترسی و مشاهده سایت ها مستهجن از طریق رایانه های اداری، از کارشان برکنار شدند.
** لندن - ایرنا- براساس گزارش منابع اقتصادی، کاهش بهای نفت خام در بازارهای جهانی و متعاقب آن پایین آمدن نرخ تورم در انگلیس، سبب تقویت 6 میلیارد پوندی اقتصاد این کشور شده است.
** آنکارا - ایرنا - رسانه های ترکیه سه شنبه شب خبر دادند پهپاد آمریکایی که در سوریه ساقط شد، از پایگاه آمریکایی اینجرلیک در ترکیه به پرواز درآمده بود.
** تهران - ایرنا - آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا، فضای مذاکرات کنونی درباره برنامه هسته ای ایران را به مراتب مثبت تر از گذشته خواند.
** لندن - ایرنا- دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه تاکید کرد احتمال بسیار کمی وجود دارد که وی همه پرسی مربوط به عضویت کشورش در اتحادیه اروپا را در سال جاری 2015 میلادی، برگزار کند.
** بغداد- ایرنا- نیروهای امنیتی و مردمی عراق در ادامه عملیات لبیک یا رسول الله (ص) در روز سه شنبه موفق شدند با یورش به نیروهای تروریستی، امنیت جاده ارتباطی الثرثار - فلوجه را در غرب استان صلاح الدین تامین کرده و ضمن پاکسازی 4 روستای منطقه، 27 تن از عناصر داعش را به هلاکت برسانند.
** لندن - ایرنا- شماری از نمایندگان پارلمان انگلیس روز سه شنبه از دولت آمریکا خواستند که "شاکر عامر" آخرین شهروند انگلیسی که همچنان در زندان گوانتانامو بسر می برد، آزاد شود.
** تهران- ایرنا- بی بی سی اعلام کرد: «سمیع الله آفریدی» وکیل دکتر «شکیل آفریدی» پزشک پاکستانی که به کمک به آمریکا برای پیدا کردن اسامه بن لادن رهبر سابق القاعده متهم شده بود، در پاکستان به ضرب گلوله کشته شد.
تهران- ایرنا- به دنبال جنجال ناشی از نامه 47 سناتور جمهوریخواه، پایگاه خبری «المانیتور» از تلاش تازه دو نماینده مجلس آمریکا برای جمع آوری امضاء برای یک نامه دیگر علیه مذاکرات هسته ای، این بار با مشارکت قانونگذاران اروپایی خبر داد.
** تهران- ایرنا- در پی انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم مدعی پیروزی حزب «لیکود» شد و گفت «دولتی قوی تشکیل خواهیم داد».
** نیویورک- ایرنا- فرستاده ویژه سازمان ملل با استقبال از آزادی مقام های دولتی یمن، این اقدام را نشانه تعهد انصارالله برای حل دیپلماتیک مناقشات سیاسی و بازگرداندن ثبات به آن کشور بیان کرد.
** نیویورک- ایرنا- پلیس اف.بی.آی به سرقت رفتن اطلاعات شخصی بیش از 11 میلیون تن از مشتریان یک شرکت بیمه ای در آمریکا را تایید کرد.
** پکن - ایرنا - یک مقام ارشد وزارت خارجه چین با دفاع از عملکرد کره شمالی در زمینه حقوق بشر، از جامعه بین المللی خواست تا با رویکردی منصفانه تر دراین باره قضاوت کنند.
** بیروت - ایرنا - سفارت آمریکا در بیروت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دانیل گلایزر معاون وزیر خزانه داری این کشور در امور تامین مالی تروریسم در راس هیاتی به لبنان سفر و با مقامات لبنانی در باره راه های تامین مالی گروه تروریستی داعش و تلاش های بین المللی برای مبارزه با شبکه های مالی این گروه گفت وگو کرد.
** تهران- ایرنا- پایگاه اینترنتی بی بی سی اعلام کرد که پلیس مخفی آمریکا مدعی شده پاکت نامه ای پستی به آدرس کاخ سفید، ممکن است حاوی سیانور باشد.
ایرانم **1004** 3404



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن