تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812883444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيمه‌هاي معرفت جبهه فرهنگي در جنگ نرم با دشمنان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۹ق.ظ)
معاون سپاه علي بن ابيطالب(ع): خيمه‌هاي معرفت جبهه فرهنگي در جنگ نرم با دشمنان هستند موج - معاون سپاه علي بن ابيطالب(ع) گفت: در شرايطي که دشمنان جنگ نرم عليه نظام اسلامي را شدت بخشيده‌اند، خيمه‌هاي معرفت مي‌توانند جبهه فرهنگي ما در اين نبرد باشند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،به نقل ازستاد خبري طرح آرامش بهاري اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قم،معاون اجرايي سپاه استان قم در جريان بازديد از خيمه معرفت مزار مقدس شيخان اظهار کرد: از اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قم تشکر مي‌کنم که خيمه‌هاي معرفت متعددي را در قالب طرح آرامش بهاري در بقاع متبرکه از جمله مزار شيخان تدارک ديده است.
وي افزود: برپايي اين خيمه‌ها با غرفه‌هاي مختلف شامل نمايشگاه کتاب، کودک و نوجوان و سخنراني چند‌رسانه‌اي با موضوع شهدا و جنگ نرم، کاري بس عظيم و ارزشمند محسوب مي‌شود زيرا در شرايط کنوني در حال جنگ به سر مي‌بريم.
احمد بيطرفان با بيان اينکه دشمنان اسلام و ايران، هجمه‌هاي گوناگون خود را در قالب جنگ نرم عليه جموري اسلامي شدت بخشيده‌اند گفت: امروز جوانان ما با ورود به شبکه‌هاي اجتماعي و سايت‌هاي اينترنتي در معرض آماج حملات دشمنان قرار دارند و اين امر وظيفه مسئولان فرهنگي براي مصونيت‌بخشي به آنها را سنگين‌تر کرده است.
وي ادامه داد: يکي از اقداماتي خوبي که در اين زمينه صورت گرفته، برگزاري طرح آرامش بهاري و برپايي خيمه‌هاي معرفت در ايامي مانند نوروز است که البته اين امر بايد در ديگر مناسبت‌ها و روزهاي سال هم تداوم داشته باشد.
بيطرفان با اشاره به ضرورت گسترش طرح آرامش بهاري در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: مي‌توان مکان‌هاي ديگري را هم علاوه بر آنچه امروز شاهد آن هستيم شناسايي و خيمه‌هاي معرفت را در آنجا برپا کنيم زيرا اين توانمندي در قم وجود دارد.
معاون اجرايي سپاه علي بن ابيطالب(ع) عنوان داشت: اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قم در سطح کشور به صورت ويژه و نمونه عمل مي‌کند زيرا قم مهد علم است و وجود حوزه علميه و مراجع عظام تقليد در اين شهر، مي‌تواند ظرفيت مناسبي براي توسعه و تعميق کارهاي فرهنگي باشد.
وي ادامه داد: قم بايد الگويي براي همه کشور از نظر اقدامات فرهنگي بوده و اداره کل اوقاف قم بايد در اين زمينه پيشگام باشد.
بيطرفان با بيان اينکه کار فرهنگي براي همه اقشار خوب است ولي براي کودکان و نوجوانان اهميت ويژه‌اي دارد گفت: وقتي مي‌بينيم با دختران کم سن و سال در غرفه کودک و نوجوان خيمه‌هاي معرفت، در مورد حجاب گفت‌وگو مي‌شود، اثرگذاري بالايي را در آينده نزديک شاهد خواهيم بود.
معاون اجرايي سپاه استان قم بيان کرد: کار فرهنگي تنها بر عهده يک دستگاه و اداره نيست؛ برخي ديگر از نهادها هم هستند که مي‌توانند فضاي فيزيکي در اختيار اوقاف و امور خيريه بگذارند يا اينکه مراکز پژوهشي از نظر علمي به مبلغان اوقاف کمک کنند و به اين ترتيب، هم افزايي در کار فرهنگي را شاهد باشيم.
وي تاکيد کرد: لازم است فعاليت‌هاي فرهنگي مانند خيمه‌هاي معرفت از بقاع متبرکه در هسته مرکزي شهر قم به مناطق حاشيه‌اي و روستاها هم تعميم داده شود و به تدريج در همه بخش‌ها شاهد اقدامات گسترده‌اي باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن