تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799197547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقصد برای سفر و چندین قیمت


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: ترکیه از جمله مقاصد ایرانیان برای سفر‌های نوروزی است.

به گزارش تراز ، آژانس‌های مسافرتی در ایام مختلف سال به ویژه تعطیلات، تورهای بسیاری را به مقصد ترکیه تدارک می‌بینند. معمولا در آستانه تعطیلات عید نوروز، رقابت در این حوزه میان آن‌ها افرایش می‌یابد و هر یک تلاش می‌کنند با ارائه تورهای جذاب‌تر، توجه تعداد بیشتری از علاقه‌مندان را به خود جلب کنند.

در روزهای پایانی سال جاری نیز آژانس‌های مسافرتی، تورهایی با خدمات و مدت زمان متفاوت ارائه داده‌اند که اختلاف قیمت آنها گاه به حدود دو میلیون تومان می‌رسد. یکی از شهرها ترکیه که بیشترین حجم تورها را به خود اختصاص داده، آنتالیاست.

قیمت ارزان‌ترین تورهای آنتالیا برای هر نفر حدود یک میلیون و 800 هزار تومان است و گران‎‌ترین آنها نیز حول و حوش سه میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد.

یکی از آژانس‌های مسافرتی، برنامه‌ای را به مدت چهار شب و سه روز به مقصد استانبول و آنتالیا، همراه با اقامت در هتل پنج ستاره تعریف کرده است. خدمات این تور مسافرتی در شهر استانبول، شامل امکانات رفت و برگشت، گشت شهری و صبحانه و در آنتالیا، صبحانه، ناهار و ‌شام می‌شود.

در این برنامه دو نوع پرواز داخلی از طریق هواپیمایی قشم و به مقصد استانبول و پرواز خارجی به مقصد آنتالیا تعریف شده و هزینه آن سه میلیون و 250 هزار تومان است.

بسیاری از آژانس‌های مسافرتی تورهای نوروزی خود به مقصد آنتالیا را برای مدت شش شب و هفت روز تعریف کرده‌اند اما قیمت‌های آنها متفاوت است. برای مثال یکی از آژانس‌های مسافرتی بسته‌ای را شامل اقامت در هتل پنج ستاره، صبحانه‌، ناهار، شام، ‌نوشیدنی، ‌بیمه و راهنمای تور ارائه می‌دهد که هزینه آن یک میلیون و 890 هزار تومان است.

در خدمات تور یک آژانس دیگر، صبحانه‌، ناهار‌ و شام دیده می‌شود. قیمت تورهای این آژانس به هتلی بستگی دارد که متقاضیان برای اقامت در آن ثبت نام می‌کنند و بین دو میلیون و 900 تا سه میلیون و 320 هزار تومان متغیر است.

آژانس مسافرتی دیگری نیز بسته‌ای به مدت شش روز و هفت شب ارائه می‌دهد که خدمات آن عبارتند از اقامت در هتل پنج ستاره و امکانات معمول تورهای دیگر. پرواز این تور از طریق هواپیمایی ماهان انجام می‌شود که قیمت آن نیز یک میلیون و 850 هزار تومان است.

برخی از آژانس‌ها، تورهای آنتالیای خود را با مدت زمان کمتر یا بیشتر ارائه می‌کنند. برای مثال یکی از آن‌ها بسته‌ای برای پنج شب و شش روز اقامت در هتل پنج ستاره تعریف کرده است که خدمات آن عبارتند از صبحانه، ناهار و شام. پرواز این تور از طریق هواپیمایی ترک اطلس انجام می‌شود و قیمت آن دو میلیون و 690 هزار تومان است.

آژانس دیگری نیز برنامه‌ای برای هفت شب و هشت روز ارائه می‌دهد که خدمات آن تنها شامل صبحانه می‌شود. در صورتی که مسافران قصد اقامت در هتل سه ستاره را داشته باشند باید دو میلیون و 120 هزار تومان بپردازند. هزینه تور این آژانس برای اقامت در هتل پنج ستاره نیز سه میلیون و 700 هزار تومان است.


منبع: ایسنا


چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن