محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1844091397
شاخصه صدرنشینان جدول فروش سینمای سال93
واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
شاخصه صدرنشینان جدول فروش سینمای سال93
برنامه رادیویی «سینما معیار» در برنامه هفته جاری خود به بررسی فیلمهای پرفروش سال 1393 پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه این هفته سینمامعیار با موضوع بررسی فیلمهای پرفروش سال 1393، با حضور کارشناسان برنامه محسن دریالعل و سید احمدرضا دانش و با اجرای سید امیر جاوید و سید ناصر هاشمزاده برگزار شد. در آغاز برنامه مجری سه فیلم پرفروش امسال را یعنی شهر موشها2، شیار 143 و آتش بس2 را نام برده و پرسید: آیا اساسا در سینمای ایران معیاری برای فروش بالای فیلمها وجود دارد و آیا میتوان شرایط خاصی را ذکر کرد که منجر به فروش بالای فیلم شود؟ گفتوگو با محسن دریالعل آغاز شد. وی با ذکر این نکته که شرایط فروش فیلمهای سینمایی در ایران با سایر جهان متفاوت است، گفت: باید توجه داشته باشیم که منظور از عبارت فروش بالا، فروش بالای نسبی است چرا که حتی پرفروشترین این فیلمها یعنی شهرموشهای 2 در بهترین نقطه به 11 میلیارد تومان رسید که در مقایسه با جمعیت کشور ما و فروشهای جهانی فیلمها و حتی خرج خود فیلم، عدد قابلتوجهی به حساب نمیآید. اما نقطهی آغاز تحلیل همین فروش نسبتا خوب، در قدرت قصهگویی است و به نظر میرسد میتوانیم به جای ذکر شرایطی که به فروش بهتر فیلمها منجر میگردد، شرایطی را تحلیل کنیم که فیلمهای ما در آن قرار دارند و در واقع باعث فروش نرفتنشان و ورشکستگی شده است. یکی از این عوامل مهم پایبندی به قصه است. وی متذکر شد: البته این که بگوییم فیلمی قصه دارد لزوما به این معنا نیست که از قهرمانپردازی خوبی نیز برخوردار است یا این که آن قصه، خیلی فوقالعاده است بلکه صحبت برشاخصهای حداقلی است که به فروش فیلم کمک میکند. سید احمدرضا دانش نیز ضمن تایید تاثیر وجود قصه بر افزایش فروش گفت: عامل موثر دیگر، مخاطبشناسی است. دستکم دو کارگردان از کارگردانان این سه فیلم، نشان داددهاند که شناخت خوبی از مخاطبان خود دارند و ضمن این که به قصهگویی پایبندند میدانند که برای کدام مخاطب باید چه قصهای را گفت تا او را به سینما بکشاند. سپس سید امیر جاوید، گفتوگوی تلفنی با سه کارگردان موفق امسال در عرصهی اقتصاد سینما را آغاز کرد. مرضیه برومند، کارگردان شهر موشها2 اولین کسی بود که روی خط تماس سینمامعیار حاضر شد و ابتدائا، در پاسخ به سوال جاوید که چه عواملی را علت اصلی فروش فیلمش میداند، گفت: من، عامل اصلی فروش این فیلم را عشق خودم و عوامل تهیه، به کار میدانم. این که هیچ کسی نخواست و فکر نکرد که به پشتوانهی خاطرات قبلی مردم از شهر موشها، به هر حال پای این فیلم خواهند آمد و به این واسطه در کار کم بگذارد بلکه همگی تلاش کردیم ضمن احترام گذاشتن به خاطرهی کودکان قدیم، کاری کنیم که برای کودکان امروز نیز خاطرهی خوشی بر جای بماند. وی افزود: این پروژه، در مرحلهی تولید به شدت پروژهی سخت و طاقتفرسایی بود و من گاهی فراموش میکردم که بازیگران، عروسک هستند و توقع بالایی از آنان داشتم. اما باز هم ما سعی کردیم کمترین استفاده را از جلوههای ویژهی رایانهای داشته باشیم و واقعی بودن عروسکها را حفظ کنیم و خوشحالیم که این فیلم، یکی از پرفروشترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران شد. برومند در ادامه گلایهی خود را از فضای سینمایی کشور ابراز داشت: با اینحال مثل همیشه عدهای هستند که چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارند و مانعتراشی میکنند. گلایهی من از فضای سینما و مسئولین امر این است که اصلا در هیچ کدام از مراحل کار همراهی نکردند و حتی بعضا مانع اکران راحت فیلم میشدند. او در پاسخ به جاوید که از علت این عدم همراهی میپرسید گفت: این مسئله چیزی نیست که در رادیو بتوان گفت اما اگر روزی مسئولین از خودم بپرسند حتما به ایشان تذکر خواهم داد. الان هم به جای این که برای ساخت قسمتهای بعدی یا سریال و این دست چیزها، دعوت به همکاریهای بعدی کنند، قرار است سولهای را که برای ساخت شهر موشها در اختیار ما قرار داده بودند، پس بگیرند. این دست مسائل به علاوهی پیوستهای نامطلوب اقتصادی دیگر نشان میدهد که ما نمیخواهیم برای مسائل فرهنگی، سرمایهگذاری کلان و جدی داشته باشیم و خود را به نقطهای برسانیم که سینمای کودک احیا گردد. ما متاسفانه هیچ متولی در امر سینمای کودک نداریم و باید پرسید که واقعا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چه کاری در این رابطه انجام میدهد؟ یا بخش کودک بنیاد فارابی، چرا فقط دو هفته مانده به جشنوارهی کودک یاد این سینما میافتد؟ و بعد جشنوارهی فجری که هر سال میآید و میرود و حتی یک تقدیر کوچک هم در راستای تشویق بخش خصوصی برای سرمایهگذاری در امر سینمای کودک نمیشود! مرضیه برومند در پایان این گفتوگوی دردمندانه، ضمن آرزوی بهبود برای وضعیت سینمای کودک و دردمندی بیشتر مسئولین، ابراز امیدواری کرد که بتواند تجربیاتش را به جوانان در این عرصه منتقل نماید. بازگشت مجدد به فضای مباحثهی داخل استودیو با پرسش هاشمزاده از دریالعل همراه بود: عدم تمایل به ساخت فیلم برای مخاطب، در بخشی از سینمای شبهروشنفکری ناشی از چیست؟ وی در پاسخ گفت: این نوعی ژست است. ژستی که نامش را هم مخاطب خاص گذاشتهاند درحالی که در این جشنواره فیلمهای زیادی دیدیم که مخاطب خاص هم نداشت و در واقع فیلم شخصی خود کارگردان بود که خیلی از همین رسانهایهای خاص هم از سالن خارج میشدند. این ژست روشنفکرانه، دارد سینمای ما را از بین میبرد و ما روی آن اسم هنروتجربه میگذاریم تا روی ناتوانی خود در جذب مخاطب سرپوش بگذاریم تا کسی هم دیگر از ما توقع مخاطب نداشته باشد. قاعدتا هر هنرمندی دوست دارد که از وی تقدیر شود اما این اسامی مندرآوردی باعث میشود که خود را از مخاطب دور کنند و وقتی که در یک جریانی شبیه خودشان افتادند که همه گرایش به فیلمهای ضد مخاطب عام دارند، دیگر در همان جریان، مسیر را ادامه میدهند و به اصلاح بازنمیگردند. آن گاه مخاطب را به زرد بودن، عام بودن و کمفهمی متهم میکنند. همین مسائل مخاطب را از سینمای ایران گرفته است و باید وقتی سخن از فیلم پرفروش میگوییم واقعا باید نسبتی میان خرج فیلم و درآمد و سود آن و تعداد افرادی که با قیمت حدود 6هراز تومانی بلیط، به تماشای آن رفتهاند برقرار کرده و محاسبه نماییم تا صدق این ادعا نیز بهتر مشخص شود. مخاطب سوال بعدی هاشمزاده، دانش بود که از وی پرسیده شد: عدم وجود تنوع ژانر تا چه حد در عدم اقبال مخاطب به فیلمها موثر است؟ دانش پاسخ داد: البته تا حدی تاثیر دارد اما به نظر نمیرسد که مخاطب به خود بگوید این بار یک فیلم خانوادگی دیدهام و بهتر است بار بعدی به سراغ یک اکشن بروم. وی در رابطه با سایر عوامل فروش فیلم افزود: شاید در سایر نقاط جهان ملاکهای مشخصی برای افزایش فروش وجود داشته باشد اما در ایران کمتر بدین گونه است. مثلا یکی از علل فروش همین فیلم شهر موشها2 را میتوان، نوستالژی دانست. اگرچه فیلم تلاش کرده به کودکان امروزی نیز نزدیک شود اما بازهم شاهد بودیم که عمدهی مخاطبانش را پدر و مادرها و کودکان قدیم تشکیل میدهند. در مورد آتش بس2 نیز میتوان گفت که بخشی از فروش آن به پشتوانهی ذهنیت قبلی مخاطب از سرگرمکننده بودن قسمت اول بوده است. از عوامل دیگر فروش فیلمها در ایران میتوان به مدنظر قرار دادن مشکلات روز جامعه در سینما اشاره کرد. تجربه نشان داده که نگاه کارگردان به مسائل پیرامونی، در رشد فروش تاثیر دارد که این یکی از علل فروش آتش بس 2 و سایر فیلمهای موفق همین کارگردان است. البته در بحث محتوایی ما نقدهایی به سینمای میلانی داریم اما در کل میتوانیم مخاطبشناسی را در آثار ایشان ببینیم. دانش دربارهی علت فروش شیار 143 نیز گفت: موفقیت این فیلم در گیشه را نیز سوژهی عام و نزدیکی قصهی آن به زندگی ایرانی-اسلامی مخاطب و تجربهی نزدیک و ملموس او در دفاع مقدس، تضمین میکرد و میتوان گفت که کارگردان این اثر نیز به شناخت خوبی از مخاطب دست یافته که این سوژه را به درستی ساخته است. پس از این بخش، ارتباط تلفنی دیگری با کارگردان فیلم پرفروش بعدی برقرار شد و تهمینه میلانی به گفتوگو با سید امیر جاوید پرداخت. میلانی در پاسخ به سؤال جاوید از برخوردهای دوگانه با علت پرفروش شدن فیلمها که برخی، گاهی آن را معلول موجسواری کارگردان و گاهی معلول مخاطبشناسی و مردمی بودن وی میدانند، گفت: اساسا زمانی میتوان راجع به پرفروش و کمفروش بودن فیلمها صحبت کرد که شرایط اکران برابر باشد. در اکران و تبلیغات فیلمها شرایطی وجود دارد که گاهی حتی تا مدتی اجازهی نصب بیلبرد فیلم را در سطح شهر نمیدهند و یا برخی از کارگردانان به موضوعاتی میپردازند که به سایرین اجازه داده نمیشود از چندکیلومتری آن عبور کنند. در رابطه با آتش بس2، فکر میکنم ذهنیت مخاطبان از فیلم قبلی و شناختی که تا حدودی از کارگردان داشتند، در فروش آن بیشترین تاثیر را داشت. دلیل دیگر موفقیت هم شاید این بود که انگیزهی ما برای ساخت این فیلم به جای کسب درآمد، شناسایی معضلات جامعه خصوصا مشکلات زندگی زناشویی زوجهای جوان بود و برای آن که از برچسب فیلم اجتماعی تلخ، اجتناب کنیم به سراغ لحن کمدی رفتیم. ادامهی گفتوگوی کارشناسی با صحبتهای دریالعل در رابطه با علل فروش فیلم شیار 143 پی گرفته شد. او در مقایسهی این سه فیلم گفت: تا این جا گفتیم که قصهگویی، عامل مشترک موفقیت این سه فیلم است و از عوامل مختص هر یک نیز، برای فیلم شهرموشها2، نوستالژی و فیلم آتش بس2، مشکلات روز زوجهای جوان و علاوه بر آن بازی ستارههای شناخته شدهی سینمایی نیز میباشد. اما تفاوت شیار 143، با دو فیلم دیگر آن است که فیلم از حضور یک قهرمان مشخص و واقعی که همهی ما ایرانیها آن را میشناسیم و بالاخره، جایی در محله و کوچه و خیابانهایمان با مادر شهیدی برخورد داشتهایم، برخوردار است. البته بازی اثرگذار خانم زارعی نیز به این فروش و تاثیرگذاری کمک کرده است. هاشمزاده در ادامه از دانش سوال کرد: آیا عاملی چون حضور سوپراستارها در فیلم که در همه جای جهان یکی از علل مهم فروش است، در ایران نیز همان کارکرد را داراست؟ دانش گفت: اگرچه این عامل از عوامل تاثیرگذار است اما نمیتوان گفت که در کشور ما به اندازهی سایر سینماهای جهان، حیاتی و سرنوشتساز است. یکی از دلایل آن هم این است که برخلاف سینمای هالیوود که نقش سوپراستارها در آن جا مهم است، سوپراستار بودن تعریفهای خاصی دارد که به آموزشدیدگی در ابعاد مختف فیزیکی و روانی و استعدادهای آن بازیگر خاص بازمیگردد درحالی که در ایران هیچ ملاک دقیقی برای سوپراستار شدن وجود ندارد و میتوان عمده علتش را هم زیبایی ظاهری دانست. دانش با نام بردن از برخی بازیگرانی که به این علل در سینمای ایران مشهور شده و صفت سوپراستار گرفتهاند، افزود: این بازیگران، شاید تا چند سال پیش میتوانستند ویترین جذابی برای دعوت تماشاگران عام به داخل سینما باشند اما پس از این سالها که مخاطب با فیلمهایشان آشنا شده و به نوعی متوجه شده است که داخل این مغازهای که چنین ویترینی زده، چیزی نیست، دیگر توانایی جذب مخاطب عام را از دست دادهاند چون ملاکهای مهمتری برای مخاطب هوشمند ایرانی مطرح است که از آن جمله میتوان به همان معیارهای بلامنازع داستانپردازی و قهرمانسازی اشاره نمود و علاوه بر آن از چیزهای دیگری نظیر نوآوری در تکنیک و سوژه و قصه هم میشود نام برد. البته این ملاکها حد قاطعی هم ندارند و ممکن است هربار که فیلم پرمخاطبی در سینما دیده میشود، یک معیار به معیارها اضافه گردد. ضمنا من میتوانم از مفهومی به نام «فرکانس جذب» یاد کنم که به این معناست که برخی کارگردانان، گویی به نوعی میدانند که چطور فیلمی برای مخاطب جذاب است. افرادی چون دهنمکی و میلانی از این دستند و تفاوتشان با سایرین در آن است که مسائلی که دیگران فکر میکنند دیگر کهنه شده و مخاطبش را از دست داده است، میشناسند و میدانند که چگونه باید با همانها مخاطب را سینما کشاند. وی در جمعبندی صحبتهای خود گفت: به نظر میرسد مهمترین عامل فروش این روزهای سینما، همان پرداختن به مسائل روز باشد که فیلم را به زندگی مردم نزدیک و برایشان ملموس میکند. دریالعل نیز در نکات پایانی خود، تاکید کرد: جامعهی ایرانی، داستان، شخصیت و پایان خوش را دوست دارد و میتوان گفت که غالب فیلمهای پرفروش، حتی اگر در سه تا یا پنج تای اول نبودهاند اما رعایت همین ملاکهای حداقلی، دست کم آنان را به درآوردن خرج فیلم رهنمون شده و از شکست تجاری نجات داده است. در کنار همهی این عوامل پیشینی، در ملاکهای پسینی نیز میتوان از تاثیر بسزای تبلیغات تجاری و پیوستهای اقتصادی فیلم یاد کرد که در فروش آن قطعا نقش جدی خواهند داشت. در پایان سیدامیر جاوید متذکر شد که علاوه بر توجه به فروش فیلم، بد نیست گاهی هم به این بپردازیم که آیا فیلمهای پرفروش لزوما همان ماندگارهای سینمای ما نیز بودهاند یا نه؛ به نظر میرسد که چنین رابطهی یکسویهای وجود نداشته و شاید تمرکز بر فروش بالای فیلمها، گاهی ما را به آدرس اشتباه ببرد. برنامه رادیویی سینما معیار پنجشنبهها ساعت 16 از رادیو گفتوگو پخش میشود. برنامهای به مجری کارشناسی سید امیر جاوید و تهیه کنندگی و سردبیری محمد جواد طالبی که سعی دارد ضمن پرداختن به مسائل اساسی سینمای ایران سطح آگاهی مخاطب از فیلمهای روی پرده را بالا ببرد. انتهای پیام/
93/12/16 - 16:13
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]
صفحات پیشنهادی
آخرین فروش فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله»
آخرین فروش فیلم سینمایی مجرد چهل ساله فروش فیلم سینمایی مجرد چهل ساله در تهران و شهرستان از مرز یک میلیارد تومان گذشت فیلم سینمایی مجرد چهل ساله به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد که از ماه گذشته در تهران و شهرستان ها به نمایش عمومی درآمده تاکنون فروشش بThe Order: 1886 در صدر جدول فروش هفتگی UK
همانطور که می دانید به صورت هفتگی یک لیست از آمار فروش هفتگی بازی ها در UK منتشر می شود هفته ای جدید هم فرا رسید و یک جدول جدید از بازی های پر فروش منتشر شد در جدول این هفته عنوا تازه وارد The Order 1886 در صدر جدول قرار دارد عنوان Call of Duty Advanced Warfare نتوسروکله فروشندگان اسکناس نو پیدا شد/ جدول قیمتی اسکناس تانخورده در میدان فردوسی |اخبار ایران و جهان
سروکله فروشندگان اسکناس نو پیدا شد جدول قیمتی اسکناس تانخورده در میدان فردوسی هنوز بیست و چند روزی به پایان سال و فصل عیدی دادن و عیدی گرفتن باقی مانده است که سر و کله فروشندگان اسکناس نو پیدا شده است مردم هم وسوسه میشوند که این اسکناسها را بخرند و در پستوی خانه خود نگه دارندفروش اقساطی گوشی و سیم کارت +جدول
بازار خرید فروش اقساطی گوشی و سیم کارت جدول سازمان کالا فروشگاه الکترونیک دارای نماد اعتماد الکترونیک دوستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت فروش ویژه نقدی و اقساطی خود را به مناسبت آغاز سال 1394 آغاز کرد www sazmankala ir به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران تمامی کالاهانواع ساندویچ در خرده فروشی ها از 1500 الی 8 هزارتومان+جدول
انواع ساندویچ در خرده فروشی ها از 1500 الی 8 هزارتومان جدول قیمت انواع ساندویچ در خرده فروشی های سطح شهر از 1500 الی 8 هزارتومان متغیر است به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران براساس مشاهدات میدانی قیمت انواع ساندویچ در خرده فروشی سطح شهر به شرح جدول زیر است قیمت محصول 45فروش نوروزی محصولات سایپا آغاز شد+جدول قيمت
فروش نوروزی محصولات سایپا آغاز شد جدول قيمت   به گزارش قيمت روز شرایط اعلام شده از سوی سایپا به شرح زیر می باشد ۱- شرایط پیش فروش قطعی ویژه مشتریان با قیمت بهمن ۹۳۲- شرایط پیش فروش نقدی غیر قطعی ویژه مشتریان ۳- شرایط فروش اعتباری و غیر قطعی 1393 12 7&در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال برگزار میشود جدال صدرنشینان در مشهد/ سیاهجامگان در اندیشه پیروزی برای تص
در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال برگزار میشودجدال صدرنشینان در مشهد سیاهجامگان در اندیشه پیروزی برای تصاحب صدر جدولدر چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشورهای تیمهای مس رفسنجان و سیاهجامگان مشهد در برابر هم صفآرایی میکنند که تیم سیاهجامگان در صورت پیروزی به صدرمدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها در گفتوگو با فارس خبر داد کلاهبرداری برخی سایتها تحت عنوان فروش بلیت/ گران
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها در گفتوگو با فارس خبر دادکلاهبرداری برخی سایتها تحت عنوان فروش بلیت گرانفروشی را اطلاع دهید جدول قیمتمدیرکل دفتر نظارت بر مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه همه سایتهای اینترنتی فروش بلیت هواپیما غیر از سایت شرکتهای هواپیمایی-کلاهبرداری برخی سایتها تحت عنوان فروش بلیت هواپیما +جدول قیمت
کلاهبرداری برخی سایتها تحت عنوان فروش بلیت هواپیما جدول قیمت مدیرکل دفتر نظارت بر مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه همه سایتهای اینترنتی فروش بلیت هواپیما غیر از سایت شرکتهای هواپیمایی غیرمجاز است به مسافران توصیه کرد بلیت هواپیما را فقط از دفتر دارای مجوز بندپیش فروش لکسوس NX در تعداد محدود آغاز شد+جدول
پیش فروش لکسوس NX در تعداد محدود آغاز شد جدول ایرتویا پیش فروش 90 روزه و 120 روزه خودرو لکسوس NX در تعداد محدود آغاز کرد به باشگاه خبرنگاران شرایط فروش خودرو لکسوس NX و دیگر محصولات ایرتویا به شرح زیر می باشد تاریخ انتشار ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳ ۱۳آدرس هیأتهای عزاداری در فاطمیه اول+جدول
آدرس هیأتهای عزاداری در فاطمیه اول جدول همنوا با ندای یا زهرای امیرالمومنین ع مردم خداجوی فاطمی تهران بزرگ در مصیبت شهادت سرور زنان عالمیان به سوگ مینشینند به گزارش فرهنگ نیوز این روزها غم یتیمی حسنین ع بر قلب مؤمنان و شیفتگان فاطمی سنگینی میکند و یادآوری مصیبتبیانات مقام معظم رهبری در دیدار با عوامل فیلم سینمایى «شیار ۱۴۳»
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با عوامل فیلم سینمایى شیار ۱۴۳ شناسهٔ خبر 2508975 یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲ ۴۹ هنر > سینمای ایران حضرت آیتالله خامنهای در دیدار اخیر با دستاندرکاران برگزاری یادوارههای شهدا تاکید کردند روزبهروز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکتهیابطائرپور،چینیفروشان و چهار چهره جهانی داوران بخش مسابقه بینالملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدند
طائرپور چینیفروشان و چهار چهره جهانیداوران بخش مسابقه بینالملل و سیفژ جشنواره پویانمایی معرفی شدندآثار بخش مسابقه بینالملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران امسال با حضور چهار داور و بخش سیفژ با سه داور از روز جمعه 15 اسفند مورد قضاوت قرار میگیرند به گزارش خبرگزاری فارس جینالبر«فرشته طائرپور»، «محسن چینیفروشان» و چهار چهره جهانی
داوران بخش مسابقه بینالملل و سیفژ معرفی شدند فرشته طائرپور محسن چینیفروشان و چهار چهره جهانی آثار بخش مسابقه بینالملل نهمین جشنواره پویانمایی تهران امسال با حضور چهار داور و بخش سیفژ با سه داور از روز جمعه 15 اسفند مورد قضاوت قرار میگیرند به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرندر نشست مشترک دبیر جشنواره فیلم شهر با رئیس سازمان سینمایی مطرح شد ایوبی:فیلم شهر نیاز به دبیرخانه دائمی دارد/
در نشست مشترک دبیر جشنواره فیلم شهر با رئیس سازمان سینمایی مطرح شدایوبی فیلم شهر نیاز به دبیرخانه دائمی دارد سازمان سینمایی تمام قد در کنار این حرکت ارزشمند استنشست مشترک اعضای دبیر شورای برگزاری پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر با دکتر حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزارپرکارترین بازیگران سال ۹۳ سینمای ایران
پرکارترین بازیگران سال ۹۳ سینمای ایرانتاریخ انتشار يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹ ۵۶ در بین لیست بازیگران پرکار سال ۹۳ که فیلمهایشان بر پرده سینماها رفته است اسامی میلاد کی مرام شقایق فراهانی و سحر قریشی دیده میشود سینمای ایران در سال ۹۳ فیلم های بیشتری را به نسبت سانتشار تريلر پرفروشترین انیمیشن تاریخ
انتشار تريلر پرفروشترین انیمیشن تاریخ كمپانی ديزنی از تريلر فيلم كوتاه انيميشن ملكه برفی 2 رونمايی كرد به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از مای ت اف ان نیوز بدون شك ملكه برفی 1 فیلمی است كه حتی تا یك سال بعد از اكرانش خبرساز بود این فیلم با موفقیت چشم-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها