تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818869594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«كات» در هنر و تجربه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
«كات» در هنر و تجربه
فیلم كوتاه كات از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل به همراه سه فیلم كوتاه دیگر از تولیدات دفاتر انجمن در دومین دور اكران فیلم كوتاه در گروه هنر و تجربه اكران می‌شود.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در پی نمایش مجموعه فیلم های كوتاه در گروه هنر و تجربه، فیلم كوتاه كات به كارگردانی رضا جمالی از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل به همراه چهار فیلم كوتاه در سانس فیلم های كوتاه روز به نمایش در می آید.


گفتنی است این فیلم های كوتاه در پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی كورش، خانه هنرمندان ایران، موزه سینما، پردیس سینمایی هویزه مشهد و سینما سوره اصفهان به نمایش درمی آید.


كات به همراه فیلم های كوتاه اتاق كنترل، مثل هر روز، شب امتحان، فردا صبح در سانس فیلم های كوتاه روز و فیلم های كوتاه شكستنی است، پانچ از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر شیراز، خانم گل میخكی، دخترك آت اشغالی، اینسان، طنین از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر تهران، دیلیت، IMPRESSION – XPS160 و دیروز را بكش از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر اصفهان در سانس فیلم های كوتاه تجربی روز به نمایش درمی آید.
 
فیلم كوتاه كات به مدتت 11 دقیقه، داستان فیلم ساز پیری را روایت می كند كه بعد از 20 سال تلاش می كند تا فیلم ناتمامش را به اتمام برساند.


سایر عوامل این فیلم كوتاه عبارتند از: نویسنده و كارگردان: رضا جمالی، تصویربردار: رضا جمالی و محبوب شكرزاده، تدوین: آرمان دانش ور، صدابردار: سجاد دادپور، صداگذار: آرمان دانش ور، بازیگران: كاظم هاشم زاده، مسلم طاعتی، ژیلا شاهی، شاپور اكرامی، تهیه كننده: انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل.


انتهای پیام/ 



اخبار مرتبط

افزایش 100درصد فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته/ افزایش بهای بلیت سینما در سال 94
«کیارستمی» برای همه ارث گذاشته است/ مخاطب از دیدن «روز مبادا» پشیمان نمی‌شود
تدارک کانون برای ساخت یک فیلم بلند انیمیشن
«مردی که اسب شد» لیاقت اکران نوروزی را دارد
هنر و تجربه دنبال عدد و ارقام در سینما نیست
سینما هنر و تجربه مخاطب خاموش را به سینما می‌کشاند
از نبرد با مسئولان لذت نبرید/ در مقابل هر کس گفت بالای چشم سینما ابروست ایستادم
«آخرین پژواک کوهستان» تولید شد
آيين آغاز اكران نوروز ۹۴ برگزار می‌شود




۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن