تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803696639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادداشت/علیرضا قربانی آیا اوباما سفید می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: یادداشت/علیرضا قربانی
آیا اوباما سفید می شود؟
در پروژه سفیدسازی اوباما سعی می‌شود با انتخاب تصاویر و تیترها و انتشار مطالب، چنین القا شود که دولت آمریکا و در رأس آن باراک اوباما در پی توافق با ایران است.

خبرگزاری فارس: آیا اوباما سفید می شود؟



حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علیرضا قربانی:‌ در گیرودار سیاسی – رسانه‌ای مرتبط با مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب و به‌صورت مشخص، حمایت از سازش و توافق با آمریکا از یک‌سو و نقد و نگرانی از خدشه به منافع ملی در جریان مذاکرات از سوی دیگر، حرکت خزنده‌ای توسط طیفی از سیاسیون و بازوهای رسانه‌ای آن‌ها آغازشده که اگرچه در ظاهر از روند مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کند و پیشاپیش از تفاهم و توافق سیاسی خبر داده و کار مذاکرات را دست‌کم در کلیات، تمام‌شده تبلیغ می‌کند، اما در اصل ماجرا هدف بالاتری در دستور کار قرار داده است که در یک کلمه می‌توان آن را تطهیر آمریکا نام نهاد.

این جریان سیاسی به‌خصوص در هفته‌های اخیر با بزرگ‌نمایی اختلاف تاکتیکی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر کیان صهیونی با رئیس‌جمهور آمریکا، چنین القا می‌کند که مهم‌ترین منتقد و مخالف توافق هسته‌ای ایران و غرب، اسرائیل است و به‌خصوص با سانسور شدید مواضع خصمانه دولتمردان آمریکایی علیه جمهوری اسلامی و برنامه هسته‌ای ایران، درصدد ترسیم چهره‌ای صلح‌جو و طرفدار توافق از دولت ایالات‌متحده است.

این هدف که ظاهراً، حاصل نشست‌وبرخاست و بحث و گفتگوهای اتاق فکر هدایت‌کننده این جریان سیاسی – رسانه‌ای است، در پروژه‌ای با عنوان «سفیدسازی اوباما» دنبال می‌شود. در پروژه سفیدسازی اوباما سعی می‌شود با انتخاب تصاویر و تیترها و انتشار مطالب، چنین القا شود که دولت آمریکا و در رأس آن باراک اوباما در پی توافق با ایران است. برجسته‌سازی احتمال وتوی مصوبه تحریم جدید کنگره علیه ایران، انتشار تصاویری که نشان‌دهنده خشم اوباما از نتانیاهو است و حتی انتخاب تیترهایی مانند شلیک آمریکا به مخالفان توافق هسته‌ای با ایران، نمونه‌هایی از تلاش برای سفیدسازی اوباما است.

پروژه سفیدسازی اوباما در کنار تلاش برای تطهیر چهره آمریکا از دشمنی با انقلاب اسلامی مردم ایران و جمهوری اسلامی، با برجسته‌سازی مخالفت کیان صهیونی با هرگونه توافقی با ایران، در صد القای هم‌نوایی منتقدان داخلی وادهی هسته‌ای با اسرائیل هم هست تا بدین‌وسیله هرگونه نقدی به روند مذاکرات هسته‌ای را این بار با اسیدی به نام نتانیاهو بسوزاند، لذا این‌گونه تبلیغ می‌کنند که منتقدان داخلی روند مذاکرات هسته‌ای و اسرائیل در یک جبهه قرار دارند!

تلاش برای تطهیر آمریکا در پروژه سفیدسازی اوباما در حالی است که اختلاف‌نظر آمریکا و اسرائیل در مخالفت و دشمنی با ایران اسلامی اختلافی بسیار جزئی و حداکثر در پرونده مذاکرات هسته‌ای و توافق احتمالی با ایران، تاکتیکی و اختلاف در روش است و الا همه مسئولان آمریکایی بدون استثنا اعلام کرده‌اند که همیشه اسرائیل را در جریان جزئیات مذاکرات هسته‌ای با ایران گذاشته‌اند و همیشه امنیت اسرائیل را هدفی راهبردی برای خود اعلام کرده‌اند.

از این‌ها گذشته پرونده دشمنی‌های رژیم ایالات‌متحده علیه جمهوری اسلامی، حتی در مخالفت با برنامه هسته‌ای ایران به‌اندازه‌ای قطور هست که با چند تیتر و عکس و عنوان و سانسور واقعیات، نتوان مردم آگاهی مانند ایرانیان را فریب داد. سیاهی پوست رئیس‌جمهور آمریکا که نه، ولی روسیاهی آمریکا نزد مردم ایران به حدی است که به‌قول‌معروف به آب زمزم و کوثر سفید نتوان کرد. انتهای پیام/

93/12/17 - 11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن