تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820901950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهمياني: عباس زاده محروم نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دهمیانی: عباس زاده محروم نیست
عضو کميته انضباطي از رفع تعليق مهاجم پرسپوليس خبر داد.

عنایت الله دهمیانی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: نامه ای از سوی باشگاه نساجی و متعاقب آن هیات فوتبال استان مازندران دریافت کردیم که حسب آن، باشگاه نساجی ادعا کرده بود محمد عباسزاده در قبال 400 میلیون تومان به پرسپولیس منتقل شده و مقرر گردیده چنانچه چک های پرسپولیس پاس نشود عباس زاده به نساجی برگردد. از آن مبلغ 250 میلیون لاوصول مانده و حالا خواهان رسیدگی هستیم.

او ادامه داد: با توجه به مشروعیت گزارش هیات ها، ما رسیدگی را آغاز کردیم و مقرر شد چنانچه تا 5 اسفند باشگاه پرسپولیس پاسخ مستدل و مستندی ارایه ننماید فعالیت های فوتبالی عباس زاده معلق گردد. اکنون وکلای عباس زاده توافق نامه ای را ضمیمه لایحه خود کرده اند که نشان می دهد دو باشگاه پرسپولیس و نساجی شرطی در توافق نامه فیمابین خود مبنی بر اینکه در صورت عدم وصول چک ها باید عباس زاده به نساجی برگردد نداشته اند و آنچه مطرح شده یک دعوای مالی بین دوباشگاه است و ربطی به عباس زاده ندارد. در واقع ادعا دارند انتقال او یک انتقال قطعی بوده نه انتقال مشروط.

دهمیانی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس هم نامه ای ارسال کرده و خواهان مستندات باشگاه نساجی شده و ما هم آن نامه را به نساجی ارجاع داده ایم. حال اثبات ادعاها بر عهده باشگاه نساجی است و بر اساس مدارک موجود عباس زاده نقشی در این دعوا ندارد. باید منتظر اسناد و مدارک نساجی بمانیم و آنچه محرز است این است که عباس زاده محروم نیست و می تواند تیم پرسپولیس را فعلا همراهی کند.



1393/12/19 15:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن