تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه سيستان و بلوچستان و سازمان ملي بهره‌وري ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
امضاي تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه سيستان و بلوچستان و سازمان ملي بهره‌وري ايران تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه سيستان و بلوچستان و سازمان ملي بهره‌وري ايران با حضور رئيس سازمان ملي بهره‌وري، سرپرست دانشگاه، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي مراسم دکتر بنداني سرپرست دانشگاه سيستان و بلوچستان ضمن خيرمقدم به ميهمانان، عدم توجه کافي به موضوع بهره‌وري را از مشکلات عمده کشور برشمرد و متوسط ساعات مفيد کار در ايران را بسيار نگران‌کننده دانست.
وي ابراز اميدواري کرد: با همکاري مؤثر دانشگاه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي بتوان به سمت شرايط ايده آل حرکت کرد.
در ادامه جلسه دکتر طباطبايي رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران توضيحاتي در خصوص وظايف اين سازمان و راهکارهاي بهبود فرهنگ بهره‌وري خطاب به حاضران ارائه و بر اين نکته تاکيد کرد که ارتقاي بهره‌وري يکي از عوامل مهم رشد سرمايه‌هاي فيزيکي و انساني، دانش و فناوري و درنتيجه رشد اقتصادي محسوب مي‌شود.
وي افزود: بهره‌وري در حوزه‌هاي مختلف مدنظر اين سازمان است و بايد در اين زمينه علاوه بر دستگاه‌هاي دولتي، بخش خصوصي، تعاوني و ساير مشاغل توليدي، صنعتي و خدماتي نيز بيش‌ازپيش فعال شوند و سازمان ملي بهره‌وري نيز آماده ارائه مشاوره به آن‌ها است.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار سيستان و بلوچستان نيز در اين نشست گفت: بهره‌وري يک مفهوم فراگير است و تعالي اقتصادي جامعه را در پي دارد.
در ادامه دکتر زهرا اربابي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار سيستان و بلوچستان اظهار داشت: کاهش هزينه‌هاي توليد، افزايش کيفيت توليدات، رقابت‌پذيري در بازارهاي داخلي و خارجي، افزايش درآمدهاي ملي، شکوفايي بخش‌هاي اقتصادي، کاهش نرخ بيکاري و ارتقا و بهبود زندگي فردي و اجتماعي از مزاياي مهم بهره‌وري است و بهره‌وري به‌عنوان يک مفهوم اساسي داراي چهارعنصر مديريت دانش، مديريت منابع انساني، مديريت فناوري و مديريت فرهنگي است که بايد در کنار يکديگر در نظر گرفته شوند.
وي بابيان اين‌که نگاه به رشد اقتصادي سيستان و بلوچستان نگاهي جهشي است افزود: اين استان با داشتن قابليت‌هاي فراوان متأسفانه هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده است و به همين سبب مديران براي رشد جهشي استان بايد بهره‌وري را موردتوجه قرار دهند.
دکتر کردي تمنداني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه سيستان و بلوچستان در اين مراسم گفت: اين تفاهم‌نامه با هدف تقويت موضوع پژوهش است و طبق اين تفاهم‌نامه اساتيد و اعضاي هيأت علمي دانشگاه سيستان و بلوچستان بايد پژوهش‌هاي خود را در موضوعاتي که در اولويت کار سازمان ملي بهره‌وري قرار دارد، افزايش دهند.
وي افزود: اين تفاهم‌نامه هم به نفع دانشگاه و هم به نفع سازمان ملي بهره‌وري است و قطعاً نتايج خوبي به دنبال خواهد داشت.
گفتني است در پايان مراسم تعدادي از اعضاي هيأت علمي، روساي دانشکده‌ها و اساتيد دانشگاه سيستان و بلوچستان ضمن ارائه نقطه نظرات خود سؤالاتي را نيز در خصوص مبحث بهره‌وري مطرح کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن