تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قريشي: زمان خطيبي بازي مي کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قریشی: زمان خطیبی بازی می کردم
مدافع تراکتورسازي به دليل مصدوميت ميرهاني هاشمي بعد از مدت ها به ترکيب ثابت برگشت و از عملکرد خود راضي است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قریشی در مورد باخت مقابل الاهلی عربستان گفت: واقعا حقمان باخت نبود،بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم و روی اشتباه گل خوردیم البته تماشاگران حریف هم روی این مسئله تاثیرگذار بودند،ما برای جبران گلمان خیلی حمله کردیم اما روی ضد حمله گل دوم را خوردیم،هجدهم در تبریز با الاهلی بازی داریم امیدوارم سه تا به آن ها بزنیم تا جبران شود.

او در مورد وضعیت تراکتور در گروه ادامه داد: ما تا الان دوبار بیرون از خانه بازی کرده ایم اما با الاهلی و نسف در تبریز بازی داریم ان شاء الله آن ها را شکست دهیم تا بیش تر از این شرمنده هواداران نشویم واقعا حیف است که از این گروه بالا نیاییم.

مدافع سرخ پوشان تبریزی در مورد وضعیتشان در جدول لیگ برتر تصریح کرد: از این به بعد بازی های سختی با تیم های استقلال،نفت،فولاد و سپاهان داریم انشاالله که بتوانیم همه را ببریم و در سال ۹۴ به هواداران عیدی بدهیم.

این بازیکن در مورد مصدومیت میرهانی و قرار گرفتن در ترکیب ثابت نظرش را اینگونه بیان کرد: من خودم دوست نداشتم میرهانی مصدوم شود چون دوست صمیمی ام است ،من قبلش زمان آقای خطیبی بازی می کردم اما تونی به من بازی مداد،خدا را شکر که در این بازی توانستم خودم را نشان دهم از این به بعدش دیگر بستگی به نظر آقای تونی دادرد.

قریشی در پایان افزود: از همه هواداران به دلیل باختمان معذرت می خواهم امیدوارم بازی های بعد را ببریم و دل آن ها را شاد کنیم.


1394/01/03 13:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن