تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: طرف‌های مقابل،در مذاکرات انعطاف لازم را نشان دهند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ظریف: طرف‌های مقابل،در مذاکرات انعطاف لازم را نشان دهند
محمد جواد ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: در مذاکرات هر دو طرف باید انعطاف خود را نشان دهند. ما آن (انعطاف) را داریم و آمادگی داریم یک توافق خوب برای همه به دست آید. ما انتظار داریم که طرف مقابل هم از خود آمادگی نشان دهد.
آفتاب : وزیر خارجه کشورمان ساعتی بعد از دیدارش با همتایان آلمانی و فرانسوی خود در صفحه توییتر از طرف‌های مقابل در مذاکرات خواست که انعطاف لازم را به کار گیرند.


وزیر خارجه کشورمان همچنین پس از دیدارش با همتایان آلمانی و فرانسوی خود، این دیدارها را خوب ارزیابی کرد و گفت: اکنون فهم بهتری از موضوعات داریم.


به گزارش ایسنا محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران بعد از دیدار با همتایان آلمانی و فرانسوی خود گفت: بحث‌های خوبی هم با وزیر خارجه آلمان و فرانسه داشتیم و فکر می‌کنم با توجه به این که دوستان مایلند نقش بسیار مستقیمی هم در راه‌حل و هم در آینده روابط ایفا کنند نکات خوبی مطرح شد که چگونه می‌توان کار را پیش برد و مشکلات را حل کرد.


ظریف درباره دیدارش با اشتاین مایر و فابیوس گفت: دیدار خوبی داشتیم. اکنون فهم بهتری از موضوعات داریم و فکر می‌کنم با یک تفاهم مشترک بتوانیم به سمت راه‌حل برویم.


وی ادامه داد: ما همیشه گفته‌ایم با اراده سیاسی امکان رسیدن به راه‌حل وجود دارد. من از دو ملاقاتی که با وزیران خارجه آلمان و فرانسه داشتم احساس می‌کنم طرف مقابل نیز با همین علاقه وارد موضوع شده است.


وی گفت: من فکر می‌کنم نشانه‌های زیادی است که می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم. ایران اراده سیاسی لازم را در مذاکرات دارد و وقت آن است که آنها هم این اراده را از خود نشان دهند. آنها متوجه شدند که تحریم‌ و توافق و فشار با هم امکان پذیر نیست.


ظریف افزود: فرانسه و آلمان در رسیدن به توافق جدی هستند و فکر می‌کنم ما باید با هم کار کنیم.




تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن