تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804620385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از معجزه عشق مادری تا شوخی با حاج قاسم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از معجزه عشق مادری تا شوخی با حاج قاسم


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۵ اسفند ۱۳۹۳.هنرنمایی با پوست ماهی / قدیمی ترین عنیک دست ساز/نوزاد مرده ای که با عشق مادر زنده شد /آبکی ترین تانک / فروش برگر قورباغه ای / دوربین دیواری / چتربازی پیرزن صدساله و ...
عاقبت جوانی که با «حاج قاسم» شوخی کرد

عاقبت جوانی که با «حاج قاسم» شوخی کرد

حاج قاسم گفت:«من با شما عکس نمی گیرم.» جواد هم بی معطلی و باخونسردی گفت:«ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم.»
«حسن منصوری» از بسیجیان «لشکر 41 ثارالله» درباره یک قطعه عکس از یادگارهای حضورش در میادین دفاع مقدس، خاطره ای به این شرح بیان کرده است:
« یکی از روزهایی که در مقر «لشکر41 ثارالله» در نزدیکی اهواز مستقربودیم، من و «محمد جواد زادخوش» و یکی ازدوستان که دوربین عکاسی داشت، برای عکس گرفتن از سنگر بیرون زدیم که  با «سردار سلیمانی»فرمانده  لشکر مواجه شدیم. به محض دیدن حاج قاسم تصمیم گرفتیم با ایشان هم یک عکس یادگاری بگیریم. حاج قاسم چون محمد جواد را به واسطه‌ آشنائی با برادر بزرگترش می شناخت و از شوخ طبعی و چقر بودنش خبر داشت، همان طور که از روبرو، سمت ما می آمد، از همان دور به «جواد» گفت:«من با شما عکس نمی گیرم.» جواد هم بی معطلی و باخون‌سردی گفت:«ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم. می خواهیم دوربینمان را به شما بدهیم تا از ما عکس بگیرید.» حاج قاسم که جاخورده بود، لبش به خنده باز شد و آمد کنارمان ایستاد و عکس یادگاری گرفتیم که این همان است»
بیشتر...

نوزاد مرده ای که با عشق مادر زنده شد

نوزاد مرده ای که با عشق مادر زنده شد

خانواده  «آگز» با عشق الهی خود، به نوزاد مرده خود جان دوباره بخشیدند.زمانی که به این پدر مادر گفتند یکی از نوزادان دوقلویتان مرده است، پدر و مادر این نوزاد مرده، عمل فوق العاده ای انجام دادند.درون اتاق زایمان بود که دکتر به این پدر مادر گفت متاسفانه نوزاد پسرتان مرده بدنیا آمد، اما خوشبختانه حال نوزاد دختر خوب است. اما  مادر این نوزادان اقدام عجیبی را در آن لحظه انجام داد. وی وقتی از خوب بودن حال دختر نوزادش مطمئن شد از دکتر خواست که نوزاد مرده اش را به وی بدهند و دکتر و پرستاران نیز قبول کردند. این زوج جوان که از قبل حتی اسم این دوقلوها را انتخاب کرده بودند عاشقانه نوزاد مرده را در آغوش گرفتند.  مادر این کودک سر نوزاد مرده خود که کمی سرد شده بود را بر روی سینه خود قرار داد و از همسر خود «دیوید» نیز خواست تا پیراهن خود را درآورده تا نوزاد مرده خود را گرم کند. آنها به گرمی و لطافت خاصی شروع به صحبت کردن با  نوزاد پسر کردند. نوزادی که به لحاظ علمی مرده بود. در گوش اش در مورد خواهرش گفتند که در اتاق زنده است و منتظر وی می باشد. آنها نوزاد مرده خویش را محکمتر در آغوش گرفتند و عشق خود را معطوف نوزاد کردند که در این هنگام نوزاد تکان می خورد. دیوید سریعا یکی از ماما ها را صدا میزند اما ماما به آنها می گوید نوزادتان مرده بدنیا آمده است. خودتان را اذیت نکنید. با او خداحافظی کنید تا من آن را ببرم.اما پدر مادر از این کار امتناع ورزیدند. به در آغوش کشیدن و گرم کردن نوزاد ادامه دادند و او را تکان دادند.در اینجا بود که معجزه عشق رخ داد و طبق اظهارات و تصاویر موجود، نوزاد با دستان کوچکش انگشت پدر را می کیرد و چشمانش را باز می کند.
بیشتر...

قدیمی ترین عینک دست ساز بشر

قدیمی ترین عینک دست ساز بشر

عینک استخوانی نخستین عینک (ابزاری برای اصلاح مشکلات اُپتیکی چشم) یافته شده ساخت بشر است و مربوط به هزاره‌های چهارم و سوم قبل از میلاد است.این عینک مربوط به هزاره چهارم و سوم قبل از میلاد است که در کشفیات باستان‌شناسی یانیک تپه در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی شهر تبریز نزدیک تازه کَند و به فاصله ۳ کیلومتری شهر خسرو شاه در سال ۱۳۴۱ توسط دکتر علی اکبر سرفراز (باستان‌شناس) از روی جسد دختری به دست آمده است.
بیشتر...

هنرنمایی با پوست ماهی

هنرنمایی با پوست ماهی

هنرنمایی با پوست ماهی

روز دوشنبه نهم مارس، یک نقاشی روی پوست ماهی که روی آن نه اژدها کشیده شده، در شهر چانگ چون در شمال شرقی چین به ارزش یک میلیون و 800 هزار یوان (برابر با حدود 293 هزار دلار) فروخته شد.این نقاشی با 1.5 متر عرض و 7.2 متر طول، از 3888 قطعه پوست ماهی تشکیل شده و 10 هنرمند چینی ظرف 4998 ساعت با استفاده از هنرهای برجسته کاری، گلدوزی و نقاشی آن را خلق کردند.
بیشتر...

پیش‌بینی زمان مرگ با کاهش قدرت بویایی

کاهش قدرت بویایی در سالمندان بیش از هر عامل دیگری از احتمال مرگ آن‌ها در پنج سال آینده خبر می‌دهد. متخصصان دانشگاه شیکاگو در تحقیقی که روی ۳۰۰۰ فرد ۵۷ تا ۸۵ ساله انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که کاهش قدرت بویایی از احتمال مرگ افراد در پنج سال آینده خبر می‌دهد. در این پژوهش، محققان پنج بوی نعنا، ماهی، پرتقال، گل سرخ و چرم را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دادند تا قدرت بویایی افراد را بسنجند. پنج سال بعد، ۳۹ درصد کسانی که در این تست بویایی‌سنجی پایین‌ترین نمره را گرفته بودند، زنده نبودند. از این بین تنها ۱۰ درصد کسانی که بویایی سالمی داشتند، زنده نبودند. پژوهشگران معتقدند ضعف بویایی، از دست دادن اشتها، نوشیدن الکل و استعمال دخانیات، ابتلا به سرطان، ضعف عمومی و مشکلات قلبی، نزدیک شدن زمان مرگ را آشکار می‌کند.
بیشتر...

فروش برگر قورباغه ای

فروش برگر قورباغه ای

در موزه طبیعت و علم « Orbi Yokohama » واقع در جنوب ژاپن فروش برگرها با پای قورباغه آغاز شد. دیلی میل پس از گزارش این خبر نوشت که معرفی این غذا به گشایش نمایشگاه  «زهرهای مرگبار» اختصاص دارد. قیمت بورگر قورباغه ای هزار ین (بیش از 8 دلار) است. این برگر که از پای قورباغه و کاهو و نان سیاه تشکیل شده است در کافه موزه سرو می شود. بعلاوه در لیست غذای این کافه دسری شامل شده است که با قورباغه های رنگارنگ تزیین شده است. این قورباغه ها از « تفو» بادام و ژله درست شده اند. قیمت آن 580 ین (حدود 5 دلار) است. نمایشگاه « زهرهای مرگبار» 21 ماه مارس گشایش خواهد یافت و تا 17 ماه مه به کار خود ادامه خواهد داد اما غذای جدید را می توان از حالا خریداری کرد. بازدیدکنندگان می توانند در این نمایشگاه، عنکبوت های مرگبار، ماهی پف کننده، ماهی بزرگ دردنده با بدن صاف و دم تیز و دیگر جانوران زهری را ببینند. در کافه موزه همیشه بورگری به شکل زمین ( 4 دلار) و « چیز کیک» که شبیه چشمه منشوری بزرگ موجود در پارک ملی «یلوستون» است به فروش می رسد.
بیشتر...

 آبکی‌ترین تانک دنیا

 آبکی‌ترین تانک دنیا


 آبکی‌ترین تانک دنیا

یک دانش آموز خوش ذوق روس تانکی از برف ساخت.او این تانک را فقط بوسیله یک چاقوی ساده در حیاط منزل مادربزرگش ساخته است.
بیشتر...

دوربین دیواری

دوربین دیواری

 «پودو» یک دوربین چسبنده و کوچک است که به منظور عکس انداختن کاربر از خود طراحی شده است و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به حرکات کششی دست، به راحتی از خود عکس بگیرد. برای این منظور می‌توان آن را توسط نوار چسب‌داری که در پشت دستگاه قرار دارد به دیوار چسباند؛ دوربین از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده و کاربر می‌تواند از طریق یک نرم افزار مخصوص، این دوربین که بر روی گوشی هوشمند قرار می‌گیرد را کنترل کند. کافی است کاربر ژست بگیرد و پیش نمایش تصویر خود را بر روی گوشی ببیند، عکس بیندازد و عکس را به اشتراک بگذارد؛ این دوربین از طریق نرم افزاری که بر روی گوشی دارد، می‌تواند به طور منظم در فواصل منظم عکس بگیرد و آنها را ذخیره کند. «پودو» مجهز به سنسورهای ۸ مگاپیکسلی است و می‌تواند به صورت HD فیلمبرداری کند، دارای چراغ LED، شتاب سنج و یک تایمر است، باتری قابل شارژ دارد، از طریق میکرو USB شارژ می‌شود و عمر باتری آن ۲ ساعت در حالت ویدئو است.
بیشتر...

چتر بازی پیرزن صدساله

چتر بازی پیرزن صدساله

چتر بازی پیرزن صدساله

چتر بازی پیرزن صدساله

چتر بازی پیرزن صدساله

جورجیانا هاروود، تصمیم گرفت، صد سالگی خود را با چتربازی در آسمان کیپ تاون، جشن بگیرد. این نخستین باری نبود که جورجیانا، اقدام به چتربازی می کرد. پیش از این در سال 2007، در حالی که 92 سال داشت، به همراه مربی خود جیسون بیکر، اقدام به پریدن با چتر کرد. پس از اطلاع خانواده جورجیانا از تصمیمش، سه نسل از فرزندان و نوادگانش، برای تماشا حاضر شدند و وقتی پایش به زمین رسید، به همراه دوستان و نزدیکانش و نمایندگانی از رسانه ها، صد سالگیش را جشن گرفتند. جورجیانا، درآمد حاصل از بلیت تماشای پرش خود را به موسسه ملی غریق نجات اختصاص داد تا برای داوطلبان خدمت در این موسسه، جلیقه های نجات خریداری شود.
بیشتر...
 


دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن