تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقیف سواری تُندر با 31میلیون ریال خلافی در جاده ناغان- ایذه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توقیف سواری تُندر با 31میلیون ریال خلافی در جاده ناغان- ایذه شهرکرد- ایرنا- رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه سواری تُندر90 با31 میلیون و 900 هزار ریال خلافی در محور ناغان- ایذه این استان خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمزه رفیعی افزود: مأموران پلیس راه ناغان- ایذه، یک دستگاه تُندر90 را بدلیل انجام تخلفات حادثه ساز توقیف کردند.
وی گفت: برابر استعلام صورت گرفته از سیستم ناجا، در پرونده این خودرو60 فقره تخلف ثبت شده که بیشترین این تخلفات شامل سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.
وی با اشاره به انتقال این خودرو به پارکینگ اظهار داشت: خودروهایی که مرتکب تخلف می شوند ضمن اعمال قانون، وضعیت خلافی آنان استعلام و در صورتی که میزان خلافشان از10 میلیون ریال بیشتر باشد برابر تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تا زمان پرداخت خلافی، توقیف خواهند شد.
به گزارش ایرنا، محور ایذه یکی از پرتردد ترین محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری است.
7360/6027



03/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن