تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799473743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای خبری از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین رویدادهای خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه تهران–ایرنا– آمادگی ایران برای افزایش یک میلیون بشکه ای صادرات نفت خام پس از لغو تحریم ها،ایران، میهمان ویژه شانزهمین جشنواره فیلم های باستان شناسی بلگراد،نهاوندیان: نامه 47 سناتور نشاندهنده توجه نداشتن برخی آمریکایی ها به مصالح ملی شان است،ظریف: نگارش پس از توافق بر سر همه راه حل ها آغاز می شود،پایان دیدار ظریف – هاموند،خوشرو:سازمان ملل برای جلوگیری از بازگشت تروریسم به افغانستان به تلاش بیشتری نیاز دارد، رهبر کاتولیک های رومانی: همزیستی اقلیت های دینی و مسلمانان در ایران مثال زدنی است،اشتاین مایر: فرصت منحصر بفردی برای توافق با ایران ایجاد شده است،مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نسبت به توافق با ایران ابراز خوشبینی کرد، مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.


اخبار خارجی
**********
***تهران – ایرنا- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و هیات همراه برای گفت و گو با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سه وزیر خارجه اروپایی وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد.

***بلگراد- ایرنا- رایزن فرهنگی ایران در کنفرانس خبری با اشاره به اینکه کشورمان میهمان ویژه شانزدهمین جشنواره فیلم های باستان شناسی بلگراد است، ایران را سرزمینی با تمدن و فرهنگ بسیار غنی که مورد توجه باستان شناسان جهان قرار دارد، توصیف کرد.

***نیویورک- ایرنا- مؤسسه پژوهشی آمریکایی "گالوپ" با اشاره به آمار بیکاری، سطح نازل تحصیلات و محرومیت جوانان سیاهپوست آمریکایی ازامکانات بهداشتی لازم، شرایط معیشتی این قشر را پایین ترین سطح موجود درمیان سایر اقشار این کشور توصیف کرد.

***تهران - ایرنا - محمد جواد ظریف در دیدار فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نگارش توافق هنگامی آغاز می شود که درباره راه حل ها گفت و گو و بر سر آنها به نظر واحد برسیم.

***تهران - نشست ویژه هسته ای ایران و اروپا با حضور وزیران خارجه فرانسه ، انگلیس و آلمان ، فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاونین آنها در بروکسل آغاز شد.

***نیویورک-ایرنا- سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل در نشست شورای امنیت با اشاره به پیوند های تاریخی و فرهنگی ایران با کشور افغانستان و ابراز نگرانی شدید از احتمال از سرگیری درگیری های مسلحانه دراین کشور ازمسئولان سازمان ملل خواست تا نقش موثر تری برای مقابله با این تهدید ها ایفا کنند.

***بلگراد-ایرنا- رهبر کاتولیک های رومانی روز دوشنبه در نشستی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخارست گفت: می دانم که بین مسلمانان و اقلیت های دینی در ایران همزیستی خوبی وجود دارد.

***برلین -ایرنا - فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان به دنبال نشست ویژه دوساعته در بروکسل در مورد مذاکرات هسته ای با ایران ، بر ایجاد " فرصت منحصر بفرد " برای نیل به یک توافق در مورد برنامه هسته ای تهران تاکید کرد.

***برلین - ایرنا - فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اروپا درمورد چشم انداز یک توافق هسته ای پایدار با ایران ابراز خوشبینی کرد.

اخبار داخلی
*********
***عسلویه - ایرنا - وزیر نفت گفت: ایران آمادگی دارد در صورت لغو تحریم ها ظرف چند ماه صادرات نفت خام خود را به میزان یک میلیون بشکه در روز افزایش دهد.

***ایلام- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نگاه دولت یازدهم از آغاز فعالیت بر پایه حفظ اصول زیست محیطی بوده و تا کنون در این زمینه به اجرای وعده ها پایبند بوده است.

***ساوجبلاغ- کرج- ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور از ساخت 422 مدرسه توسط بنیاد برکت درمناطق محروم کشورخبرداد.

***تهران - ایرنا - جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از کاهش 3 درصدی تعداد کارکنان دولت خبر داد و گفت: 68 هزار و 201 نفر از تعداد کارکنان دولت کاسته شده است.

***تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در حکمی و به استناد مصوبه 24 اسفند 93 مجمع عمومی و ماده 22 اساسنامه شرکت فرودگاه ها، رحمت الله مه آبادی را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور منصوب کرد.

***تهران- ایرنا- وزارت کشور در اجرای ماده 12 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نخستین اطلاعیه خود را در خصوص این انتخابات صادر کرد.

***تهران- ایرنا- معاون سیاسی وزارت کشور گفت: شرط برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی، تامین اعتبار300 میلیارد تومانی مربوط به آن است.

***تهران- ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان تاکید کرد: نامه 47 سناتور آمریکایی نشان داد که بعضی آمریکایی ها حتی به مصالح ملی خودشان نیز توجه ندارند، در حالی که منافع جامعه جهانی در گرو توجه به واقعیت ها و ریشه مشکلات موجود در عرصه بین الملل و منطقه است.

***مهاباد- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: تلاش برای احیای دریاچه ارومیه تنها وظیفه یک ارگان و قشر خاصی نیست و تمامی دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم باید در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید برای احیای آن تلاش کنند.

***مهاباد - ایرنا - دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: دولت تدبیر و امید خود را متعهد و مکلف به احیای دریاچه ارومیه می داند و این امر را از نخستین روزهای آغاز به کار خود نشان داده است.

***قم ـ ایرنا ـ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: عبور از کنار نیازها و مشکلات مردم و بی تفاوت بودن نسبت به دیگران، با خط مشی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) منافات دارد.

***ساوجبلاغ - کرج - ایرنا - رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره ) گفت : بنیاد برکت وابسته به این ستاد با مشارکت درطرح های اقتصادی وتولیدی، زمینه ایجاد 120 هزار شغل در کشور را فراهم کرده است.

***مشهد - ایرنا - معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: جذب دانشجوی غیر ایرانی در واحدهای بین الملل این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته 20 برابر شده است.

***تهران - ایرنا - ارکستر سمفونیک تهران با مدیریت علی رهبری بعد از مدت ها تعطیلی با اجرای رسمی خود در تالار وحدت آغاز بکار کرد.

1859شبک **1455**



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن