تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804221044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا/راهپیمایی صلح در کلمبیا/ارتباط تلفنی کوبا و آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا/راهپیمایی صلح در کلمبیا/ارتباط تلفنی کوبا و آمریکا
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا، راهپیمایی صلح در کلمبیا، ارتباط تلفنی مستقیم میان کوبا و آمریکا، ساخت دو پهپاد نظامی در آرژانتین و زلزله 6.6 ریشتری در کلمبیا از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.

خبرگزاری فارس: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا/راهپیمایی صلح در کلمبیا/ارتباط تلفنی کوبا و آمریکا



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، تحریم‌های جدید آمریکا علیه ونزوئلا، راهپیمایی صلح در کلمبیا، ارتباط تلفنی مستقیم بین کوبا و آمریکا، ساخت دو پهپاد نظامی در آرژانتین، زلزله 6.6 ریشتری در کلمبیا و نگرانی مکزیک از افزایش مرگ‌و‌میر شهروندان این کشور در آمریکا از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است. مشروح این اخبار در زیر آمده است.
آرژانتین از توطئه آمریکا علیه ونزوئلا انتقاد کرد وزارت خارجه آرژانتین طی بیانیه‌ای نگرانی خود را نسبت به تدابیر و سخنان توهین‌آمیز اخیر آمریکا علیه ونزوئلا اظهار داشت.
ارتباط تلفنی مستقیم میان کوبا و آمریکا برقرار شد ارتباط تلفنی و مخابراتی مستقیم میان کوبا و ایالات متحده آمریکا از طریق امضای توافقنامه‌ای میان 2 کشور برقرار شد.
وزیر خارجه ونزوئلا: «جان کری» به دنبال دریافت مجوز برای حمله به جهان است وزیر خارجه ونزوئلا با تأکید بر این نکته که همتای آمریکایی‌اش به دنبال دریافت مجوز برای حمله به جهان است متذکر شد که واشنگتن همواره خواستار قدرت بخشیدن به کنگره خود بوده تا در مواقع نیاز بتواند به هر کشوری نفوذ داشته‌ باشد.
آرژانتین پهپاد‌های نظامی تولید می‌کند آرژانتین قصد دارد طی پروژه‌ای با همکاری وزارت دفاع و شرکت تحقیقات کاربردی دو هواپیمای بدون سرنشین برای کنترل و نظارت بر مرزهای خود بسازد.
سفیر آرژانتین در آمریکا اعلام کرد: صندوق کرکس؛ مانعی در مسیر تجدید ساختار بدهی آرژانتین سفیر آرژانتین در آمریکا اعلام کرد اجماعی جهانی در مورد مانع بودن صندوق کرکس برای روند تجدید ساختار بدهی کشورها و آرژانتین وجود دارد.
رئیس جمهور اکوادور: اوناسور به تهاجمات آمریکا علیه ونزوئلا پاسخی دندان‌شکن خواهد داد رئیس جمهور اکوادور اعلام کرد که اتحادیه «اوناسور» برای پاسخ به تهاجمات آمریکا علیه ونزوئلا، نشستی برگزار خواهد کرد.
بی‌بی‌سی همکاری با مجری برنامه «تخت گاز» را تعلیق کرد مجری برنامه تلوزیونی «تخت گاز» شبکه «بی‌بی‌سی» که از پلاک خودرویی بحث برانگیز در آرژانتین استفاده کرده بود به علت درگیری با تهیه‌کننده برنامه موقتا از کار برکنار شد.
دولت کلمبیا برای یک ماه بمباران اردوگاه‌های «فارک» را متوقف می‌کند رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد که دولت این کشور به منظور دستیابی هرچه سریعتر به صلح و پایان یافتن درگیری‌ها به مدت یک ماه بمباران اردوگاه‌های نیروهای مسلح انقلابی «فارک» را متوقف می‌کند.
زلزله 6.6 ریشتری مرکز کلمبیا را لرزاند به گزارش سازمان زمین‌شناسی کلمبیا، زلزله‌ای به بزرگی 6.6 ریشتر مرکز این کشور را لرزاند.
تحقیقات پیرامون مرگ «نیسمن» در آرژانتین همچنان ادامه دارد قاضی پرونده مرگ مشکوک «آلبرتو نیسمن» دادستان ویژه پرونده آمیا در آرژانتین با دستور تجسس منزل مسکونی همکار سابق و صاحب اسلحه‌ای که وی با آن خودکشی کرده بود اعلام کرد که تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.
مادورو: «اوباما» مسئول وجود تروریسم در جهان است رئیس جمهور ونزوئلا، همتای آمریکایی خود را مسئول حضور تروریسم در جهان امروز نامید و دولت این کشور را تهدیدی برای تمامی کشورهای دنیا قلمداد کرد.
اوباما تحریم‌ها علیه ونزوئلا را تشدید کرد/کاراکاس تهدید امنیت ملی آمریکا شد رئیس جمهوری آمریکا 7 مقام ونزوئلایی را به بهانه نقض حقوق بشر در لیست تحریمهای خود قرار داد و ونزوئلا را تهدید امنیت ملی واشنگتن خواند. قهرمان فرانسوی بر اثر سانحه هوایی در آرژانتین کشته شدند به گزارش رسانه‌های آرژانتین، دست کم 10 نفر طی حادثه برخورد دو بالگرد در ایالت «لا ریوخا» آرژانتین جان خود را از دست دادند.
«روسف» از تحقیقات در پرونده فساد مالی شرکت نفت برزیل حمایت کرد رئیس‌جمهور برزیل از انجام تحقیقاتی شفاف پیرامون پرونده فساد مالی شرکت نفت دولتی «پتروبراس» این کشور حمایت کرد.
ارتش آزادی‌بخش ملی کلمبیا: پنتاگون و سیا طراحان اصلی تروریسم دولتی در کلمبیا هستند ارتش آزادی‌بخش ملی کلمبیا ضمن موضع‌گیری در برابر سیاست‌های توسعه‌طلبانه و استعماری آمریکا، این کشور را به تحریک درگیری‌های مسلحانه در کشورش محکوم کرده و آن را طراح اصلی جنگ و تروریسم دولتی در کلمبیا معرفی کرد.
مکزیک کشوری با بیش از 15 میلیون سلاح غیرقانونی به گزارش مجلس سنای مکزیک، بیش از 15 میلیون سلاح غیرقانونی در این کشور در گردش است.
تدابیر جدید ونزوئلا برای مبارزه با جنگ اقتصادی اپوزیسیون ونزوئلا سیستم‌های کنترلی جدیدی را برای مبارزه با جنگ اقتصادی به راه افتاده توسط اپوزیسیون که از حمایت خارجی برخوردار بوده به کار خواهد گرفت.
مادران دانش‌آموزان ناپدید شده مکزیکی برای یافتن فرزندانشان کمپین تشکیل دادند مادران دانش‌آموزان ناپدید شده مکزیکی طی کمپینی از دولت فدرال خواستند که فرزندان آنها را بیابد و در عین حال اعلام کردند که با گذشت 5 ماه از گم شدن عزیزان خود دست از مبارزه بر نخواهند داشت.
راهپیمایی هزاران کلمبیایی در حمایت از روند صلح در این کشور+تصاویر هزاران کلمبیایی با شرکت در «راهپیمایی برای زندگی»، خواستار برقراری صلح نهایی و پایان دادن به درگیری‌های مسلحانه که بیش از نیم قرن در این کشور به طول انجامیده، شدند.
نگاه ویژه آمریکای لاتین به نقش زنان در سیاست دولت‌های مترقی در آمریکای لاتین گام‌های موثری در زمینه مشارکت بیشتر زنان در عرصه سیاست و ارائه مسئولیت‌های برجسته به آن‌ها برداشته‌اند که حتی در برخی از کشورهای این منطقه زنان با اقتداری منصب ریاست جمهوری را به عهده دارند.
«پتروکاریبه» مانع دیگری برای سیاست خصمانه واشنگتن علیه آمریکای لاتین سازمان «پتروکاریبه» اعلام کرد این سازمان مانع دیگری برای سیاست‌های ایالات متحده آمریکا علیه روند همگرایی و اتحاد در منطقه آمریکای لاتین می‌باشد.
وزیر خارجه آرژانتین شکایت نیسمن علیه دولت را دروغ خواند وزیر خارجه آرژانتین اعلام کرد شکایت دادستان ویژه پرونده آمیا علیه دولت «فرناندز» بر پایه یک دروغ طرح شده است.
تیراندازی‌ها در برزیل 11 کشته و 5 زخمی بر جای گذاشت بر اساس گزارش پلیس محلی برزیل، تیراندازی‌های صورت گرفته در شهر «سائوپائولو» این کشور، 11 کشته و 5 زخمی بر جای گذاشت.
نگرانی مکزیک از افزایش مرگ‌و‌میر شهروندان این کشور در آمریکا دیپلماتیک‌های مکزیک در آمریکا، نگرانی خود را از افزایش میزان کشته شدن شهروندان این کشور توسط پلیس آمریکا ابراز کردند.
کشف 2 جسد مومیایی‌شده بر فراز کوهی در مکزیک+تصاویر بر اساس گزارش مقامات محلی مکزیک دو جسد مومیایی‌شده و یخ‌زده در ارتفاعات کوه آتشفشانی «پیکو د اوریزابا» این کشور یافت شد.
چراغ سبز کوبا به روسیه برای فعالیت در معادن و استخراج فلزات گران‌بها کوبا به عنوان دومین کشور منطقه آمریکای مرکزی در برخورداری از مواد معدنی و فلزات با ارزش، آمادگی خود برای افزایش همکاری در استخراج از معادن و استخراج فلزات گران‌بها را با روسیه اعلام کرد. انتهای پیام/

93/12/23 - 10:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن