تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803063463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد کسب 76 رتبه برتر کشوری توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
کسب 76 رتبه برتر کشوری توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد 76 رتبه برتر کشوری در زمینه‌های مختلف در سال 93 کسب کرده است.

خبرگزاری فارس: کسب 76 رتبه برتر کشوری توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی‌ زارع‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که با محوریت سوادآموزی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام‌ فاطمیه(س)، به کارکردهای فرهنگی رسانه‌ها اشاره گریزی زد و اظهار کرد:  
آموزش، تصمیم و یکپارچه‌سازی، توضیحی، پالایش و فرهنگ‌پذیری از مهمترین کارکردهای فرهنگی رسانه‌ها است. ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و پالایش  ارزش‌های نامقبول که در جامعه قابل پذیریش نیست در کارکردهای رسانه تعریف می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: عمومیت دادن به فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و تبدیل کردن بخشی از این ارزش‌ها به عنوان فرهنگ جامعه نیز از وظایف رسانه‌ها است.
زارع‌پور کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی را از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش دانست و گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هفت معاونت دارد که این معاونت‌ها هفت برنامه یکساله مجزا طراحی و تدوین کرده‌اند.
وی افزود: همچنین برنامه چهار ساله آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تدوین شده است که برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره‌کل بر اساس این سند چهار ساله انجام می‌گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش استان بر اساس شاخص‌ها و ارزیابی وزارتخانه و استانداری کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های چشم‌گیر و درخشانی را کسب کرده است و این موفقیت‌ها نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.
زارع‌پور به 76 رتبه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشوری اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات 9 گانه قرآن، عترت و نماز در حوزه‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشاء و احکام نماز و سایر موارد رتبه‌‌‌های زیادی در جایگاه اول، دوم و سوم کسب کردیم.
وی گفت: 411 نفر از فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه پژوهش رتبه برتر کسب کردند.
این مسئول ارشد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به 37 رتبه اول دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در زمینه‌های مختلف دیگر اشاره کرد و افزود: پرداخت 35 میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان مناطق محروم از سال 73 تا 84 یکی از بزرگترین کارهای بود که با توجه به شرایط مالی کشور در این دولت انجام گرفت.
زارع‌پور از پرداخت پاداش مناطق محروم به صورت یک‌جا در سال 92 خبر داد و گفت: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد 48 میلیارد تومان از سال‌های گذشته بدهی داشت که 30 میلیارد تومان آن را در شرایط بد مالی تأمین اعتبار و پرداخت شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات رفاهی فرهنگیان گریزی زد و گفت: 17 میلیارد و 600 هزار تومان به فرهنگیان تسهیلات پنج میلیون تومانی پرداخت شد، 280 خودرو در بین فرهنگیان در سال 93 توزیع شد  و صندوق رفاه فرهنگیان وام‌های 10 میلیون به این قشر از جامعه پرداخت می‌کند.
زارع‌پور افزود: در گذشته آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد اتوماسیون اداری بود که این اتوماسیون در نه منطقه آموزش و پرورش راه‌اندازی و چهار منطقه دیگر ظرف 4 ماه آینده به اتوماسیون اداری در راستای دولت الکترونیک متصل خواهند شد.
وی به رتبه‌های برتر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بحث حقوق شهروندی، اقامه نماز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارباب رجوع در بین سایر دستگاه‌های دولتی خبر داد و افزود: این رتبه‌ها بر اساس شاخص‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دست آمده است.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح سوادآموزی اشاره کرد و افزود: در استان‌ کهگیلویه و بویراحمد گام‌های بلندی برای مقابله با بی‌سوادی برداشته شده است و باید تا پایان برنامه پنجم توسعه جمعیت 10-49 سال دوره‌های سوادآموزی را بگذرانند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرای طرح سوادآموزی اولیای دانش‌آموزان در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: شعار هر مدرسه یک کلاس سوادآموزی را در مدارس استان دنبال می‌کنیم.
زارع‌پور افزود: با 32 دستگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای سوادآموزی تفاهم‌نامه منعقد کردیم و آموزش و پرورش استان در این خصوص حرف برای گفتن دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ سوادآموزی دارد، از رونمایی محتوای الکترونیکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: در این بسته نرم‌افزاری مطالبی از مهارت‌های 9 گانه IDSL، آشنایی با قطعات کامپیوتری نیاز هوشمندسازی مدارس و سایر دانش‌های دیگر برای استفاده فرهنگیان و دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.
زارع‌پور گریزی به اسکان مسافران نوروزی زد و گفت: 222 مدرسه با هزار و 708 کلاس درس برای اسکان مهمانان نورزی آماده شده است و ثبت‌نام برای حضور در این محل‌های اسکان به شکل اینترنتی صورت می‌گیرد. انتهای پیام/82020

93/12/16 - 16:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن