تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819698566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جدید آسیا‌تِک ارایه شد + قیمت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: طرح جدید آسیا‌تِک ارایه شد + قیمت‌ها
شرکت آسیا‌تک، اولین بسته‌ DSLBOX در ایران را با بیشترین حجم ارایه می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز، شرکت آسیا‌تک، همزمان با فرا رسیدن سال جدید، بسته‌های سه رنگ یک ساله و دو ساله DSLBOX را عرضه می‌کند.

آسیا‌تک توضیح داد : بسته آبی در نظر گرفته شده، شامل جعبه اینترنتی یک ساله آسیا تک، 24 گیگابایت ترافیک به همراه 300 گیگابایت رایگان و مودم بی‌سیم چهارپورت است که با قیمت 288 هزار تومان عرضه می‌شود‌؛ جعبه اینترنتی دو ساله آسیا‌تک هم با 24 گیگابایت ترافیک و 600 گیگابایت رایگان و مودم بی‌سیم چهار پورت با قیمت 359 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در بسته قرمز عرضه شده آسیا‌تک، مخاطب با دو انتخاب روبه رو است؛ قیمت 199 هزار تومان شامل یک سال اینترنت و یک گیگابایت ترافیک به همراه 200 گیگابایت رایگان و مودم بی‌سیم تک پورت است و قیمت 299 هزار تومان، مربوط به جعبه اینترنتی 2 ساله و 12 گیگابایت ترافیک و 400 گیگابایت رایگان و مودم بی‌سیم تک پورت است.

بسته‌های یک ساله زرد DSLBOX آسیا‌تک هم با یک سال اینترنت و 6 گیگابایت ترافیک به همراه 100 گیگابایت رایگان و مودم دو پورت کمبو به قیمت 199 هزار تومان و جعبه اینترنتی 2 ساله آن نیز با 6 گیگابایت ترافیک و 200 گیگابایت رایگان، همراه با مودم دو پورت کمبو با قیمت 239 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد.

شرکت آسیاتک، دریافت تندیس چهارمین جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تقدیرنامه چهار ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی را در کارنامه خود دارد.



منبع: ایسنا


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن