تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگيري احداث پايگاه ثابت امداد در جاده گرمسار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۷:۱۵ب.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي : پيگيري احداث پايگاه ثابت امداد در جاده گرمسار موج - نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: ما بايد در استان و در کشور تلاش کنيم که پايگاه جاده اي گرمسار جزء پايگاه هاي ثابت شود که اين مهم نيازمند ساخت مکان مناسب است و انشاء الله ما نيز اين موضوع را پيگيري خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، احمد اميرآبادي فراهاني در حاشيه بازديد از اجراي طرح امداد و نجات و طرح ايمني و سلامت جمعيت هلال احمر استان قم درگفتگوبا خبرنگارما با بيان اينکه عملکرد جمعيت هلال احمر استان قم نسبت به سال هاي قبل به صورت روزافزون در حال بهتر شدن است، اظهار کرد: شهر قم مرکز مواصلاتي کشور است و تنها استاني هستيم که بيشترين تردد خودرويي را در ايام تعطيل به ويژه ايام عيد نوروز داريم.
وي ادامه داد: به همين جهت ضرورت دارد که مسئولين بخش هاي مختلف در استان قم به ويژه هلال احمر روز به روز تجهيزات بهتر و کاملتري را تهيه کنند که با حضور دکتر گل فشان که با کوله باري از تجربه در جمعيت هلال احمر عهده دار مسئوليت هستند و با بهره گيري از معاونين و نيروهاي کارآزموده و مجرب، در اين بخش خيالمان آسوده است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بازديد صورت گرفته از اکيپ هاي جمعيت در مبادي ورودي شهر و در جاده هاي استان، بيان کرد: لازم به ذکر است که اعضاي امدادگر، جوانان و نيروهاي ستادي جمعيت هلال احمر همه به صورت چشمگير در ايام نوروز در حال فعاليت هستند و اميدواريم اين آمادگي در استان روز به روز بهتر شود و بايد با پيگيري هايي که از هلال احمر کشور، مجلس و استانداري انجام مي شود، کمک کنيم استان قم جزء استان هاي تراز اول کشور شود و در بحث بالگرد و امداد و نجات هوايي نيز با کمک دکتر ضيايي رئيس جمعيت هلال احمر کشور اين اتفاق براي قم بيافتد.
اميرآبادي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تقدير از دکتر گل فشان به جهت راه اندازي پايگاه امداد جاده اي در آزادراه قم ـ گرمسار در مدت زمان بسيار کم، ابراز کرد: با توجه به اينکه تنها چند روز از افتتاح اين جاده مي گذرد، ايجاد پايگاه امداد، حاکي از تدبير مسئولين جمعيت هلال احمر براي خدمات دهي به مسافران است که اين امر جاي تقدير دارد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: ما بايد در استان و در کشور تلاش کنيم که پايگاه جاده اي گرمسار جزء پايگاه هاي ثابت شود که اين مهم نيازمند ساخت مکان مناسب است و انشاء الله ما نيز اين موضوع را پيگيري خواهيم کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن