تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799459041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای خبری شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین رویدادهای خبری شامگاه پنجشنبه تا صبح جمعه تهران – ایرنا – هنوز به مرحله حضور سایر وزیران نرسیده ایم، روسیه خواستار جلب مشارکت ایران در حل مسایل خاورمیانه شد، ضرب الاجل مذاکرات هسته ای ایران را 9 تیر اعلام کرد،صربستان و ایران بر گسترش مناسبات دو کشور تأکید کردند، مذاکرات هسته ای رو به پیشرفت است،دور هفتم مذاکرات ظریف - کری هم پایان یافت، امنیت پایدار کشور، پویایی اقتصادی را به همراه دارد، توانایی ایران در دانش هسته ای را نمی توان با تحریم و جنگ از بین برد، مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.


اخبار خارجی
*********
*لوزان - ایرنا - سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران گفت که مذاکرات هنوز به نقطه ای نرسیده است که نیاز به حضور سایر وزیران کشورهای 1+5 باشد.
*لوزان - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری وزیر خارجه امریکا هفتمین دور مذاکرات خود در لوزان سوئیس را آغاز کردند.
*مسکو-ایرنا-سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به توانمندی های سیاسی ایران خواستار جلب مشارکت این کشور در حل مسایل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شد.
*تهران- ایرنا- محمد جواد ظریف با ارسال پیامی به " الطیب البکوش" وزیر امور خارجه جمهوری تونس، اقدام تروریستی در این کشور را محکوم کرده و کشته شدن تعدادی از شهروندان را به دولت و ملت تونس تسلیت گفت .
*تهران - ایرنا - خبرگزاری ایتارتاس روسیه روز پنج شنبه در گزارشی از لوزان به نقل از یک دیپلمات ارشد ایرانی اعلام کرد که برخلاف گزارش رسانه های بین المللی، ضرب الاجل مذاکرات هسته ای ایران نه پایان ماه مارس (11 فروردین) بلکه پایان ماه ژوئن (9 تیرماه) است.
*بلگراد- ایرنا- وزیر امور خارجه صربستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در نشستی در بلگراد بر گسترش همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی، فرهنگی و آموزشی تأکید کردند.
*تهران - ایرنا - جان کری وزیر امورخارجه امریکا روز پنجشنبه گفت : مذاکرات هسته ای با ایران با مسائل دشواری روبه رو هستیم ولی حصول پیشرفت هایی تا پیش از ضرب الاجل تعیین شده برای تعیین چارچوب یک توافق نهایی در جریان است.
*لوزان - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری وزیر خارجه امریکا هفتمین دور مذاکرات خود در لوزان سوئیس را پس از یک ساعت به پایان رساندند.
*بلگراد-ایرنا- شانزدهمین جشنواره فیلم های باستان شناسی بلگراد پنجشنبه با فیلم «شکوه تخت جمشید» از ایران به عنوان میهمان ویژه این جشنواره گشایش یافت که مورد استقبال علاقه مندان به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی قرار گرفت.
*تهران - ایرنا- دمکرات ها و جمهوریخواهان کنگره روز پنجشنبه موافقت کردند، رای گیری کمیته روابط خارجه سنا در مورد لایحه ای که باراک اوباما را ملزم خواهد کرد که هرگونه توافق هسته ای را برای تصویب به کنگره تسلیم کند، به تعویق بیندازند.
*نیویورک- ایرنا- معاون وزیر خارجه آمریکا در جلسه استماع کنگره ایالات متحده در موضوع توافقات هسته ای با ایران با اذعان بر بومی شدن دانش هسته ای کشورمان بر ضرورت حل دیپلماتیک مسأله هسته ای ایران از طریق دیپلماتیک تأکید کرد.
*بلگراد- ایرنا- ایرانیان مقیم بلگراد پنجشنبه شب در آخرین دعای کمیل سال جاری آیین عزاداری ایام وفات حضرت فاطمه زهرا (س) را در حسینیه اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان برگزار کردند.

اخبار داخلی
*********
*تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال گفت: آرزویم در سال 94 آشتی با وزیر ورزش و جوانان است و نه دیدار با او.
*آبادان-ایرنا- وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، با تجلیل از وحدت ملی مردم در راستای تحقق اهداف نظام گفت:امنیت پایدار کشور در همه عرصه ها، پویایی اقتصادی را به همراه دارد.
تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در باره سفر های نوروزی گفت: پیش بینی ما نشانگر افزایش 10 تا 15 درصدی مسافرت ها در نوروز 94 است که البته این مهم با توجه به بارش های احتمالی در این ایام در استان های مختلف متغیر خواهد بود.
تهران- ایرنا- محمد جواد ظریف با ارسال پیامی به " الطیب البکوش" وزیر امور خارجه جمهوری تونس، اقدام تروریستی در این کشور را محکوم کرده و کشته شدن تعدادی از شهروندان را به دولت و ملت تونس تسلیت گفت .
شبک **1455**1917



29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن