تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انوشیروانی: زیرساخت های فدراسیون وزنه برداری از بین رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انوشیروانی: زیرساخت های فدراسیون وزنه برداری از بین رفته است تهران - ایرنا - نایب قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک لندن گفت: ظرفیت ها و زیرساخت های وزنه برداری کشور سست شده و تقریبا از بین رفته است.


سجاد انوشیروانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور افزود: میزبانی تهران را با اسم تهران قبول نمی کنم چون این رقابت ها در حد و اندازه تهران نبود.
وی اظهار داشت: تهران ظرفیت ها و امکانات بیشتری دارد و می تواند مسابقاتی را در سطح بالاتر و حتی در سطح جهانی برگزار کند و خوشحالم که در شرایط نابسامان وزنه برداری این رقابت ها برگزار شد هر چند زیرساخت های وزنه برداری سست شده و تقریبا از بین رفته است.
انوشیروانی ادامه داد: در این مسابقات به خاطر 5 تا 6 میلیون تومان کمتر خرج کردن، رکورد های ورودی بالاتری را در نظر گرفته بودند تا تیم ها ناقص و با نفرات کمتر بیایند که از این بابت متاسف هستم.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور 23 تا 25 اسفند ماه در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی تهران با حضور 142 وزنه برداری در قالب 27 تیم با قهرمانی تیم اصفهان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: کشور پهناور ایران سرشار از استعدادهای درخشان در رشته وزنه برداری است که می توانند با حضور در چنین مسابقاتی خود را نشان دهند و حتی اگر عنوان هم نیاورند، تجربیات بزرگی کسب خواهند کرد و در مجموع آینده وزنه برداری ایران را شکل خواهند داد.
انوشیروانی که به عنوان سرمربی تیم وزنه برداری اردبیل در رقابت های قهرمانی کشور در تهران حضور داشت، ادامه داد: اکنون جای خوشحالی است که قدمها و افکار مثبتی در این رشته در حال شکل گیری است و در آینده نزدیک انتخابات فدراسیون برگزار می شود و همه خانواده وزنه برداری عزم خودشان را جزم کرده اند که این اتفاق مهم هر چه سریعتر رخ دهد تا تکلیف وزنه برداری و فدراسیون مشخص شود.
دارنده مدال نقره رقابت های وزنه بردرای قهرمانی سال 2011 جهان در پاریس افزود: با مشخص شدن تکلیف فدراسیون، تیم ملی وزنه برداری هم تمرینات خودش را بعد از ایام نوروز آغاز خواهد کرد تا برای رقابت های قهرمانی جهان در آمریکا و المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل خود را آماده کند.
این قهرمان اردبیلی تیم ملی در المپیک 2012 لندن ادامه داد: به تازگی با سرپرست فدراسیون وزنه برداری دیدار داشتم .امیدوارم با مدیریت او هر چه زودتر فدراسیون سروسامان بگیرد و تکلیفش مشخص شود تا وزنه برداری بتواند دوباره به روزهای اوج خود برسد.
وی در پاسخ به این سووال که منظورتان از شرایط نابسامان فدراسیون، مدیریت رضازاده است؟ گفت: این شرایط مربوط به سالهای اخیر فدراسیون وزنه برداری است و در زمان مدیریت حسین رضازاده اشتباهاتی رخ داد و فدراسیون ساختارش به هم ریخت . در حال حاضر هیچ کمیته ای اعم از کمیته های آموزش، جوانان، مربیان و داوران وجود ندارد و فدراسیون تنها با چند نفر اداره می شود.
انوشیروانی خاطرنشان کرد: در سالهای قبل مجمع عمومی فدراسیون و کلاسهای داوری و مربیگری به طور مرتب برگزار می شد اما اکنون هیچ یک از این برنامه ها اجرا نمی شود.
وی گفت: فدراسیون وزنه برداری پس از انتخابات دستخوش تغییراتی خواهد شد .من نمی توانم بگویم که چه کسی می آید ولی اگر حتی رضازاده هم باشد باید نگرش و دیدگاهش را عوض و وسیعتر کند و برای پیشکسوتان حرمت و ارزش قائل شود.
انوشیروانی خاطر نشان کرد: فدراسیون زمانی جایگاهش را از دست داد که پیشکسوتان این رشته رغبت همکاری با آن را دیگرداشتند. قهرمانان وپیشکسوتانی مانند محمد نصیری، جلایر، نصرالله دهنوی و سایر پیشکسوتانی که قهرمان بودند ودر سالهای گذشته در فدراسیون سمتی داشتند، باید در میدان باشند و به فدراسیون کمک کنند.

*بازگشت دوباره به وزنه برداری

انوشیروانی که از اردیبهشت ماه سال گذشته به دلیل بیماری از انجام تمرینات وزنه برداری از سوی پزشکان منع شده بود در مورد بازگشت دوباره گفت: تمرینات خود را به طور مرتب انجام می دهم اما حدود دو هفته است که تمرین نمی کنم . بعد از تعطیلات نوروز و بعد از روشن شدن تکلیف فدراسیون، دوباره تمرینات خود را از سر خواهم گرفت و قصد دارم دوباره به تیم ملی بازگردم.
ورزشی (4)**1067**1581



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن