تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه های امداد در جاده های بیله سوار مغان نیازمند تجهیز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پایگاه های امداد در جاده های بیله سوار مغان نیازمند تجهیز اردبیل - ایرنا - معاون فرماندار بیله سوار مغان گفت: پایگاه های امداد در جاده های این شهرستان مرزی باید توسعه و تجهیز یابد.


محمد ابراهیمی روز پنجشنبه در جریان بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از پایگاه جاده ای امداد و نجات بیله سوار افزود: این شهرستان به لحاظ قرار گرفتن در مرز و وجود گمرک و پایانه و بازارچه مرزی از لحاظ جذب و تردد مسافر اهمیت زیادی دارد و
پایگاه های جاده ای امداد و نجات از نظر تجهیزات امداد و نجات نباید کمبود داشته باشند.
وی گفت: فلسفه وجودی هلال احمر این بوده و هست که اعضا در بحران ها ، حوادث ، سوانح و اتفاقات غیر مترقبه یاری رسان مردم بی پناه و آسیب دیدگان از حوادث باشند.
وی بیان کرد: متاسفانه آمارهای مربوط به تلفات ناشی از حوادث در کشور ما در مقایسه با بسیاری از کشورها بالاست و ضروری است تا علاوه بر آموزش های لازم و پیشگیری از برخی حوادث این آمار کاهش یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، ابراهیمی اظهار کرد: مجموعه زحمتکش جمعیت هلال احمر این شهرستان باید از ظرفیت های موجود در مساجد شهر غافل نمانند تا در مواقع ضروری و وجود بحران ها بتوانند از نیروی فکری و تخصص آنها بهره مند شوند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.
6018/1257



06/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن