تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصلی تهران میدان تبلیغات غیر قانونی انتخاباتی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با پخش کارت و لیست برخی ائتلاف ها : مصلی تهران میدان تبلیغات غیر قانونی انتخاباتی شد خبرگزاری پانا: با وجود ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی از نخستین ساعات ۱۶ اسفند ، امروز درمحل مصلی تهران که مکان برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی تهران است ، تخلفاتی مشاهده و افرادی با در دست داشتن لیست ائتلاف ها یا کاندیداهای مستقل از دارندگان کارت های بازرگانی تقاضا می کنند که به این افراد رای دهند که این تخلفات به بازرسان و ناظران انتخابات نیز گزارش شده است .
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۸ اسفند ساعت 13:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار  اقتصادی پانا، محل برگزاری انتخابات هشتمین دوره اتاق های بازرگانی به میدانی برای تبلیغات غیرمجاز بدل شده و افرادی با در دست داشتن لیست ائتلاف ها یا افرادی که به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده اند اقدام به تبلیغات غیر قانونی می کنند . محل برگزاری انتخابات با تجمع زیاد دارندگان کارت بازرگانی مواجه شده و صفی طویل برای رآی گیری وجود دارد که برخی از افراد از سوی ائتلاف ها درمیان آنها حضور یافته و با پخش لیست هایی در ابعاد کف دست تلاش می کنند تا رای دهندگان را به لیست خود دعوت کنند .
براساس این گزارش ناظران انتخابات نیز این تخلفات را از نزدیک مشاهده کرده اند اماهنوز هم این تخلفات درگوشه و کنار مصلی تهران ،محل برگزاری هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ادامه دارد .
هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران که همزمان با سایر استان های کشور از ساعت 8 صبح در ضلع جنوبی مصلی تهران آغاز شده است تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
در انتخابات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران 10 هزار نفر براساس مصوبات انجمن نظارت حق رأی دارند و می توانند از حدود 247 نفر نامزد ، 40 نفر را برای دوره جدید هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران انتخاب کنند.
در انتخابات اتاق تهران 40 نفر به هیئت نمایندگان راه می یابند که 16 نفر در حوزه بازرگانی ،‌14 نفر در حوزه صنعت ، 6 نفر در حوزه کشاورزی و 4 نفر در حوزه معدن خواهند بود.
هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران 60 عضو دارد که 40 عضو ان از طریق انتخابات و 20 نفر دیگر هم دولتی هستند که دولت به اتاق تهران معرفی می کند .
به گفته مجتبی خسروتاج رئیس انجمن نظارت در انتخابات اتاق نتیجه آرا تا پایان امشب اعلام می‌شود، اما از آنجایی که ممکن است، برخی به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشند، نتیجه نهایی و قطعی تا 28 اسفند ماه اعلام خواهد شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن