تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری بخش دولتی و خصوصی در نمایشگاه گردشگری مطلوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سازمان میراث فرهنگی: همکاری بخش دولتی و خصوصی در نمایشگاه گردشگری مطلوب بود تهران-ایرنا- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، با بیان اینکه همراهی و همکاری بخش دولتی و خصوصی در برگزاری هشتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته رضایت بخش بود، گفت: فعالیت اتاق فکر نمایشگاه نهم از اواخر ماه جاری آغاز می شود.


به گزارش عصر سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، مرتضی رحمانی موحد در آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: مصداق نمایشگاه گردشگری، فیلم ها و سریال هایی است که صدها نفر در پشت صحنه آن فعالیت دارند اما دیده نمی شوند.
وی افزود: بسیاری از افراد در داخل و خارج از سازمان میراث فرهنگی در برگزاری موفق نمایشگاه هشتم سهیم بودند و امروز می توانیم بگوییم گام بلندی برداشته شده و انگیزه خوبی در این حوزه وجود دارد.
رحمانی موحد ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه گردشگری تمامی برنامه های این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته و براساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش از سال نو، نظرات و پیشنهادات افراد درباره نکات مورد توجه در نمایشگاه بعد بررسی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه نهم تلاش می شود نمودی کامل از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای کشور به نمایش گذاشته شود، همچنین در حوزه تقویت میراث فرهنگی و صنایع دستی برنامه های بسیار متنوعی برگزار می شود و همه امکانات زیر یک چتر عرضه خواهد شد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنکی، هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری را گام بلندی در بحث آموزش و معرفی دانست و گفت: برگزاری نشست های تخصصی در این نمایشگاه افقی تازه برای فعالان این بخش ایجاد کرد، همچنین در حوزه معرفی میراث فرهنگی در غرفه 38 فعالیت های تاثیرگذاری انجام شده بود.
وی با اشاره به برخی نارضایتی ها از جانمایی غرفه ها، اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری برلین هم با حدود نیم قرن تجربه، نمی تواند رضایت تمامی شرکت کنندگان را جلب کند و همیشه در هر نمایشگاهی عده ای پس از برگزاری، رضایت کامل ندارند؛ جانمایی غرفه ها براساس یکسری محدودیت ها و برنامه ریزی ها انجام شد، اما تلاش می کنیم در نمایشگاه بعدی رضایتمندی به حداکثر ممکن برسد.

** نمایشگاه نهم 27 تا 30 بهمن 94 برگزار می شود
رحمانی موحد همچنین از برگزاری نمایشگاه نهم در 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 خبر داد و افزود: این نمایشگاه نیز مانند نمایشگاه هشتم در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با تاکید بر اینکه نمایشگاه نهم با منظر جدید به موضوع استان ها می پردازد، یادآور شد: در حوزه حضور کشورها و دفاتر خارجی برای نمایشگاه نهم برنامه های جدی داریم.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه برلین 80 کشور حضور دارند که این موفقیت بعد از نیم قرن تلاش به دست آمده است، امیدواریم با تلاش و برنامه هایی که صورت می گیرد این نمایشگاه با انتخاب درست مشاور در حوزه پذیرش کشورهای خارجی به توفیق بیشتری دست پیدا کند.
رحمانی موحد با قدردانی از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: مدیران و مسئولان سازمان میراث فرهنگی در تمامی بخش ها همراه و همکار معاونت گردشگری بودند.
وی در ادامه به معرفی برگزیدگان بخش های مختلف هشتمین نمایشگاه پرداخت و تصریح کرد: در حوزه کشورهای خارجی و حضور پررنگی که داشتند، کشورهای تایلند و ونزوئلا به عنوان برترین شناخته شدند.
وی یادآور شد: در بخش هتل ها و مراکز اقامتی، شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت هتل های پارسیان به دلیل ارائه خدمات متنوع، در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی که با رشد 100 درصدی روبرو بود، 5 شرکت به دلیل حضور کمی و کیفی، همچنین در حوزه صنایع وابسته دو شرکت خوش درخشیدید.
بر اساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، رحمانی موحد تصریح کرد: انتخاب برترین غرفه استانی با توجه به حضور موفق و قابل تحسین تمامی مراکز استانی، کار سختی بود، اما با اجماع نظر، استان بوشهر به عنوان دارنده غرفه برتر و حضور پررنگ قابل تقدیر شناخته شد.
معاون گردشگری از رسانه های مکتوب، صدا و سیما و خبرگزاری ها نیز قدردانی کرد و گفت: امیدوارم اصحاب رسانه در ادامه راه و همچنین برگزاری نمایشگاه نهم نیز همکاری خود را با این معاونت ادامه دهند.
فراهنگ**7537**1027



19/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن