تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820234324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت و ظرفیت سازی کشاورزی تنها هدف فائو در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده فائو در بازدید از خبرگزاری پانا اعلام کرد؛ تقویت و ظرفیت سازی کشاورزی تنها هدف فائو در ایران خبرگزاری پانا: نماینده فائو در ایران با بازدید از خبرگزاری پانا اظهار کرد: تنها هدف فائو در ایران تقویت و ظرفیت سازی جمهوری اسلامی برای آمادگی در برابر چالش های کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۵ اسفند ساعت 09:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا، سرج ناکوزی نماینده سازمان خوار و بار جهانی در ایران در نشستی به خبرنگاران خبرگزاری پانا اهداف کلان فائو را تشریح کرد و گفت: از اینکه امروز در خبرگزاری پانا هستم خوشحال و خوشبختم.
  وی ادامه داد: باور دارم شما و همه همکاران در این بنگاه خبری وظیفه بسیار سنگینی را به دوش دارید.
  نماینده فائو در ایران تصریح کرد: وظایف شما نه تفقط در خبر رسانی و اطلاع رسانی در اخباری که به وقوع می پیوندد، بلکه شما اگر تنها خبرگزاری نباشید یکی از معدود خبرگزاری هایی هستید که بر روی حوزه و در اراتباط با نسلی که آینده را می سازد فعالیت می کنید.
  ناکوزی گفت: منظورم این است که این خبرگزاری بر اهمیت نسل آینده به عنوان سازندگان این کشور کار می کند.
  وی خاطر نشان کرد: سازمان خوار و بار جهانی ملل متحد یک آژانس تخصصی سازمان ملل هست که روی موضوعات بسیار متنوعی کار می کند.
  نماینده سازمان خوار و بار جهانی در ایران تأکید کرد: تنها هدف ما در جمهوری اسلامی ایران تقویت و ظرفیت سازی هست در این کشور به منظور آمادگی تا بتواند با چالش هایی که امروز پیش رو دارد و همینطور چالش هایی که در آینده با آنها مواجه خواهد شد، پاسخگو باشد.
  ناکوزی خاطر نشان کرد: این چالش ها در حوزه هایی چون کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی است.
  وی همچنین در ادامه اظهار کرد: این اولین ملاقات را که در آستانه سال نو ایرانی هست به فال نیک می گیرم که به یاری خدا زمینه ساز همکاری های خیلی نزدیک برای سالهای آینده باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن