تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکانيزم جديد قيمت گذاري خودروبه خودروسازان ابلاغ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۱ق.ظ)
عضو شوراي رقابت: مکانيزم جديد قيمت گذاري خودروبه خودروسازان ابلاغ شده است موج - عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد براينکه صنعت خودرو در کشور انحصاري است و در اختيار افراد خاصي قراردارد،گفت: شوراي رقابت به دنبال رقابتي کردن بازار خودرو در کشور است.
محمدعلي مددي نماينده مردم ميانه در مجلس شوراي اسلامي در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاري موج با اشاره به اينکه مکانيزم قيمت گذاري خودرو در سال94 به خودروسازان ابلاغ شده است گفت: در بحث قيمت گذاري، شرکت ايران خودرو فقط درمورد خودروي دنا مشکل تعيين قيمت داشت که آن هم با برگزاري جلسات متعدد از سوي شورا با مديران ومهندسان اين شرکت برسر قيمت و با اضافه ويا کم شدن بعضي از خصوصيات در خودروي موردنظرموافقت شد.
وي درباره خودروي ال90گفت:متاسفانه شرکت پارس خودرو در تحويل اين نوع خودروها به مردم با تاخير روبرو بوده است ودر جلساتي که اعضاي شوراي رقابت با مديران اين شرکت داشتند مقررشد تا پايان خردادماه سال آينده تمامي خودروهاي ال90 به مشتريان تحويل داده شود.
عضو شوراي رقابت تصريح کرد: متاسفانه اگريارانه توليد در دولت‌هاي دهم ويازدهم به صنعت خودروسازي کشور پرداخت مي شد هم اکنون شاهد ضرر وزيان خودروسازان در شرايط کنوني نبوديم.
مددي تصريح کرد: در جامعه اي که دولت بزرگ باشد نظارت کمتر خواهد بود ودر چنين فضايي توسعه اقتصادي و توسعه اجتماعي تحقق پيدا نمي کند.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: براي حمايت از توليد و صادرات و کم کردن واردات بايد بخش عظيمي از يارانه ها در خدمت توليد قرار گيرد و از طرفي اگر اجراي اصل 44 همان خصوصي‌سازي به درستي اجرا نشود يا جريان توليد به دست شبه دولتي باشد يا به دست انحصار طلبان اقتصادي، ظلمي است که به بخش توليد شده است.
نماينده مردم ميانه درمجلس شوراي اسلامي گفت: اگر اصل 44 قانون اساسي در رابطه با خصوصي‌سازي کردن وکم کردن تصدي دولت به درستي اجرا شود در اينصورت بدنه دولت کوچک مي‌شود و قدرت نظارت بالا مي رود و در اين فضا است که توليد مي تواند روي پاي خود بايستد.
مددي خصوصي‌سازي را زمينه اشتغال‌زايي و موجب بالا بردن کيفيت کميت توليدات داخلي دانست و گفت: من اميدوارم تا همان‌طور که شعار خصوصي‌سازي سر داده مي‌شود دولت‌هاي مختلف هم در عمل خصوصي‌سازي را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن